T-Mobile (Arrogant en onbetrouwbaar)
Geplaatst: 01 okt 2008 11:43
Sinds medio juli 2008 heb ik last van een zeer slecht mobiel netwerk van T-Mobile waardoor ik erg slecht bereikbaar ben ongeacht waar ik mij bevind. Regelmatig wordt de verbinding verbroken of is er helemaal geen ontvangst. SMS-jes komen pas de volgende dag of nog later door.
Ik heb hierover inmiddels al vele klachten ingediend bij T-Mobile en pas na de 6e klacht vond T-Mobile dat ze maar eens contact met mij moesten opnemen. Ik heb mijn klachten uitgelegd en er werd aangegeven dat ik i.v.m. het slechte netwerk mijn contract tussentijds mag ontbinden. Het contract zal worden beëindigd per de datum waarop de nieuwe provider mijn nummer opvraagd. De medewerkster van de klantenservice zal er een aantekening van maken.
Inmiddels had ik ook al een klachtenbrief naar de directie (t.a.v. marketingdirecteur de heer Weijermans) gezonden waarin ik mijn klachten heb geuit. Omdat T-Mobile niet voldoet aan haar verplichting tot het leveren van een goed werkend netwerk heb ik aangegeven dat ik de eerstvolgende factuur zal storneren aangezien ik niet ga betalen voor iets waar ik contractueel recht op heb maar niet krijg.
De dag na het storneren al een sms van T-Mobile dat de incasso is mislukt en weer 3 dagen later een dreigbrief van de incasso-afdeling van T-Mobile dat mijn nummer wordt afgesloten en er extra kosten in rekening worden gebracht. Ik heb direct een mail naar de incassoafdeling verzonden met de mededeling dat er inmiddels een klachtenbrief is verzonden naar de directie, dat ik al vele klachten heb ingediend en er bij T-Mobile intern een aantekening is gemaakt.
Via de nieuwe provider krijg ik bericht dat mijn nummer pas eind december a.s. overgezet zal worden. Gebeld waarom dit is en ja hoor.... T-Mobile werkt weer tegen. De nieuwe provider zal nogmaals een verzoek indienen om het nummer begin oktober over te nemen. Zelf ook nog maar weer een klacht ingediend bij T-Mobile over hun onbetrouwbare, arrogante en zeer klantonvriendelijke houding.
Resultaat tot nu toe:
* incasso-afdeling van T-Mobile reageert niet (m.u.v. dreigbrieven)
* directie (de heer Weijermans) reageert niet
* telefoon per vandaag afgesloten
* gelukkig een bevestiging van de nieuwe provider dat mijn nummer per 2-10-2008 overgaat.
Conclusie:
De heer Weijermans komt als directeur van T-Mobile in ieder geval erg onbetrouwbaar en onbeschoft over door niet te reageren. In de uitzending van Tros Radar de populaire boy uithangen en ondertussen zijn klanten belazeren.
WEES VERSTANDIG EN SLUIT GEEN CONTRACT AF MET T-MOBILE
Ik heb hierover inmiddels al vele klachten ingediend bij T-Mobile en pas na de 6e klacht vond T-Mobile dat ze maar eens contact met mij moesten opnemen. Ik heb mijn klachten uitgelegd en er werd aangegeven dat ik i.v.m. het slechte netwerk mijn contract tussentijds mag ontbinden. Het contract zal worden beëindigd per de datum waarop de nieuwe provider mijn nummer opvraagd. De medewerkster van de klantenservice zal er een aantekening van maken.
Inmiddels had ik ook al een klachtenbrief naar de directie (t.a.v. marketingdirecteur de heer Weijermans) gezonden waarin ik mijn klachten heb geuit. Omdat T-Mobile niet voldoet aan haar verplichting tot het leveren van een goed werkend netwerk heb ik aangegeven dat ik de eerstvolgende factuur zal storneren aangezien ik niet ga betalen voor iets waar ik contractueel recht op heb maar niet krijg.
De dag na het storneren al een sms van T-Mobile dat de incasso is mislukt en weer 3 dagen later een dreigbrief van de incasso-afdeling van T-Mobile dat mijn nummer wordt afgesloten en er extra kosten in rekening worden gebracht. Ik heb direct een mail naar de incassoafdeling verzonden met de mededeling dat er inmiddels een klachtenbrief is verzonden naar de directie, dat ik al vele klachten heb ingediend en er bij T-Mobile intern een aantekening is gemaakt.
Via de nieuwe provider krijg ik bericht dat mijn nummer pas eind december a.s. overgezet zal worden. Gebeld waarom dit is en ja hoor.... T-Mobile werkt weer tegen. De nieuwe provider zal nogmaals een verzoek indienen om het nummer begin oktober over te nemen. Zelf ook nog maar weer een klacht ingediend bij T-Mobile over hun onbetrouwbare, arrogante en zeer klantonvriendelijke houding.
Resultaat tot nu toe:
* incasso-afdeling van T-Mobile reageert niet (m.u.v. dreigbrieven)
* directie (de heer Weijermans) reageert niet
* telefoon per vandaag afgesloten
* gelukkig een bevestiging van de nieuwe provider dat mijn nummer per 2-10-2008 overgaat.
Conclusie:
De heer Weijermans komt als directeur van T-Mobile in ieder geval erg onbetrouwbaar en onbeschoft over door niet te reageren. In de uitzending van Tros Radar de populaire boy uithangen en ondertussen zijn klanten belazeren.
WEES VERSTANDIG EN SLUIT GEEN CONTRACT AF MET T-MOBILE