Opzeggen zo lastig bij Ziggo @home!
Geplaatst: 30 sep 2008 19:49
Ik heb sinds kort tv via glasvezel via twennet, dus dacht ik eenvoudig mijn tv abonnement bij @home op te zeggen. Hier mijn verhaal :
Op de site van @home kon je jouw tv abonnement opzeggen.
Hier kon ik verschillende opties aangeven.
Ik had digitale tv, dus had ik de optie digitale tv en basis (analoog) aangevinkt. Vervolgens hoefde ik alleen het digitale debiteurennummer door te geven. Ik had serieus alle opties die ik ook maar had aangevinkt. Nu kreeg ik een @home brief waarin netjes staat dat per 1-10 .TV digitaal wordt opgezegd. Ik had dus al het vermoeden dat de geldtrekkers het gehele abonnement niet hadden stopgezet. En inderdaad mijn bankafschrift vertelde mij dat er gewoon weer een maand werd afgeschreven. Omdat het al 30-9 is bel ik naar het inmiddels ziggo geworden nummer. En vertel mijn klacht. Hier vertelden ze mij dat ik alle vakjes had moeten aanvinken. Dit had ik gedaan!!!! Ik ben systeembeheerder, ik weet wel hoe ik zo'n formulier moet invullen. Dus zeg ik vervolgens, dan wil ik mijn abonnement dus NU opzeggen.
Dit mochten ze niet aannemen. Ik zeg dat het op de site van Ziggo staat dat ik het abonnement telefonisch kon opzeggen. Nee dat mocht niet .. Ik kon alleen maar een brief schrijven . Plus dat ik weer dus 2 tot 4 maanden verder ben . 16,50 x 4 = kassa ..
Het staat er toch echt :
Quote:
Telefonisch opzeggen is makkelijk, maar misschien wil je graag schriftelijk opzeggen. Schriftelijk opzeggen kan via onze website of per post.
http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen
Een mooie trukendoos van Ziggo, om mij maar weer een paar euro armer te maken, Waardeloze provider.
Op de site van @home kon je jouw tv abonnement opzeggen.
Hier kon ik verschillende opties aangeven.
Ik had digitale tv, dus had ik de optie digitale tv en basis (analoog) aangevinkt. Vervolgens hoefde ik alleen het digitale debiteurennummer door te geven. Ik had serieus alle opties die ik ook maar had aangevinkt. Nu kreeg ik een @home brief waarin netjes staat dat per 1-10 .TV digitaal wordt opgezegd. Ik had dus al het vermoeden dat de geldtrekkers het gehele abonnement niet hadden stopgezet. En inderdaad mijn bankafschrift vertelde mij dat er gewoon weer een maand werd afgeschreven. Omdat het al 30-9 is bel ik naar het inmiddels ziggo geworden nummer. En vertel mijn klacht. Hier vertelden ze mij dat ik alle vakjes had moeten aanvinken. Dit had ik gedaan!!!! Ik ben systeembeheerder, ik weet wel hoe ik zo'n formulier moet invullen. Dus zeg ik vervolgens, dan wil ik mijn abonnement dus NU opzeggen.
Dit mochten ze niet aannemen. Ik zeg dat het op de site van Ziggo staat dat ik het abonnement telefonisch kon opzeggen. Nee dat mocht niet .. Ik kon alleen maar een brief schrijven . Plus dat ik weer dus 2 tot 4 maanden verder ben . 16,50 x 4 = kassa ..
Het staat er toch echt :
Quote:
Telefonisch opzeggen is makkelijk, maar misschien wil je graag schriftelijk opzeggen. Schriftelijk opzeggen kan via onze website of per post.
http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen
Een mooie trukendoos van Ziggo, om mij maar weer een paar euro armer te maken, Waardeloze provider.