T-Mobile Frustratie
Geplaatst: 05 okt 2008 09:34
Beste forum-leden,
Ook ik heb een groot probleem met T-Mobile. Ik ben met nummerbehoud overgestapt van T-Mobile naar Telfort. Van bovenstaande heb ik op 04-03-2008 bevestiging gehad.
De nummerportatie zelf, heeft op 04-06-2008 plaatsgevonden. Er zijn al meerdere malen abonnementskosten in rekening gebracht door T-Mobile, voor de periode dat het abonnement reeds opgeheven was. Al deze kosten (3 maanden) die automatisch van mijn rekening worden afgeschreven, heb ik steeds in overleg met T-Mobile gestorneerd.
Afgelopen augustus ontving ik een schrijven van Lindorff Incassobureau dat ik geregistreerd ben bij Preventel en dat er een executoriaal beslag gelegd gaat worden op mijn loon en dat er 500,- incassokosten in rekening gebracht gaan worden. Als eerste heb ik T-Mobile gebeld waar me werd verteld dat ik het beste met het betreffende incassobureau contact op kon nemen. Ik heb meteen gebeld naar Lindorff, heb het verhaal uitgelegd en werd ontzettend afgesnauwd. Het kwam er op neer dat ik met T-Mobile contact op moest nemen. Opnieuw naar T-Mobile gebeld, die zouden alles "in orde" maken.
Afgelopen maand, september dus, heeft T-Mobile opnieuw abonnementskosten afgeschreven en weer heb ik contact gelegd en duidelijk afgesproken dat dit bedrag gestorneerd zou worden. Vorige week zijn er opnieuw kosten in rekening gebracht, vanwege het te laat betalen, die ik wederom in overleg heb laten storneren. Vandaag krijg ik een brief van T-Mobile met de mededeling dat de afschrijving niet plaats heeft kunnen vinden en zodoende moet ik dubbele incassokosten betalen.
4 maanden geleden is mijn contract met T-Mobile opgeheven, en 4 maanden ben ik steeds aan het bellen, wat me ook een hele klap geld kost omdat het een 06nummer betreft van de afdeling facturatie waar ik steeds contact mee op moet nemen. Ook de vele klachten die ik via de website verstuur mogen niet baten. Ik vraag me af wanneer deze ellende eindelijk eens ophoudt, want ik word er doodmoe van!
Heeft er iemand enig idee wat ik kan doen om deze ophoping van onterechte facturen te stoppen?
Bedankt alvast!
Ook ik heb een groot probleem met T-Mobile. Ik ben met nummerbehoud overgestapt van T-Mobile naar Telfort. Van bovenstaande heb ik op 04-03-2008 bevestiging gehad.
De nummerportatie zelf, heeft op 04-06-2008 plaatsgevonden. Er zijn al meerdere malen abonnementskosten in rekening gebracht door T-Mobile, voor de periode dat het abonnement reeds opgeheven was. Al deze kosten (3 maanden) die automatisch van mijn rekening worden afgeschreven, heb ik steeds in overleg met T-Mobile gestorneerd.
Afgelopen augustus ontving ik een schrijven van Lindorff Incassobureau dat ik geregistreerd ben bij Preventel en dat er een executoriaal beslag gelegd gaat worden op mijn loon en dat er 500,- incassokosten in rekening gebracht gaan worden. Als eerste heb ik T-Mobile gebeld waar me werd verteld dat ik het beste met het betreffende incassobureau contact op kon nemen. Ik heb meteen gebeld naar Lindorff, heb het verhaal uitgelegd en werd ontzettend afgesnauwd. Het kwam er op neer dat ik met T-Mobile contact op moest nemen. Opnieuw naar T-Mobile gebeld, die zouden alles "in orde" maken.
Afgelopen maand, september dus, heeft T-Mobile opnieuw abonnementskosten afgeschreven en weer heb ik contact gelegd en duidelijk afgesproken dat dit bedrag gestorneerd zou worden. Vorige week zijn er opnieuw kosten in rekening gebracht, vanwege het te laat betalen, die ik wederom in overleg heb laten storneren. Vandaag krijg ik een brief van T-Mobile met de mededeling dat de afschrijving niet plaats heeft kunnen vinden en zodoende moet ik dubbele incassokosten betalen.
4 maanden geleden is mijn contract met T-Mobile opgeheven, en 4 maanden ben ik steeds aan het bellen, wat me ook een hele klap geld kost omdat het een 06nummer betreft van de afdeling facturatie waar ik steeds contact mee op moet nemen. Ook de vele klachten die ik via de website verstuur mogen niet baten. Ik vraag me af wanneer deze ellende eindelijk eens ophoudt, want ik word er doodmoe van!
Heeft er iemand enig idee wat ik kan doen om deze ophoping van onterechte facturen te stoppen?
Bedankt alvast!