Klantenservice Online.
Geplaatst: 02 okt 2008 12:50
Ik dacht dat ik de enige was die problemen met zijn provider had, nou daar ben ik na het lezen van deze site wel anders over gaan denken!
Ik ben een klant van Online en morgen is het precies een maand geleden dat mijn Internet-telefoonverbinding begon te stotteren en ik nog maar 3 minuten maximum kon bellen. Eerst een mail gestuurd;geen reactie, maar bij de derde werd me gevraagd 3 gesprekken die fout gegaan waren door te geven,hoezo 3gespr. ze gingen toch allemaal na 3 min. uit als een nachtkaars?Na weer een tijd niets gehoord te hebben,lukte het me telefonisch in 3 min een medewerker te bereiken, die me inderdaad op m'n mobiel terugbelde.
Exact dezelfde vragen als uit de Wanadoo-periode over de lengte v.d.kabel het Israpunt etc!maar uiteindelijk stuurde hij een rapport naar de Technische Dienst. Op elke mail krijg ik nu het standaardantw. TD. is er mee bezig en tot die tijd doen we geen mededelingen. Ik vraag steeds alleen een indicatie hoe lang het bij benadering kan gaan duren, maar daar wordt niet op geantwoord en ook toen ik deze vraag telefonisch stelde werd er gezegd dat de T.D. geen telefoon had!! Ik weet dat ze nog steeds met werkzaamheden aan het telefoonnet bezig zijn, maar waarom zeggen ze dat dan niet gewoon? Zo'n medewerker is net een robot met standaardantwoorden en dat werkt heel frusterend.
Ik vraag me dus af als er zoveel mensen dit probleem hebben met hun provider, waarom dan niet met z'n allen naar de ombudsman om te proberen ze te laten betalen voor hun slechte dienstverlening, b.v. door vergoeding van de extra belkosten op je mobiel, geen abonnementskosten voor diensten die niet geleverd zijn en een gratis helpdesknummer als je internettelefoon het niet doet. Bovendien ;kan die wet die maakt dat je binnen een maand je abonnement kan opzeggen er niet een beetje sneller komen?
Hoewel, als ik deze site lees maakt het helemaal niets uit welke provider je neemt. Ik zou liever geen bodemprijzen willen, maar betere service.
Hoe denken jullie hierover??
Ik ben een klant van Online en morgen is het precies een maand geleden dat mijn Internet-telefoonverbinding begon te stotteren en ik nog maar 3 minuten maximum kon bellen. Eerst een mail gestuurd;geen reactie, maar bij de derde werd me gevraagd 3 gesprekken die fout gegaan waren door te geven,hoezo 3gespr. ze gingen toch allemaal na 3 min. uit als een nachtkaars?Na weer een tijd niets gehoord te hebben,lukte het me telefonisch in 3 min een medewerker te bereiken, die me inderdaad op m'n mobiel terugbelde.
Exact dezelfde vragen als uit de Wanadoo-periode over de lengte v.d.kabel het Israpunt etc!maar uiteindelijk stuurde hij een rapport naar de Technische Dienst. Op elke mail krijg ik nu het standaardantw. TD. is er mee bezig en tot die tijd doen we geen mededelingen. Ik vraag steeds alleen een indicatie hoe lang het bij benadering kan gaan duren, maar daar wordt niet op geantwoord en ook toen ik deze vraag telefonisch stelde werd er gezegd dat de T.D. geen telefoon had!! Ik weet dat ze nog steeds met werkzaamheden aan het telefoonnet bezig zijn, maar waarom zeggen ze dat dan niet gewoon? Zo'n medewerker is net een robot met standaardantwoorden en dat werkt heel frusterend.
Ik vraag me dus af als er zoveel mensen dit probleem hebben met hun provider, waarom dan niet met z'n allen naar de ombudsman om te proberen ze te laten betalen voor hun slechte dienstverlening, b.v. door vergoeding van de extra belkosten op je mobiel, geen abonnementskosten voor diensten die niet geleverd zijn en een gratis helpdesknummer als je internettelefoon het niet doet. Bovendien ;kan die wet die maakt dat je binnen een maand je abonnement kan opzeggen er niet een beetje sneller komen?
Hoewel, als ik deze site lees maakt het helemaal niets uit welke provider je neemt. Ik zou liever geen bodemprijzen willen, maar betere service.
Hoe denken jullie hierover??