Pagina 1 van 2
Reddingfield.NL
Geplaatst: 01 okt 2008 17:05
door veenh
Ik heb via internet bij Reddingfield in Amsterdam voor 123,35 parfum besteld en direct betaald via Ideal.
Bestelling wordt niet bezorgd, bedrijf is zowel telefonisch als per mail niet meer bereikbaar.
Zijn er nog meer klachten over dit bedrijf?
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 09 okt 2008 12:19
door selwynvr
Ook ik heb op 13 september 2008 een bestelling geplaatst bij Reddingfield ter waarde van €93.85 euro direct betaald via IDEAL.
Na een week hun gemaild waar de bestelling blijft maar geen reactie. Een week later via thuiswinkelwaarborg een mail gestuurd naar Reddingfield maar ook hier uit geen reactie.
Vandaag via thuiswinkelwaarborg een 2e klacht via hun juristen gestuurd aangezien het nu 9 oktober is. Hopelijk krijgen zij meer uit dit bedrijf los dan een klant want die negeren ze volledig.
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 10 okt 2008 08:00
door veenh
Hallo,
Ik ben ontzettend blij dat er in ieder geval een reactie komt op mijn grieven over Reddingfield.
Gisteren ontving ik van de Thuiswinkelorganisatie een mailtje dat mijn bestelling bij Reddingfield "geannuleerd" was?????, ik heb toen ingelogd bij Reddingfield en inderdaad kon ik dit lezen op "mijn account", het geld echter is niet teruggestort. Nogmaals ga ik hierover de Thuiswinkelorganisatie aanschrijven.
Groet Janke
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 11 okt 2008 18:47
door ColinC
Hallo,
Wij willen hier een documentaire van maken.
Zou u contact willen opnemen met
[email protected] ?
Alvast Bedankt.
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 15 okt 2008 07:58
door hugosch
inderdaad, geen enkele reactie van deze webhop ...
Bij mij betreft het een bestelling van een kleine 50 euro.
Bestelling is helemaal niet meer terug te vinden bij mijn account, het geld heb ik helaas niet ook terug gekregen ...
En er is niemand die antwoord op mijn vraag waar m'n pakje of geld blijft.
Dit ruikt naar Faillissement of met de noorderzon verdwenen ...
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 17 okt 2008 15:24
door adebon
PAS OP MET BESTELLEN BIJ REDDINGFIELD!!!
Onlangs onderstaand bericht naar Reddingfield verstuurd
Op 5 oktober heb ik via de site van Reddingfield een bestelling geplaatst.
Tot op de dag van vandaag is de bestelling niet bezorgd.
Onlangs kreeg ik toch een acceptgiro van Lindorff over de betaling van de nooit ontvangen bestelling.
Ik heb meerdere malen getracht Reddingfield te bereiken hierover.
Via telefoon en later via mail, echter telkens zonder resultaat.
Via de telefoon heb ik op het klantenservice nummer meerdere berichten achtergelaten.
Hierop heb ik ook geen reactie terug ontvangen.
Ondertussen heb ook via mail de order geannuleerd en een klacht bij Reddingfield ingediend.
Over de berichten en klacht die per mail zijn verstuurd heb ik tot nu toe ook geen reactie mogen ontvangen.
Ik zal de brief en acceptgiro van Lindorff als niet verzonden beschouwen.
Dit gezien het feit dat dit niet meer van toepassing is.
Ik verzoek U per direct om contact met Lindorff op te nemen om aan te geven dat deze order niet meer van toepassing is.
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 20 okt 2008 16:18
door C F Maat
Ik heb 9 oktober een bestelling bij REDDINGFIELD gedaan in goed vertrouwen want een eerdere bestelling dit jaar is wel goed gegaan!!
Kan iemand vertellen wat ik moet doen??Gaat om 86 euro!
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 20 okt 2008 20:22
door R.Wiggers
Ik heb op 14 oktober een bestelling geplaatst van 50,90 euro,
maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen.Ze zijn via de
telefoon en email niet te bereiken en door de vele negatieve
berichten over Reddingfield ben ik bang dat ik m'n geld kwijt
ben.
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 20 okt 2008 22:07
door adebon
Ik adviseer iedereen die gedupeerd is om een klacht in te dienen bij Thuiswinkel.org.
Reddingfield is daar bij aangesloten en hiermee verplicht om aan de voorwaarden van deze organisatie te voldoen!
Ik heb inmiddels ook een klacht ingediend.
Reddingfield is dan verplicht binnen een week te reageren op de klacht.
Mocht Reddingfield binnen een week niet reageren, dan kan ik per mail contact opnemen met de jurist van Thuiswinkel.org.
Als er genoeg klachten binnenkomen moet er iemand wakker worden lijkt me!
Ik heb zelf vrijdag 17-10-08 een aangetekende brief (met ontvangstbevestiging) verstuurd naar het klachten adres dat op de site van Reddingfield vermeld staat (t.a.v. de directie).
Tot nu toe heb ik echter de verwachte ontvanstbevestiging niet gehad.
Volgens mij zijn ze gewoon foetsie!
Ik zou zeggen pleit voor je centjes en dient een klacht in bij de Thuiswinkel!
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 23 okt 2008 22:07
door avloemans
Ook ik heb een bestelling geplaatst bij Reddingfield maar nooit ontvangen. Na meerdere emails, waarvan de laatste met een dreiging om Thuiswinkel waarborg in te schakelen, heb ik een reply ontvangen:
Wij hebben uw order op 9-10-08 verzonden helaas is gebleken dat uw zending vermist is geraakt bij TNT Post, wij hebben hierna een onderzoek opgestart, helaas is hier niets uit naar voren gekomen. Waarop wij hebben besloten om u alsnog deze zending op te sturen, helaas was ten tijde van de 2e verzending de Hugo Boss Baldesarrini niet op voorraad. Daarom hebben wij besloten om u het betaalde bedrag terug te storten. Dit is inmiddels gedaan en zult dat binnen enkele dagen op uw rekening ontvangen. Excuses voor het ongemak, ook al ligt deze buiten onze schuld. Met vriendelijke groet, Klantenservice Reddingfield
Tot op de dag van vandaag heb ik het geld nog niet teruggestort gekregen en ga ik het nu via Thuiswinkel Waarborg spelen. Heeft iemand tips hoe je dit het beste en snelste kunnen doen?
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 24 okt 2008 14:50
door chineze
Ik ben ook opgelicht deze week door die reddingfield voor 93 euro, ook op mijn ailtjes en bellen antwoorden ze niet, via de KvK heb ik een ander telefoonnummer van dat bedrijf gekregen maar die nemen ze ook niet op.
Ik heb al een klacht bij thuiswinkel waarborg ingediend en ook gelijk naar ide jurist van hun maar die is pas maandag weer aanwezig.
ook bij de KvK een klacht ingediend maar die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen.
Ik hoop dat er snel iets aangedaan wordt, en we ons geld terug krijgen.
En anders ga ik gewoon naar dat adres toe en dan mag degene die ik daar tegenkom hopen dat ik in een goede bui ben(onmogelijk als ik daarheen moet gaan).
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 25 okt 2008 12:21
door veenh
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik gisteren het bedrag wat ik aan Reddingfield betaald heb en waar geen levering tegenover stond, teruggestort is.
Vertrouwen heb ik niet meer in Reddingfield maar ik ben ontzettend blij dat ik mijn geld terug heb. Ik hoop dat ditzelfde ook gebeurd bij alle anderen die in deze situatie zitten.
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 25 okt 2008 16:25
door adebon
Hier een berichtje van mijn kant. Vandaag kreeg uiteindelijk mijn bestelling geleverd!
Schijnt dat Reddingfield is verhuisd! voor de geïnteresseerden hierbij het adres die vermeld staat op mijn factuur: Postbus 765, 2700 AT Zoetermeer.
Het e-mail adres:
[email protected]
Ik merk op de factuur dat zowel mijn klantnummer als het factuurnummer anders zijn dat wat eerder door Reddingfield was vermeld (waarschijnlijk hebben ze ook een ander facturatie systeem).
Als de reden van vertraging de verhuizing is geweest, zouden ze in mijn beleving veel trammelant gespaard hebben met het plaatsen van een simpele melding op de site over de verhuizing en op al die telefoontjes en email berichten reageren! Dat wekt in ieder geval begrip bij de consument! Ik had inmmidels zelfs mijn rechtsbijstand ingeschakeld!
In ieder geval is het vertrouwen om nogmaals bij Reddingfield te bestellen echt verdwenen.
De prijzen bij Reddingfield blijven erg aantrekkelijk maar de hoofdpijn van de afgelopen dagen maak ik niet nog een keer mee!
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 27 okt 2008 14:47
door chineze
Ik heb vandaag gebeld op het nummer dat ik kreeg via KvK en er werd opgenomen!! ik moest mijn nummer achterlaten en ze zouden mij gelijk terug laten bellen door de klantenservice, 5 min later werd ik ook daadwerkelijk teruggebeld.
Ik kreeg te horen dat mijn pakketje bij TNT vermist was.......HMMMMM waar heb ik dat nou eerder gelezen????
mrja ik kon kiezen tussen het pakket opnieuw te laten opsturen of geld terug laten storten ik heb dus maar voor dat laatste gekozen want het ging om een verjaardags cadeautje en die verjaardag is allang weer voorbij.
Dus die man zei ok dan stort ik het nu terug, na wat getik op zijn keyboard zegt hij dat het 2-3 dagen kan duren.
Dus als het terug gestort is dan zal ik het ook weer hier laten weten
En ik raad iedereen aan te bellen en blijven bellen tot ze opnemen.
En als jullie het nummer niet hebben vraag het even en dan geef ik jullie het wel.
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 28 okt 2008 20:16
door chineze
Ik kom even melden dat ook ik vandaag mijn geld teruggestort heb gekregen dus dat ging best snel.
in ieder geval hoop ik dat reddingfield verder z'n zaakjes een beetje op orde brengt.
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 05 nov 2008 12:26
door DrielN
Helaas heb ik nog altijd geen reactie mogen ontvangen op AL mijn emails. Heb er al zeker 20 verstuurd naar ze. Ook naar thuiswinkel.org. Voel me bestolen. Mijn geld is weg en ik heb geen goederen ontvangen. Ik overweeg aangifte te doen. Als mensen hier wel in contact zijn gekomen met deze vriendelijke webwinkel eigenaars wil ik ze verzoeken om mij het telefoonnummer te mailen.
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 05 nov 2008 14:55
door avloemans
Ja ja, na meerdere mails, waarvan een aantal niet heel vriendelijk hebben wij het geld terug gestort gekregen. Fijn, maar wij zullen nooit meer wat bij hen kopen!
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 05 nov 2008 15:22
door DrielN
Ik heb inmiddels een telefoonnummer. Schijnt de eigenaar te zijn Jaap Hartman heet hij. Ik heb hem gesproken en daarna werd ik teruggebeld door een medewerker. Die kwam met een heel verhaal over spullen die niet leverbaar waren bladiebla. Heb hem verteld dat het allemaal wel goed was als ze nu mijn geld maar terug zouden storten. Als het goed is staat het vrijdag weer op mijn rekening. Ook ik koop nooit meer wat bij Reddingfield.
Als er iemand het mobiele nummer wil van deze Jaap, mail dan even.
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 02 dec 2008 11:11
door dt_willemse
Wat een ontzettend slechte service.
Mijn dochter heeft het zelfde mee gemaakt, en heeft uiteindelijk nog steeds niks terug. Precies het zelfde verhaal van de vermissing bij TNT Post, en dat ze ook kon kiezen tussen wachten, of haar geld terug gestort te krijgen. Het ging hier ook om een kado, wat dus niet op tijd geleverd ging worden. Uiteindelijk heb ik nog net op tijd voor haar bij een ander parfumshop besteld, en hier was het de volgende dag nog geleverd!
Tot op vandaag heeft ze nog steeds geen geld retour gezien van Reddingfield.
Mijn conclusie: Reddingfield, wat een slechte service! Hier besteld mijn dochter, en ik dus, NOOIT meer!
D.T. Willemse
Re: Reddingfield.NL
Geplaatst: 07 feb 2009 16:00
door BROREG
Geodemiddag alelmaal.
Het schijnt dat ik ook een slachtoffer ben geworden van dit internetbedrijf. Ik heb voor het eerst iets gekocht bij hen en ben meer dan € 100 kwijt. Als ik dat allemaal zo lees, heeft bellen geen zin (0900-nummer) . De e-mail is neit bezorgbaar omdat de mailbox bvol zit. Dus graag zou ik het mobiele nummer krijgen van deze kerel.
roosje