KPN telefonische service desk
Geplaatst: 02 okt 2008 14:58
Hi alle,
Ik word nu toch echt helemaal gek van ze hoor.
Ik zal het hele relaas besparen en kan mij ook bij jullie verhalen aansluiten.
In het kort...26/08/08 op aandringen van kpn mijn abbo gewisseld van
internet + bellen GO tel optie ... bel onbeperkt altijd
naar
internet + bellen BASIS tel optie ... bel onbeperkt altijd
resultaat:
3x bellen met tel rampendesk omdat gegevens niet kloppen.
incl alle wachtijden en aantal keren verbroken worden, jullie wel bekend.
inlog gegevens werken niet meer ook niet van het BASIS abbo.
en nu 1 maand later nog steeds geen wisseling in abbo.
Weer gebeld vandaag 18 min in de w8t alles uitgelegd aan meneer zoveel en nog maar een keertje en wat denk je .... hij gaat het uitzoeken ik w8t nog een kwartiertje en wordt spontaan verbroken....DANK JE WEL KPN VOOR DE FIJNE SERVICE....
Met dit hele gebabbel van die gasten dan wel incl DIGITTENE ELLENDE erbij gerekend dat dan wel ben ik al zeker meer dan 45 euro aan tel kosten kwijt met dat bedrijf en ben niets maar dan ook helemaal niets opgeschoten ermee.
Ik kijk het nog ff aan en anders gaat de schaar in het KPN kabeltje
Groetjes een altijd tevreden klant van KPN maar nu een gefrustreerde gebruiker
Ik word nu toch echt helemaal gek van ze hoor.
Ik zal het hele relaas besparen en kan mij ook bij jullie verhalen aansluiten.
In het kort...26/08/08 op aandringen van kpn mijn abbo gewisseld van
internet + bellen GO tel optie ... bel onbeperkt altijd
naar
internet + bellen BASIS tel optie ... bel onbeperkt altijd
resultaat:
3x bellen met tel rampendesk omdat gegevens niet kloppen.
incl alle wachtijden en aantal keren verbroken worden, jullie wel bekend.
inlog gegevens werken niet meer ook niet van het BASIS abbo.
en nu 1 maand later nog steeds geen wisseling in abbo.
Weer gebeld vandaag 18 min in de w8t alles uitgelegd aan meneer zoveel en nog maar een keertje en wat denk je .... hij gaat het uitzoeken ik w8t nog een kwartiertje en wordt spontaan verbroken....DANK JE WEL KPN VOOR DE FIJNE SERVICE....

Met dit hele gebabbel van die gasten dan wel incl DIGITTENE ELLENDE erbij gerekend dat dan wel ben ik al zeker meer dan 45 euro aan tel kosten kwijt met dat bedrijf en ben niets maar dan ook helemaal niets opgeschoten ermee.
Ik kijk het nog ff aan en anders gaat de schaar in het KPN kabeltje

Groetjes een altijd tevreden klant van KPN maar nu een gefrustreerde gebruiker
