Vodafone
Geplaatst: 02 okt 2008 20:23
Erg vervelende ervaring heb ik, gemiddeld was mijn rekening 100 per maand, afgelopen maand maar liefst verdubbeld en is het voor het eerst misgelopen met de automatische incasso met alle gevolgen van dien.
20 sept. ontving ik een dreigende brief gedatteerd 8 sept. dat als ik niet voor 18 sept. zou betalen ik afegesloten zal worden.
Ten eerste staat in mijn rek. online dat het bedrag 9 sept. zal worden afgeschreven, dus hoe de brief in vredesnaam 8 sept. gedatteerd kan zijn begrijp ik niet, al helemaal niet omdat ik hem pas 20 sept ontvangen had.Ook was ik 18 sept nog niet afgesloten, maar werd ik 22 sept. wel afgesloten en wel dusdanig dat ik ook niet meer bereikbaar was.Voordien is het nooit fout gelopen met de automatische incasso en de rekening is vorige week vrijdag betaald, maar tot op heden ben ik nog steeds afgelsloten!Er vervelend als net in de steek gelaten moeder met een klein kind zou ik het liefst kunnen bellen als er iets aan de hand is.
Bij myvodafone staat bel 1200, erg frustrerend.........ook de klantenservice was niet te bereiken en zelfs op een e-mail naar de klantenservice kreeg ik geen respons.
Is dit de normale gang van zaken bij vodafone?
Ik zit helaas nog een tijdje aan me abonnement vast, maar zal geen minuut meer buiten me bundel bellen!!!
Wat voor stappen kan ik het best ondernemen?
20 sept. ontving ik een dreigende brief gedatteerd 8 sept. dat als ik niet voor 18 sept. zou betalen ik afegesloten zal worden.
Ten eerste staat in mijn rek. online dat het bedrag 9 sept. zal worden afgeschreven, dus hoe de brief in vredesnaam 8 sept. gedatteerd kan zijn begrijp ik niet, al helemaal niet omdat ik hem pas 20 sept ontvangen had.Ook was ik 18 sept nog niet afgesloten, maar werd ik 22 sept. wel afgesloten en wel dusdanig dat ik ook niet meer bereikbaar was.Voordien is het nooit fout gelopen met de automatische incasso en de rekening is vorige week vrijdag betaald, maar tot op heden ben ik nog steeds afgelsloten!Er vervelend als net in de steek gelaten moeder met een klein kind zou ik het liefst kunnen bellen als er iets aan de hand is.
Bij myvodafone staat bel 1200, erg frustrerend.........ook de klantenservice was niet te bereiken en zelfs op een e-mail naar de klantenservice kreeg ik geen respons.
Is dit de normale gang van zaken bij vodafone?
Ik zit helaas nog een tijdje aan me abonnement vast, maar zal geen minuut meer buiten me bundel bellen!!!
Wat voor stappen kan ik het best ondernemen?