11 afschrijvingen per maand voor 1 uitvaartverzekering
Geplaatst: 02 okt 2008 11:30
Ik ben al bijna twee jaar bezig om Yarden zover te krijgen, dat zij onze betalingen voor de uitvaartverzekering in één bedrag van onze rekening af gaan schrijven.
Tot op heden is dit na vele telefoontjes en brieven niet gelukt. Iedere keer krijg ik hetzelfde antwoord: "Mevrouw we zijn er druk mee bezig, maar de komende maanden wordt het nog niks".
Het feit wil namelijk, dat wij iedere maand geconfronteerd worden met 11 kleine bedragen, variërend van 0,61 eurocent tot 3,71 euro op ons dagafschrift. En soms gaat er iets mis met het incasso, dan worden deze bedragen twee keer in 1 maand afgeschreven, waardoor het dagafschrift helemaal een dik pakket wordt.
Zij geven aan, dat dit komt doordat onze uitvaartverzekering is opgebouwd uit allemaal verschillende polissen. Maar het lijkt mij toch niet zo moeilijk om dit dan onder te brengen op 1 polisnummer.
Ik houd iedere maand bij of alles wat ik moet betalen ook daadwerkelijk van onze rekening is afgeschreven en of het de juiste bedragen zijn. Vandaar mijn ergernis dat een groot bedrijf als Yarden zo'n rotzooitje van zijn financiele administratie maakt, dat ze niet in staat zijn, om net als andere bedrijven, betalingen die iedere maand moeten gebeuren, in één keer en in één bedrag op een vaste datum te laten gebeuren.
Zijn er meer mensen die zich hieraan ergeren?
Tot op heden is dit na vele telefoontjes en brieven niet gelukt. Iedere keer krijg ik hetzelfde antwoord: "Mevrouw we zijn er druk mee bezig, maar de komende maanden wordt het nog niks".
Het feit wil namelijk, dat wij iedere maand geconfronteerd worden met 11 kleine bedragen, variërend van 0,61 eurocent tot 3,71 euro op ons dagafschrift. En soms gaat er iets mis met het incasso, dan worden deze bedragen twee keer in 1 maand afgeschreven, waardoor het dagafschrift helemaal een dik pakket wordt.
Zij geven aan, dat dit komt doordat onze uitvaartverzekering is opgebouwd uit allemaal verschillende polissen. Maar het lijkt mij toch niet zo moeilijk om dit dan onder te brengen op 1 polisnummer.
Ik houd iedere maand bij of alles wat ik moet betalen ook daadwerkelijk van onze rekening is afgeschreven en of het de juiste bedragen zijn. Vandaar mijn ergernis dat een groot bedrijf als Yarden zo'n rotzooitje van zijn financiele administratie maakt, dat ze niet in staat zijn, om net als andere bedrijven, betalingen die iedere maand moeten gebeuren, in één keer en in één bedrag op een vaste datum te laten gebeuren.
Zijn er meer mensen die zich hieraan ergeren?