Pagina 1 van 1
UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 30 sep 2008 20:48
door wimh
Sinds de dé-activatie van mijn niet draadloze modem en de activatie van mijn draadloze modem op 25-09-2008, heb ik geen kiestoon meer en de ingesprektoon bij gebeld worden.
Nu werkt alleen internet en tv. Ik heb nl een 3 in 1 pakket.
Na diverse telefoontjes met de helpdesk, met dezelfde procedure, kabels wisselen, resetten, testen, spanning eraf en er weer op, was de eindconclusie steeds:
“De IT-mensen moeten nog iets instellen en u moet maar even GEDULD hebben. Mijn modem omruilen of laten testen bij het UPC centre in Nijmegen was een slecht idee, want het modem zou goed zijn. Op mijn vraag wie mij dan wél verder kon helpen en bij welke afdeling ik mijn klacht kon deponeren, werd de verbinding door UPC verbroken.
Wat een BRUTALITEIT. Dát noem ik nog eens helpen. Ik wil gewoon graag weten of er aan gewerkt wordt en hoelang dit nog gaat duren.
Ik heb gelezen dat UPC ernaar streeft telefonie storingen binnen 24 uur te verhelpen.
Dus dit bedoeld UPC met gratis bellen. Je kunt niet bellen, en hebt dus geen kosten!
Heeft iemand hetzelde meegemaakt en hoe doorbreek je de muur van UPC smoesjes.
Groet, Wim
Re: UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 01 okt 2008 09:45
door agro
hoe doorbreek je de muur van UPC smoesjes
Door helemaal te kappen met de firma list en bedrog, wordt je leven er een stuk aangenamer door.
Providers van zowel tv - internet en telefoon voldoende welke beter en beduidend geodkoper zijn ook.
Wat betreft tv kan je middels satellet ontvangst en cardsharing op in principe onbeperkt aantal tv's digitaal ontvangen met op elke tv elke willekeurige zender onafhankelijk van elkaar, bovendien meer zenders en beduidend goedkoper.
Re: UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 01 okt 2008 11:10
door Wassily-UPC
Het spijt me dat er problemen zijn ontstaan met je telefonieaansluiting en dat je niet adequaat te woord bent gestaan.
Zou je je klantgegevens willen mailen naar
[email protected]? Dan kijken we graag voor je na wat de status van het probleem is.
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC Webcare team
Re: UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 01 okt 2008 11:45
door hall
Wij hebben ook al grote problemen met UPC! Op dit moment kan ik ook niet meer bellen geen kiestoon! Ik mail en bel elke dag,gisteren had ik een medewerker aan de telefoon die ging alleen maar bijdehand doen en heeft weer niets opgelost! Onze problemen lopen al vanaf Mei en iedere keer is er wat! 2x aangetekende brief gestuurd geen reactie! Het enigste wat ik vraag WANNEER kan ik weer bellen? met onze eigen telefoonnr graag! en ook dat ik niet om precies 30 minuten wordt verbroken!
Re: UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 02 okt 2008 15:21
door Wassily-UPC
@ Wimh: we hebben je e-mail ontvangen en nemen z.s.m. even contact met je op om je op de hoogte te brengen van de stand van zaken.
@ hall: zou je je gegevens eveneens naar
[email protected] kunnen sturen zodat we kunnen kijken of we dit op kunnen lossen?
Het door jou aangehaalde probleem met het verbreken van de verbinding na exact 30 minuten is bij ons bekend en is momenteel in onderzoek. We hopen hier snel een oplossing voor te hebben.
Re: UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 03 okt 2008 00:23
door wimh
Vanavond de door UPC bijgeleverde splitter gemonteerd, maar nog steeds geen telefoon, dus daar lag het dus niet aan.
Ik denk dat een monteur met een ander modem eens langs moet komen. Ik was ook al tevreden als ik het oude Aris modem weer terug kreeg want daar werkte alles prima mee. Maar de helpdesk medewerker zei dat dat niet meer mogelijk is. Hoe kan UPC trouwens de telefoon aansluiting op het modem uittesten zodat ze zeker zijn dat intern in het modem alles oke is zonder dat ze telefoonverbinding kunnen krijgen?
Vandaag precies een week GEEN TELEFOON! Kom op UPC, tijd voor actie!, het begint irritant te worden.
Re: UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 03 okt 2008 06:00
door BBCS
Sinds de dé-activatie van mijn niet draadloze modem en de activatie van mijn draadloze modem op 25-09-2008, heb ik geen kiestoon meer en de ingesprektoon bij gebeld worden.
Vind ik persoonlijk nogal een domme zet.
Als je geen draadloze modem hebt, verwissel die dan niet om voor een draadloze modem, maar zet achter die modem een draadloze router.
Is veel veiliger, je bent dan namelijk ook goed beschermt tegen hackers die vanaf het internet je computer willen hacken.
Dus het is altijd verstandiger om een draadloze router achter de modem te zetten dan die niet draadloze modem te vervangen door een draadloze modem.
Re: UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 03 okt 2008 17:23
door wimh
Ik was ook tevreden met m'n oude modem met router todat UPC meldde dat mijn oude modem terug moest en ik een nieuw kreeg.
Je bedoelt dus eigenlijk dat het een DOMME ZET WAS VAN UPC.
Daar ben ik het volledig mee eens!
Maar nu nog een oplossing!
Re: UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 04 okt 2008 12:15
door alfatrion
1. Een router bied niet per definitie bescherming. Dit is alleen het geval als het een NAT (Network Adress Translation) router betreft. Die hebben als neveneffect dat ze een gelijk soortige werking als een firewall hebben.
2. In een draadloze modem zit vaak een NAT router in gebouwd alsmede echte een firewall.
Re: UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 08 okt 2008 21:43
door wimh
Een heel aardige monteur is bij ons langs geweest maar kon het niet ter plaatse oplossen. Hij heeft echter z'n uiterste best gedaan.
Het lag toch aan UPC intern.
Ze moesten eerst m'n telefoonnummer veilig stellen en dan bepaalde settingen wijzigen. Dat kon een paar dagen duren.
Maar............. UPC heeft woord gehouden op woensdag 8 oktober werkt de telefoon weer. Eindelijk......... wat een heerlijkheid.
Als extra coulance kan ook de draadloze router terug sturen die nu werkeloos in de kast staat en krijg m'n €89 teruggestort.
Ik ben nu eindelijk tevreden, en hoop nog lang zonder problemen van mijn 3 in 1 pakket te genieten.
Re: UPC GEDULD RAAKT OP!
Geplaatst: 17 okt 2008 21:52
door wimh
Hallo, hier is ie weer!
Ik ben echt veel te positief geweest over UPC.
Terug van vakantie.... en jawel weer hetzelfde liedje.
De telefoon ligt er weer uit, geen kiestoon en in gesprek bij gebeld worden. Een verschil is er Laat UPC maar weer uitleggen wat er nu weer mis is gegaan!
Als iets werkt.....dan overal vanaf blijven!!!!
Ik zit er echt aan te denken even met "agro" te gaan praten, en de hele boel terug te sturen. Ik kan hier echt niet mee werken.
UPC belooft, maar kan het niet waarmaken. Jammer!!