Online internet + telefonie factuur te hoog wegens storing
Geplaatst: 05 okt 2008 11:52
Op de factuur van september heeft Online onterecht 75 euro teveel berekend door een interne storing.
Dit is ook bevestigd door de Online medewerker.
Er is ons reeds vier keer een datum van terugbetaling gesteld en deze komt niet uit, de klachtenmedewerkers beloven maar komen niets na.
Wij zijn hier inmiddels erg ontevreden over, wij hebben alleen plichten geen rechten en geen geld terug tot nu toe, alleen telefoonkosten om de klacht kracht bij te staan.
DownUnder een oude wanadoo klant
ps de nieuwe rekening oktober wordt wel weer van onze rekening gehaald, zonder verrekening van onze 75 euro.

Dit is ook bevestigd door de Online medewerker.
Er is ons reeds vier keer een datum van terugbetaling gesteld en deze komt niet uit, de klachtenmedewerkers beloven maar komen niets na.
Wij zijn hier inmiddels erg ontevreden over, wij hebben alleen plichten geen rechten en geen geld terug tot nu toe, alleen telefoonkosten om de klacht kracht bij te staan.
ps de nieuwe rekening oktober wordt wel weer van onze rekening gehaald, zonder verrekening van onze 75 euro.