bezorgen ook garantie? Archos PMP Speler
Geplaatst: 02 okt 2008 15:13
Goedendag,
Ik heb in January jl. een MP3 speler gekocht op internet via een duits winkel.
In de acht maandden dat ik het apparaat heb is die al 3 keer stuk gegaan en heb ik hem ook drie keer teruggestuurd.
Echter deze keer is er tijdens het transport een beschadiging op het apparaat ontstaan.
Het apparaat is via TNT Express verstuurd in opdracht van Archos.
Valt dit ook onder de garantie of ben ik verplicht de kosten van de schade de dekken. Het schade is niet door mij of in mijn mgeving ontstaan.
Ik heb 8 dagen voordat ik het apparaat heb opgestuurd een video opname gemaakt waarop te zien is dat het schade niet bij mij is ontstaan, na het opname heb ik het speler al in gepakt, omdat ik hetniet meer kon opladen en de accu leeg was.
Ik ben nu al twee weken heel de tijd berichten aan het uitwisselen met de fabrikant, en de winkelier geeft geen gehoor.
Ik heb ook contact opgenomen met TNT, maar zij wezen mij erop dat een ´claim´ binnen 7 dagen na ontvangst moest gemeld worden.
Ik heb gisteren te horen gekregen dat de speler was beschadigd.
Kan iemand mij aub helpen. Ik wordt hier nie goed van, het was ook geen goedkoop apparaat. (Archos 605 Wifi 160GB)
Bij voorbaat dank,
Oguzhan Uysal
Ik heb in January jl. een MP3 speler gekocht op internet via een duits winkel.
In de acht maandden dat ik het apparaat heb is die al 3 keer stuk gegaan en heb ik hem ook drie keer teruggestuurd.
Echter deze keer is er tijdens het transport een beschadiging op het apparaat ontstaan.
Het apparaat is via TNT Express verstuurd in opdracht van Archos.
Valt dit ook onder de garantie of ben ik verplicht de kosten van de schade de dekken. Het schade is niet door mij of in mijn mgeving ontstaan.
Ik heb 8 dagen voordat ik het apparaat heb opgestuurd een video opname gemaakt waarop te zien is dat het schade niet bij mij is ontstaan, na het opname heb ik het speler al in gepakt, omdat ik hetniet meer kon opladen en de accu leeg was.
Ik ben nu al twee weken heel de tijd berichten aan het uitwisselen met de fabrikant, en de winkelier geeft geen gehoor.
Ik heb ook contact opgenomen met TNT, maar zij wezen mij erop dat een ´claim´ binnen 7 dagen na ontvangst moest gemeld worden.
Ik heb gisteren te horen gekregen dat de speler was beschadigd.
Kan iemand mij aub helpen. Ik wordt hier nie goed van, het was ook geen goedkoop apparaat. (Archos 605 Wifi 160GB)
Bij voorbaat dank,
Oguzhan Uysal