GROLSCH FLES GLAS INGESLIKT !!!
Geplaatst: 04 okt 2008 22:49
LIEVE GROLSCH DRINKERS;
Onlangs na 25 jaar (44 jr. - 18 jr) (26 x 52 x 1 kratje x E10 (index) E13.500) merkte ik op een avond dat ik bij het opdrinken uit een bierflesje een stuk glas inslikte. Ik weet dat de kwaliteitsmanager van een dergelijk bedrijf dit vreselijk interessant vindt.
Ik start mijn computer om dit te melden. Ik krijg netjes de melding dat mijn klacht in behandeling is genomen en krijg een doos voor het opsturen van de fles opgestuurd. Fles ingepakt en naar het plaatselijk postkantoor gereden (E3.00 parkeergeld en E2.00 benzine).
Nadien krijg ik de mededeling dat mijn klacht in behandeling is genomen en of ik mijn bankrekening nummer wil mailen (?).
Enige tijd later krijg ik een mededeling dat mijn klacht is afgehandeld met een storting van E2,50 (twee euro, 50).
Ik heb dit bedrag per direct TERUGGESTORT met de mededeling dat ik geen oscars of geld wil. Een bierglas of voor mij part OF een PREMIUM flesje van de heftstbok was voldoende geweest.
Ik heb bedankt voor de 26 jaar trouwe dienst en heb afscheid genomen en gemeld dat de afdeling klachten wel kunnen opdoeken. Ik zal geen klacht meer indienen. Ik verhuis naar een duits biermerk wat op dit moment steeds meer onder mijn vrienden wordt gedronken. Ook op mijn reactie naar grolsch welke overeenkomt met de bovenstaande is vanaf hun geen reactie geweest. Ik heb hun bedankt en gemeld dat ik mijn verhaal bij Radar zou vermelden. Ook HIEROP is na twee weken wachten geen reactie op geweest, nu bij deze.
Grolsch, bij deze:
OP EEN DAG DRINK JE GEEN GROLSCH MEER MAAR WARSTEINER.
EN
EEN LEUK VERJAARDAGSVERHAAL.
GROET,
RENE
Onlangs na 25 jaar (44 jr. - 18 jr) (26 x 52 x 1 kratje x E10 (index) E13.500) merkte ik op een avond dat ik bij het opdrinken uit een bierflesje een stuk glas inslikte. Ik weet dat de kwaliteitsmanager van een dergelijk bedrijf dit vreselijk interessant vindt.
Ik start mijn computer om dit te melden. Ik krijg netjes de melding dat mijn klacht in behandeling is genomen en krijg een doos voor het opsturen van de fles opgestuurd. Fles ingepakt en naar het plaatselijk postkantoor gereden (E3.00 parkeergeld en E2.00 benzine).
Nadien krijg ik de mededeling dat mijn klacht in behandeling is genomen en of ik mijn bankrekening nummer wil mailen (?).
Enige tijd later krijg ik een mededeling dat mijn klacht is afgehandeld met een storting van E2,50 (twee euro, 50).
Ik heb dit bedrag per direct TERUGGESTORT met de mededeling dat ik geen oscars of geld wil. Een bierglas of voor mij part OF een PREMIUM flesje van de heftstbok was voldoende geweest.
Ik heb bedankt voor de 26 jaar trouwe dienst en heb afscheid genomen en gemeld dat de afdeling klachten wel kunnen opdoeken. Ik zal geen klacht meer indienen. Ik verhuis naar een duits biermerk wat op dit moment steeds meer onder mijn vrienden wordt gedronken. Ook op mijn reactie naar grolsch welke overeenkomt met de bovenstaande is vanaf hun geen reactie geweest. Ik heb hun bedankt en gemeld dat ik mijn verhaal bij Radar zou vermelden. Ook HIEROP is na twee weken wachten geen reactie op geweest, nu bij deze.
Grolsch, bij deze:
OP EEN DAG DRINK JE GEEN GROLSCH MEER MAAR WARSTEINER.
EN
EEN LEUK VERJAARDAGSVERHAAL.
GROET,
RENE