kpn internet en bellen maar e-mail krijg je niet
Geplaatst: 03 okt 2008 12:10
ik heb als nieuwe klant internet bellen premium afgesloten ism de laptopactie.
maar, 13 sept. geactiveerd, en nog steeds niet de 5 e-mail adressen conform de leveringsvoorwaarden en aliaasen aanmaken is dus ook onmogelijk.
na veelvuldig de helpdesk te hebben gebeld kreeg ik vandaag eindelijk een aardige medewerker met verstand en openheid van zaken aan de telefoon.
wat is er nu aan de hand:
het systeem werkt blijkbaar zo slecht dat klanten (nieuwe) 60 tot 80 dagen minimaal moeten wachten totdat ze van hun email mogelijkheden gebruik kunnen maken. dit vond de medewerker zelf ook schandalig maar ja, hij had het gisteren nog in een team overleg wederom kenbaar gemaakt maar de betreffende manager vind het niet zo spannend.
ík vind het schandalig dat je een abonnement van 65 euro afsluit en vervolgens geen mail tot je beschikking hebt terwijl dit gewoon bij de pakketvoorwaarden hoort..
weet iemand of ik hiermee iets kan, bv kpn in gebrek stellen ivm de diensten niet compleet opleveren?
oh ja hun webcare team is ook erg leuk bedacht, maar als je na meer dan 3 weken geen respons krijgt op gestuurde mails, tja dan vraag ik me ook het een en ander af
maar, 13 sept. geactiveerd, en nog steeds niet de 5 e-mail adressen conform de leveringsvoorwaarden en aliaasen aanmaken is dus ook onmogelijk.
na veelvuldig de helpdesk te hebben gebeld kreeg ik vandaag eindelijk een aardige medewerker met verstand en openheid van zaken aan de telefoon.
wat is er nu aan de hand:
het systeem werkt blijkbaar zo slecht dat klanten (nieuwe) 60 tot 80 dagen minimaal moeten wachten totdat ze van hun email mogelijkheden gebruik kunnen maken. dit vond de medewerker zelf ook schandalig maar ja, hij had het gisteren nog in een team overleg wederom kenbaar gemaakt maar de betreffende manager vind het niet zo spannend.
ík vind het schandalig dat je een abonnement van 65 euro afsluit en vervolgens geen mail tot je beschikking hebt terwijl dit gewoon bij de pakketvoorwaarden hoort..
weet iemand of ik hiermee iets kan, bv kpn in gebrek stellen ivm de diensten niet compleet opleveren?
oh ja hun webcare team is ook erg leuk bedacht, maar als je na meer dan 3 weken geen respons krijgt op gestuurde mails, tja dan vraag ik me ook het een en ander af