Pagina 1 van 1

Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 12 mei 2003 14:49
door Gast
Ladot verstuurd tegenwoordig valse rekeningen, en ik ben niet de enige, heb 2 jaar geleden is een pakket bij ze gehad. Na 1 jaar opgezegd en netjes alles betaald...nu willen ze dat ik weer betaal! En dit hebben meer mensen, RADAR-Team..misschien tijd om er wat aan te doen!?

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 07 feb 2004 13:32
door Helmer
Jah dit heb ik dus een aantal keren gehad. Vorig jaar maart kreeg ik een brief van een incassobureau : Ik zou de rekeningen niet betaald hebben. Ik het incassobureau opgebeld 'welke rekeningen'. De rekeningen worden altijd netjes betaald.

Nu bleek dat ik in oktober 2002 een paar rekeningen waren die ten onrechte aan mij waren verstuurd en die ik dus had laten storneren. Ook waren er 2 facturen van ladot (ik had 4 domeinnamen) die automatisch waren afgeschreven terwijl ik ze daar nooit toestemming voor gegeven had, dus gestorneerd. 'k zou wel een aanmaning krijgen, tenminste dat is wel normaal en die dan normaal betalen. Helaas heb ik nooit een aanmaning ontvangen. Tot dus de brief van het incassobureau. De maandag erop gelijk LaDot gebeld, wordt daar behandeld als een crimineel. 'NIet zeuren, gewoon betalen.' Ik dus ze heel boos een brief gestuurd dat ik best wil betalen, maar als ze me geen aanmaning sturen maar WEL een brief van een incassobureau dan wordt 'ie natuurlijk mooi! Ik het incassobureau voorgesteld dat ik totdat het uitgezocht is mijn betalingen stopzet, binnen 7 dagen antwoord verwacht en natuurlijk bereid ben om het 'gewone' bedrag excl. incassokosten te betalen.

Een week of 2 later krijg ik een factuur van LaDot met daarop de 'gewone' bedragen. 'graag binnen 8 dagen betalen' staat erop. ****..niet eens een briefje verder. Maar ja, ik betalen en de zaak is afgedaan.

Ook kreeg ik in diezelfde oktober maand (net als vandaag) een factuur van een domein wat ik een jaar eerder al had opgezegd. Natuurlijk wordt er niets betaald.
Alleen vandaag is het nog iets maffer. Het domein waar het omgaat is op 12 augustus 2001 (!!) al opgezegd en krijg ik dus vandaag (7 feb 2004 (!!)) een brief waarin excuses wordt gemaakt dat de kosten voor dit pakket niet eerder zijn doorbelast. Of ik ff 180 euro over wil maken.

180 euro voor iets wat AL 2 1/2 jaar EERDER IS OPGEZEGD!!

RADAR...wordt het niet eens tijd dat LaDot eens wordt geconfronteerd met hun WAARDELOZE administratie!??!?! Ik wil best komen praten :) en veel mensen met mij denk ik.....dat bedrijf moet gestopt worden!!!

M.vr.gr.
Helmer Zandbergen

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 07 feb 2004 21:06
door Gast
Ojee dat belooft niet veel goeds, ik heb vandaag een factuur van Ladot ontvangen of ik even 180,- wil betalen voor een of ander domein het gaat over de jaren 2002, 2003 en 2004........
Ik heb geen idee waar het over gaat, de naam en adres kloppen wel maar dat domein zegt me niks.
Ik heb dus een briefje gestuurd dat ik geen idee heb waar over het gaat.
We wachten maar eens af..... Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes
J.a.f. van der Donk

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 07 feb 2004 22:52
door g vd m
Hallo,

Nou dat is lollig. ik krijg opeens ook een factuur van hun na 3 jaar of ik even 180 euro wil betalen en dat dat dus even van mijn rekening afgeschreven word.

1. ik heb nooit permissie gegeven voor een automatische afschrijving
2. toen ik lid was was het nog freehosting en kostte het niks komma nul
3. Nooit een factuur gehad van die lui

What to do!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb het ook op het Fok! forum gevraagd.

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 07 feb 2004 22:52
door g vd m
de link is:

Vergeten namelijk

http://forum.fok.nl/showtopic.php/487042/1

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 09 feb 2004 16:41
door Evil Skrievil
Het wordt tijd dat die gasten eens tot de verantwoording worden geroepen, wat je over dit bedrijf aan klachten vindt is niet te geloven.
Volg deze onderstaande link maar eens.

http://www.webhosters.nl./gegevens.php?id=673

Ladot = Schrot

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 09 feb 2004 17:33
door Evil Skrievil
Oops raad eens wie onderandere achter LaSchrot zit ?? :?
Mevrouw Nina Brink :shock:
Waar ken ik die naam ook alweer van ? :roll:

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 09 feb 2004 19:23
door Stemajo
Het lijkt wel alsof ze iedereen een factuur sturen en vervolgens hopen dat er iemand gaat betalen.....

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 10 feb 2004 16:41
door g vd m
Tja, stelletje afzetters.

Deze rekening gaat het om nu:

http://www.detegelzetters.com/~bert/Ladot.JPG

En dit zijn de voorwaarden van Ladot:

http://www.detegelzetters.com/~bert/Basic_Domain.pdf

Mafkezen dus. Ze zouden elk jaar tenminste 1 rekening sturen maar ze sturen er 1 in de 3 jaar.......

ik betaal not

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 27 feb 2004 10:42
door wglaser
Hey mensen ik kan helpen.

Ik heb inmiddels de steun van een journalist van de telegraaf.

Mail je verhalen en ervaringen over freehosting/ladot naar mij en ik zal het naar de telegraaf mailen. Ik heb hetzelfde meegemaakt en laat het niet over mijn kant gaan.

Mijn emailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Wouter Glaser

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 23 mar 2004 17:24
door Evil Skrievil
Ik heb op 13-03-04 voor het laatst wat gehoord van Ladot, misschien zijn ze er achter dat ik nooit iets van doen heb gehad met hun firma ?
We wachten maar weer af.

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 09 apr 2004 20:57
door Jake
Ik heb precies hetzelfde probleem...
Ik heb ook GRATIS een domein geregistreerd in 2001 waar ik nu ineens een rekening van krijg over 2002, 2003 en 2004.

Ik heb gevraagd aan Ladot mij de papieren te tonen waar ik akkoord zou zijn gegaan met deze voorgenomen kosten.

Dat ben ik namelijk nooit.

Ik zou per brief EN telefoon op de hoogte zijn gesteld maar beide worden door Ladot NIET bevestigd.
(kunnen ze helemaal niet want er is nooit contact geweest...)

De afdeling Finance blijft bij hun standpunt dat ik gewoon 350,- EUR moet betalen maar dat kunnen ze vergeten.

Ik zou zeggen BETAAL NIETS dit is waanzin.

wordt vervolgt.

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 11 jun 2004 15:46
door Helmer
Voor de mensen die het interessant vinden, ook bij Tweakers.NET besteden ze hier aandacht aan :

http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 9#20960629

Misschien handig om een front te vormen (met steun van Tros Radar) om ervoor te zorgen dat deze maffia praktijken gaan stoppen?

m.vr.gr.
Helmer Zandbergen

ps. ik heb ook Wouter Glaser al een e-mail gestuurd.

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 13 jul 2004 23:19
door Jake
Na 3 maanden te hebben gewacht op een bewijs van Ladot waarin zij aantonen dat ik akkoord ben gegaan met de voorgenomen kosten ipv een GRATIS domein, heb ik gisteren een brief ontvangen of ik nu maar eens wil betalen en anders, jawel, IJ het laat overnemen.

Ik heb mijn verzoek nogmaals verstuurd en heb nu zowaar een email ontvangen waarin staat dat ik deze week een kopie van mijn contract krijg opgestuurd.

Aangezien ik dit nooit heb getekend zal het mij benieuwen wat er in de bus gaat vallen

wordt vervolgd

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 01 nov 2004 17:56
door ex ladotter
Ja ladot is idd van nina brink en met hun rijke vriedenclubje hebben ze Freehosting overgenomen. Het systeem daar is super slecht niks word goed geregistreerd en ze weten zelf niet waar ze over praten. Die hoge jongens beloven de klanten zoveel en de helpdesk en de technische dienst moet het maar oplossen. Intern word er ook niet goed gepraat we zijn maar van de lage soort. Dat is in iedergeval de indruk die je krijgt als je daar werkt. De mensen van de custermer care en helpdesk krijgen daardoor veel boze klanten en moet maar alles proberen met standaard antwoorden en vertelen dat ze ermee bezig zijn. Het is daar zo'n rotzooi in hun data systeem. En intern wordt er al smerige spelletjes gespeeld om mensen er uit te krijgen en zo gaan ze ook met de klanten om. De mensen die problemen hebben met ladot kan ik goed begrijpen en ik zal als ik jullie was zo snel mogelijk weggaan. Het probleem ligt helaas aan de leiding daar en vriedjes politiek.

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 23 nov 2004 17:09
door Madison
Ik heb een hele rits identieke problemen en ik wordt an tijdenlang gek van ze:

1 - Het probleem site opgezegd (schriftelijk) en drie jaar later een rekening krijgen heb ik ook. Plus de attitude 'je mot gewoon betalen' en de afsnauwdreigingen: asociaal van de eerste orde.

2 - Ik heb een domein verhuisd die nog wel liep, al tijden geleden. Die draait nu al jaren bij een ander: en ja hoor, vandaag kwam de rekening binnen. Ze schrijven af terwijl er geen toestemming meer is, maar dat maakt Ladot niet uit. Ik ben soms een paar weken achter elkaar bezig met tripjes naar de bank: storneren. Ik heb wel wat beters te doen. ZELFS NADAT IK EEN FAX STUURDE MET HUN EIGEN SCHRIJFTELIJKE BRIEF WAARIN DE OPZEGGING VAN EEN TIJD TERUG BEVESTIGD WAS,.... schreven ze doodleuk weer af, was er weer geen fax ontvangen,.. etc etc. Dus zelfs als je hun eigen bevestiging van beeindiging opstuurt ben je nog steeds genaaid. (pardon voor mijn taalgebruik).

Mensen: blijf weg bij ladot, het zijn gevaarlijke mensen en het zorgt voor een hoop stress, administratie en onnodige problemen en spanning en frustratie. Ik ben echt sympathiek naar degene die daar een keer met een shovel heen rijdt om de voorpui even... u begrijpt wat ik bedoel. Het lijkt wel of dat de enige manier is om tot deze groep mensen door te dringen.

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 31 jan 2005 18:28
door Wez
Ik ben al jaren geen klant meer van Ladot en kreeg op eens vorig jaar een bedrag van 180 Euro van mijn rekening afgeschreven! Na email contact bleek dit een fout te zijn aangezien ik geen klant meer ben. Dus de incasso was terug geboekt en ik dacht er van af te zijn.

Helaasss... Opnieuw is er door middel van een automatische incasso geld van mijn rekening afgescreven. Ik heb ze opnieuw gemaild...

Kunnen we hier niet iets tegen doen? Zomaar geld incasseren door middel van een ongeldig incasso dat mogen ze toch niet zomaar doen?

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 08 feb 2005 18:30
door galaxynl
En ja hoor Ladot is weer bezig
Na meer als 2 jaar snappen ze eindelijk dat kvk nummer ook echt een bedrijf is na ontelbare mailtjes faxen belletjes enz.
Affijn onder motto oops en eh ja sorrie alles toch geregeld en spijt enz.
En voor overlast rekening van 22,50 ofzo hoefde ik niet te betalen , dacht das netjes
En ja hoor wat komt er de rekening....
Van voren af aan mailen , bellen , faxen,
En wat denk wat er nu komt een rekening uit 2004 die al dubbel dik betaald is.
En ik weet niet waar ik voor betaal want wat ze beloven komt niks van terecht.
Ik ben ze meer als zat !!!!!!!!!!!!!! :twisted:

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 08 feb 2005 20:29
door Gast
heb ook zo'n, naar nu blijkt welbekende, afschrijving van €180,- meegemaakt. Direct terug laten storten door de bank uiteraard.

Betreft een domeinnaam/account dat ze, nu in feb. 2005, al 3 jaar niet meer hebben.(http://www.alternatievestart.nl)

Ik hoop echt dat er een officiele instantie zich mee gaat bemoeien en het eens aankaart. Denk erover om ook bij de SIDN (Stichting Internet Domeinregistratie Nederland) een klacht te deponeren, aangezien zij niet handelen volgens de voorwaarden waaraan je als "deelnemer" dient te voldoen.

Mijn domeinnaam werd namelijk niet overgedragen, maar gewoon "vrij" gegeven, kon dus feitelijk door iedereen weer geclaimed worden. Gelukkig waren we er zelf weer snel bij, maar echt netjes is dat niet natuurlijk. Ook het feit dat je geen bericht van ze ontvangt, maar ondertussen wel je account wordt afgesloten (en je dus je data kwijt bent), getuigt niet echt van service en klantvriendelijkheid.

Ik bedoel maar, wie heeft er nu een probleem met zijn administratie? Zij toch. Kan ik mijn uren die ik aan deze ellende verspild heb (en helaas nog zal moeten verspillen vrees ik) bij hen declareren? Al die tijd heb ik namelijk niet aan mijn klanten kunnen besteden (laat staan aan mijn gezin)

Ik wens eenieder die ook van deze service van ladot mag genieten, heel veel suc6.

Theo

Re: Ladot administratie is een puinhoop

Geplaatst: 09 feb 2005 08:02
door galaxynl
Ja we zullen zoveel mogelijk mensen hier moeten zien te bereiken en zo een front vormen.
Net zoals de manier dat het in 1 keer 24 active werd.
En om over de service maar niet te spreken!!