Pagina 1 van 1

kpn internet en bellen maar e-mail krijg je niet

Geplaatst: 03 okt 2008 12:10
door semperon
ik heb als nieuwe klant internet bellen premium afgesloten ism de laptopactie.
maar, 13 sept. geactiveerd, en nog steeds niet de 5 e-mail adressen conform de leveringsvoorwaarden en aliaasen aanmaken is dus ook onmogelijk.
na veelvuldig de helpdesk te hebben gebeld kreeg ik vandaag eindelijk een aardige medewerker met verstand en openheid van zaken aan de telefoon.
wat is er nu aan de hand:
het systeem werkt blijkbaar zo slecht dat klanten (nieuwe) 60 tot 80 dagen minimaal moeten wachten totdat ze van hun email mogelijkheden gebruik kunnen maken. dit vond de medewerker zelf ook schandalig maar ja, hij had het gisteren nog in een team overleg wederom kenbaar gemaakt maar de betreffende manager vind het niet zo spannend.
ík vind het schandalig dat je een abonnement van 65 euro afsluit en vervolgens geen mail tot je beschikking hebt terwijl dit gewoon bij de pakketvoorwaarden hoort..
weet iemand of ik hiermee iets kan, bv kpn in gebrek stellen ivm de diensten niet compleet opleveren?
oh ja hun webcare team is ook erg leuk bedacht, maar als je na meer dan 3 weken geen respons krijgt op gestuurde mails, tja dan vraag ik me ook het een en ander af

Re: kpn internet en bellen maar e-mail krijg je niet

Geplaatst: 05 okt 2008 05:38
door Bob Schurkjens
Meld je aan voor email via http://mail.google.com o.i.d

Het emailadres van je provider moet je nooit gebruiken. Dit geeft alleen maar grote problemen als je in de toekomst overstapt op een andere provider!

Re: kpn internet en bellen maar e-mail krijg je niet

Geplaatst: 08 okt 2008 21:37
door manfred66
:cry: Hierbij wil ik reageren op reactie van internet plus bellen kpn voor 65 euro per maand.
Ik vind dat wij als consument gewoon recht hebben op deels teruggave van het abonnementsgeld vn 65 euro.
We kunnen tenslotte de mail niet gebuiken.
heb van 17.01 tot 21.45 uur aan de lijn gehangen bij kpn en je word dan onbeschoft behandeld, krijg je receptioniste die zegt moet je mij niet bellen sorrie maar hang in de wacht gebeurt bij jullie en word je weer in de wacht gezet.
bel minimaal 4x per week telkens ticket aangemaakt en bla bla bla ben van emmen naar capelle en van capelle naar antwerpen over gezet. is een andministratieve handeling rara maar de rekening kunnen ze wel versturen maar vinkje zetten bij dat je geen openstaande orders hebt lukt ze niet.
ben verschillende keren doorverbonden met mensen die zeiden van ogemblikje verbind u door met iemand van de betreffende afdeling en dan kreeg je iemand die ook niets wist. Werk voor de regionale omroep maar kan niet mailen lekker werken en ziggo is er al uit gegooid dus we zijn veroordeeld tot kpn.
Maar ik denk dat we als consument er zeker onderuit komen als we zeggen contract is niet geldig, vanwege niet geleverde diensten lijkt me. heb bellen en internet van kpn om te mailen niet om een startpagina te bekijken dat boeit me niet, snappen ze dat daar niet, of werkt hun mail net zoals het onze ook niet intern . kunnen ze hier eens wat aandacht aan besteden op tv kom er graag voor langs en zal ik eens even mijn mond open trekken.

Meer mensen met klachten laat het me weten wie weet wat we kunnen bereiken. [email protected]

Misschien dat we samen sterk staan.