Pagina 1 van 1

GROLSCH FLES GLAS INGESLIKT !!!

Geplaatst: 04 okt 2008 22:49
door Rene1964
LIEVE GROLSCH DRINKERS;

Onlangs na 25 jaar (44 jr. - 18 jr) (26 x 52 x 1 kratje x E10 (index) E13.500) merkte ik op een avond dat ik bij het opdrinken uit een bierflesje een stuk glas inslikte. Ik weet dat de kwaliteitsmanager van een dergelijk bedrijf dit vreselijk interessant vindt.
Ik start mijn computer om dit te melden. Ik krijg netjes de melding dat mijn klacht in behandeling is genomen en krijg een doos voor het opsturen van de fles opgestuurd. Fles ingepakt en naar het plaatselijk postkantoor gereden (E3.00 parkeergeld en E2.00 benzine).
Nadien krijg ik de mededeling dat mijn klacht in behandeling is genomen en of ik mijn bankrekening nummer wil mailen (?).

Enige tijd later krijg ik een mededeling dat mijn klacht is afgehandeld met een storting van E2,50 (twee euro, 50).

Ik heb dit bedrag per direct TERUGGESTORT met de mededeling dat ik geen oscars of geld wil. Een bierglas of voor mij part OF een PREMIUM flesje van de heftstbok was voldoende geweest.

Ik heb bedankt voor de 26 jaar trouwe dienst en heb afscheid genomen en gemeld dat de afdeling klachten wel kunnen opdoeken. Ik zal geen klacht meer indienen. Ik verhuis naar een duits biermerk wat op dit moment steeds meer onder mijn vrienden wordt gedronken. Ook op mijn reactie naar grolsch welke overeenkomt met de bovenstaande is vanaf hun geen reactie geweest. Ik heb hun bedankt en gemeld dat ik mijn verhaal bij Radar zou vermelden. Ook HIEROP is na twee weken wachten geen reactie op geweest, nu bij deze.

Grolsch, bij deze:
OP EEN DAG DRINK JE GEEN GROLSCH MEER MAAR WARSTEINER.
EN
EEN LEUK VERJAARDAGSVERHAAL.


GROET,

RENE

Re: GROLSCH FLES GLAS INGESLIKT !!!

Geplaatst: 04 okt 2008 23:18
door Robjee
Een bierglas of voor mij part OF een PREMIUM flesje van de heftstbok was voldoende geweest.
Waarom is 2,5 euro een verkeerde afhandeling van je klacht en zou het toesturen van een bierglas dit niet zijn? De waarde is vergelijkbaar.
Met parkeergeld en brandstofkosten kan een bedrijf natuurlijk geen rekening houden bij het vergoeden van een terechte klacht.

Bovendien ben je, naar ik aanneem, 26 jaar tevreden geweest over het product. Je hebt daaraan gedurende die tijd veel geld aan besteed, maar je hebt daar wel waar voor je geld voor teruggekregen. Anders ben je niet zo lang trouw gebleven aan het merk.

Het grote probleem wat je hebt gepost begrijp ik niet zo goed.

Re: GROLSCH FLES GLAS INGESLIKT !!!

Geplaatst: 05 okt 2008 00:23
door Rene1964
Het probleem staat in principe al in mijn klacht:

Ik was inderdaad en nog steeds tevreden over het product (echter de smaak is nu anders). Echter de afhandeling van een klacht kan dermate frusterend karakter hebben dat je na 26 jaar een bericht stuurt en ervoor bedankt.

Geldbedragen interesseren mij dus niet. Echter Grolsch denkt schijnbaar door middel van geld iets af te kunnen kopen. Dit is dus niet nodig. Ik denk bij velen. Een persoonlijk tintje werkt in Twente beter. Wij hebben geen amerikaanse ideen dat door een bedrag de klacht afgekocht kan worden. Ook een terugkoppeling van een klacht wat tot heden nog moet komen zal voor velen een frustatie zijn.

Wellicht andere opzet van afhandeling klachten.

Re: GROLSCH FLES GLAS INGESLIKT !!!

Geplaatst: 05 okt 2008 00:34
door Robjee
Echter Grolsch denkt schijnbaar door middel van geld iets af te kunnen kopen.
Gezien het bedrag is het in mijn ogen een vergoeding voor de 'schade' die je hebt geleden, niet van afkoping. Een glas of iets dergelijks zou ook mogelijk zijn geweest, maar daarmee zal niet iedereen tevreden zijn.
Wanneer ik een maand lang geen internet heb kunnen gebruiken door mijn provider wil ik dat bedrag retour (en excuses).
Een persoonlijk tintje werkt in Twente beter.
Eerder zei je dat het toesturen van een bierglas voldoende was geweest. Is dat persoonlijker dan het storten van geld waar meer mensen iets aan zullen hebben?
De ophef begrijp ik nog steeds niet zo goed.

Re: GROLSCH FLES GLAS INGESLIKT !!!

Geplaatst: 05 okt 2008 10:51
door kweenie
Heb je bij het versturen van het flesje ook aangegeven dat je extra kosten had voor parkeren en benzine? Het gros van de mensen zal die kosten namelijk niet hebben, dus dan is het ook logisch dat ze die kosten niet standaard vergoeden. Ik denk dat een bedrijf als Grolsch in het algemeen niet te beroerd zal zijn om de kosten die je maakt voor het terugsturen van de fles te vergoeden, maar dan moeten ze wel weten dat je zulke kosten hebt gemaakt.