LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Whale123 »

Hieronder kunt u mijn ervaringen met Ziggo (was Casema ) lezen.
Ziggo weigert mij het teveel betaalde geld terug te betalen. Daarom ben ik een kruistocht tegen Ziggo begonnen. Om die 156 Euro? Nee, om de ONEERLIJKHEID, DE MISLEIDING en de NIET NAGEKOMEN BELOFTEN


Ziggo heeft het kabelnet na jarenlang touwtrekken van de Gemeente Leiden volledig kunnen kopen voor een aanvullend bedrag van bijna 5 miljoen Euro. Hierdoor vervalt de 14 jaar geleden gestelde voorwaarde van Leiden, dat KabelTV alleen mocht worden verhoogd in prijster grootte van de inflatiecijfers. Tot heden betaalde men in Leiden 8,59 per maand Dit zal waarschijnlijk rond 16 Euro worden.

Leidenaars, Geeft Digitenne een kans, kost 7,50 per maand, mag u een maand gratis proberen. De gemeente Leiden vindt, dat als positief punt van het jarenlange juridisch touwtrekken het verschijnen van meerdere aanbieders op de markt er nu in ieder geval een keus is. In de Leidse Merenwijk en Leiderdorp rekent Ziggo 15,90 per maand

Ziggo biedt volledige Internetveiligheid aan.
Na installatie onder Windows Vistawerkt dit niet goed in combinatie met Windows Messenger: Het pakketje kost 3,95 per maand.
De ondersteuning kunt u krijgen op het (service)nummer van Ziggo met een enorme wachttijd en niet ter zake kundig personeel.

Het programma Avira is GRATIS, Windows heeft een redelijk goede ingebouwde firewall, Microsoft levert het gratis programma Defender tegen spyware.
Bespaar uzelf ongemak en frustatie en stap over op de GRATIS Internetbeveiliging!!!!!


Neem een abonnement op http://www.waarschuwingsdienst.nl/,
Gratis en van de overheid, en u wordt op de hoogte gehouden van eventuele virusuitbraken en het wapenen daartegen.
Want OOK de Internetbeveiliging van Ziggo zal eerst moeten worden bijgewerkt onm nieuwe virussen te ontdekken: Misschien net te laat voor u.












---------------------------------------------------------------------------------
Zoals hieronder staat: Bericht ontvangen van Webcare dat men het doorstuurt. En ja, HEEL SNEL na het op 7 of 8 oktober doorgezonden bericht aan Ziggo.................................
Bericht van Ziggo ontvangen op 11-10-08:


Geachte heer/mevrouw ,

Wij hebben uw email ontvangen en in behandeling genomen. Wij zien in ons systeem dat er al meerdere malen is aangegeven dat Casema bij haar standpunt blijft wat betreft deze kwestie. Naar aanleiding van de fusie zal Ziggo nu haar standpunt niet veranderen.



Onze excuses voor het ongemak.


---------------------------------------------------------------------------------Mijn reactie:

Dit is dus de bekende dooddoener.
Vrij vertaald:
Wij hebben een deel van de stukken gevonden.
Wij hebben niet de moeite genomen, die opnieuw te beoordelen.
Wij hebben natuurlijk geen contact opgenomen met Intrim Justitia
Hoewel wij weten dat het een administratieve puinhoop was, zijn wij niet bereid het Casema-standpunt te herzien
-----------------------------------------------

Het lijkt mij onmogelijk, dat Ziggo mijn dossier met brieven aan Casema en Intrim Justitia op zo'n korte termijn heeft doorgenomen.
Bovendien heb ik meer dan 80 serviceaanvragen geplaatst waarin al mijn contacten werden beschrevenEN waarin het niet goed functioneren van Telefonie wordt aangegeven. Zelfs een AANMANING voor het volgens Casema verschuldigde bedrag heb ik nooit ontvangen.
Daarom ook mijn afkeuring voor de handelwijze van Intrim Justitia, die mij misleidde door mij onder protest ruim 150 Euro liet betalen op basis van een niet aangemaande vordering van Casema.

Ik concludeer , dat ZIGGO HIER NIETS AAN WENST TE DOEN.

Zodra het monopolie van bedrijven die nu de consument behandelen zoals ZIGGO mij meent te moeten behandelen en benadelen, voorbij is en er concurrerende bedrijven op de kabel worden toegelaten, zal het met providers zoals ZIGGO snel gedaan zijn.

Want, ZIGGO, er zijn VEEL MEER klanten dan u denkt die zich vreselijk ergeren aan dat wat u service durft te noemen.



Ik wens Ziggo veel plezier met het mij ontstolen bedrag.
Ik zal in brede kring bekendheid blijven geven aan het motto van Ziggo:

Punt 1: Ziggo heeft altijd gelijk.
Punt 2: Als Ziggo geen gelijk heeft, treedt automatisch punt 1 in werking.


Ach, ergens had ik niet anders verwacht na een strijd van maanden.
Hoe klein dit grote bedrijf echt is, zal in de toekomst blijken.
De in mijn eerste bericht genoemde acties zal ik continueren.
Webcare, dank voor het doorzenden.















Oorspronkelijk bericht:
==================================================

Verleden jaar stopte Casema met het leveren van telefonie op mijn adres. De reden was, dat telefonie op mijn adres niet goed leverbaar was.
Enige weken later heb ik per afloopdatum van het contract opgezegd en ben ik overgestapt naar een ADSL-provider.
De kosten van de niet geleverde telefonie had ik in mindering gebracht op de laatste rekening NA OVERLEG MET CASEMA.
Dit alles gebeurde in de maanden maart, april en mei 2007. Omdat de opzegging per 1 april was (geen grap) en ik daar schriftelijke bevestiging van had gekregen heb ik de facturen over april , mei en jun niet betaald, al probeerde Casema het wel te incasseren. Ik was nameijk ook overgestapt naar Digitenne, maar de kabelTV-rekeningen bleven komen, nu met AC-giro. Mijn bank had ik gevraagd geen afschrijvingen door Casema meer te accepteren.

Het was na de systeemwijziging bij Casema in 2006 en 2007 een enorme administratieve puinhoop, daarom bewaarde ik alle aantekeningen omtrent afspraken etc.

Rond november 2007 kwam hij dan, de verwachte brief van Intrim Justitia. Ik meende te kunnen bewijzen, dat ik Casema niets was verschuldigd. Dat meldde ik ook aan het incassoburo.
De zeer vriendelijke medewerker verzocht mij het dossier op te sturenEN VERZOCHT MIJ HET OPENSTAANDE BEDRAG VAN 62 EURO VERMEERDERD MET RENTE EN INCASSOKOSTEN NAAR INTRIM JUSTITIA OVER TE MAKEN. TOTAAOLBEDRAG 156 EURO. DIE BETALING MOEST IK ONDER PROTEST DOEN, ZO ZOUDEN DE KOSTEN NIET OPLOPEN. ALS ALLES WAS OPGELOST, KREEG IK MIJN GELD TERUG.

Het wordt denk ik al duidelijk: Overleg tussen Intrim Justitia en Casema wees volgens Intrim Justitia uit dat ik gelijk had. Voor terugstorting moest ik echter bij Casema zijn. Die mij weer naar I.J. terug stuurde. Die mij weer naar Casema terugstuurde.

Uiteindelijk kon ik het onder protest betaalde geld alleen terugvorderen via gerechtelijke stappen.Mijn echtgenote en mijn cardioloog ontraadden mij echter mij hier nog boos over te maken. Zou zonde zijn van de geslaagde open-hart-operatie.
Het dossier heb ik nimmer teruggezien.

Ziggo heeft Casema overgenomen. Ziggo is mij 156 Euro minimaal schuldig. Intrim Justitia is NIET betrouwbaar, men komt een gegeven woord niet na. BETAAL AAN HEN NIET ONDER PROTEST, zij hebben bewezen, te liegen dat men het geld terugkrijg indien bewezen is, dat het niet was verschuldigd.

Begin dit jaar kreeg ik nog een brief van de kabelmaatschappij: Wij willen u graag terug. Waarop ik antwoordde: Ik wil eerst graag mijn geld terug. Met uitleg.
Niets meer van gehoord.

Een geschillencommissie was er nog niet.
Wat mij rest, is in zo breed mogelijke kring Digitenne promoten. Dat werkt echt goed. De zenders die hier meer op de kabel waren (Duitsland) mis ik niet. Service wordt snel verleend.
Hier mist Ziggo dus de vaste inkomsten van haar kabelnet, een druppeltje weliswaar, maar toch.....

Wat ik verder nog kon doen:
Als 55+-er woon ik in een wijk waar relatief veel 55+-ers wonen. Via onze wijkvereniging doe ik vrijwilligerswerk op het gebied van computervragen en problemen. Hier wordt best vaak advies gevraagd van ouderen, welke provider voor hen goed zou zijn. Ook al omdat ouderen steeds vaker een Internet-aansluiting in combinatie met telefonie willen aanschaffen.
Ik waarschuw dan altijd voor service van Ziggo (Casema) en ik stel mij niet beschikbaar voor het aansluiten van een kabelmodem en het oplossen van problemen met kabelinternet Ik vertel de mensen hoe het echt is: Als Kabelinternet werkt, is het prima. Zodra er een probleem is, kan het veel geld gaan kosten.

ADSL sluit ik wel aan. Bij storingen van bv. telefonie van KPN kan altijd het gratis nummer worden gebeld.

Het zijn druppeltjes, en misschien wel kinderachtig van mij. Maar ik wil Casema (Ziggo) niet zonder meer de 156 Euro laten houden: Ergens betalen ze het terug, al is het niet aan mij!

Ik eindig met:

Check hoe het met de conditie van uw hart staat
Voordat u met Ziggo in zee gaat!!!D
Laatst gewijzigd door Whale123 op 25 okt 2008 17:05, 8 keer totaal gewijzigd.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@Whale123

Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij willen u vriendelijk verzoeken om ook uw nickname in de mail te vermelden.

Zodra wij de mail hebben ontvangen nemen wij uw klacht in behandeling.

m.v.g. Ziggo Webteam, Peter

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Whale123 »

Het zou wel een wonder zijn als u hier na alle inspanningen dezerzijds nog iets aan zou kunnen doen. Onder het klantnummer dat ik u mail, zult u over de periode tot en met april 2007 ruim 80 (tachtig) serviceaanvragen vinden. Bij die serviceaanvragen vind u ook de becijfering van mijn werkelijke schuld en een nabetalinkje telefoonkosten (die komen altijd later ) aan Casema van ruim 2 Euro.
Indien u de moeite neemt, alle serviceaanvragen door te nemen plus mijn dossier toegezonden aan Casema EN Intrim Justitia, heeft u een compleet beeld. Dit naar aanleiding van het verzoek van Intrim Justitia mij hen alle gegevens toe te zenden.
Wat ik hierboven niet vermeldde: Na het naar elkaar wijzen van Casema en I.J. kreeg ik van Intrim Justitia kort nadat men betaling en alle stukken in bezit had het bericht, dat de zaak GESLOTEN WAS OMDAT ER WAS BETAALD.
Ik geef u graag gelegenheid op het forum te antwoorden.
De naam van de medewerker van Intrim Justitia (in tegenstelling tot hen heb ik WEL fatsoen) en mijn adres en klantnummer zend ik naar uw email-adres.
W

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door frenkievee »

Blijft altijd "grappig" om te zien dat als je er zelf niet uit kunt komen met welke club dan ook, je hier je verhaal maar moet plaatsen. Er komt dan bij diverse clubs vrijwel direct een medewerker die het probleem voor je wilt oplossen.....

Eigenlijk dieptriest dat je dan eerst de boel aan de grote klok moet hangen.

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

Wij proberen via verschillende wegen klanten van dienst te zijn. Eén van deze wegen is het bieden van ondersteuning via fora. Dit is dan ook niet het enige forum waar Ziggo hulp aanbiedt. Ondanks dat er zaken niet altijd perfect verlopen in een bedrijf zo groot als Ziggo, zetten wij ons voor 100% in om er te zijn voor klanten die het gevoel hebben niet geholpen te worden met problemen.
Dit is inderdaad één van de wegen die naar oplossingen leidt, maar zeker niet de enige.

M.v.g.

Ziggo Webteam, Renée

Linda1981
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 okt 2008 11:50

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Linda1981 »

Hallo Renee van de Webteam Ziggo,

Ik heb een probleem met ziggo op moment.

Afgelopen dinsdag zijn mijn man en ik afgemeld voor onze telefonie.
Dit is ivm een misverstand van het afsluiten van mijn vader zijn abbonnement ivm overlijden.
Maar onze telefonie is afgesloten.
Wij hebben geen kiestoon meer.

Wij hebben ook van tevoren schriftelijk opgezegd met kopie van overlijdens akte.
Ook een week eerder voor 1 october gebeld om er zeker van te zijn dat ze mijn vader en niet ons gingen afsluiten.

Een medewerkster van klantenservice zei dat ze zeker weten ons niet zouden afsluiten.

Maar toch op 30 september laat op de middag een brief ontvangen dat ze ons gingen afsluiten.

Wij hebben diezelfde middag meteen gebeld en hebben opnieuw een vrouw van klantenservice gesproken.
En zij heeft ons doorverbonden naar de verkoop afdeling.

Daar hebben ze gezegd dat ze binnen 3 dagen dit probleem zouden oplossen.

Tot nu is er nog niets gebeurd.

Ook opnieuw op donderdag middag gebeld met klantenservice en verkoop afdeling.
En ze zeiden dat ze erachter aan gingen.

Gisteren opnieuw gebeld en een man van de klanten service die heel snauwerig zei opnieuw schriftelijk afmelden.
Maar dit hebben wij toch al gedaan.

En ook gisteren dit mailtje doorgemaild naar support afdeling bij ziggo maar geen antwoord.

Als wij niet binnen 3 dagen weer onze telefonie terug hebben gaan wij naar een andere provider.
Voor onze telefonie, internet en televisie abbonnement.

Wij zijn al meer dan 2 jaar trouwe klant van @home/Ziggo.

Hoop dat ik zo spoedig mogelijk een reactie kan verwachten.


Met vriendelijke groet,

Bas en Linda van Vegchel

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Whale123 »

Om deze draad even levend te houden zal ik periodiek hier verslag doen van de voortgang: Wellicht komt er alsnog een oplossing, maar misschien ook niet.
Ik ontving vandaag deze mail:

Geachte heer XXXXXXXX,

Hartelijk dan voor uw e-mail.

Allereerst onze excuses voor de wijze waarop uw klacht is behandeld.
Ziggo streeft er naar om klachten zo snel mogelijk af te handelen.
Helaas is dat in uw geval niet gelukt.

Uw e-mail is doorgezet naar de afdeling die uw klacht zal behandelen.
over de afhandeling van uw klacht wordt u nog nader bericht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ziggo
Afdeling Klachten

Behandeld door: Pxxxx xxx xxx Xxxx


In de periode dat ik mijn klacht indiende heb ik geen enkele mail gekregen die aan mij persoonlijk was gericht. Altijd automatische of geen antwoorden/reacties.
Wat dat betreft zeker, en dat meen ik oprecht, een grote vooruitgang.
Ik houd u op de hoogte

frenkievee
Berichten: 284
Lid geworden op: 20 jun 2007 16:19

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door frenkievee »

Wij proberen via verschillende wegen klanten van dienst te zijn. Eén van deze wegen is het bieden van ondersteuning via fora. Dit is dan ook niet het enige forum waar Ziggo hulp aanbiedt. Ondanks dat er zaken niet altijd perfect verlopen in een bedrijf zo groot als Ziggo, zetten wij ons voor 100% in om er te zijn voor klanten die het gevoel hebben niet geholpen te worden met problemen.
Dit is inderdaad één van de wegen die naar oplossingen leidt, maar zeker niet de enige.
Renée, dank voor je uitleg. Ik snap je wel, maar blijf het vervelend/raar vinden voor mensen in de problemen en die er niet met het betreffende bedrijf uit kunnen komen, dat er pas actie ondernomen wordt, als er via een forum als dit het verhaal bekend gemaakt wordt.
En ja: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt!! Maar dat mag er m.i. niet toe leiden dat iemand het bos wordt in gestuurd en uiteindelijk dan via een forum pas geholpen gaat worden.
In de periode dat ik mijn klacht indiende heb ik geen enkele mail gekregen die aan mij persoonlijk was gericht. Altijd automatische of geen antwoorden/reacties.
Wat dat betreft zeker, en dat meen ik oprecht, een grote vooruitgang.
Zegt mij derhalve voldoende!!

@Whale123: excuus voor het gebruiken van je draadje om mijn punt naar voren te schuiven. Ik hoop voor je dat je daadwerkelijke geholpen gaat worden!

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Whale123 »

@frenkievee,
Geen probleem hoor, belangrijk is, dat mensen met klachten serieus worden genomen. En als dat alsnog via een forum kan, is dat alleen maar toe te juichen.
Een bericht van de afdeling die mijn klacht opnieuw zou onderzoeken , heb ik nog niet gekregen.

@Bas en Linda van Vegchel: Het is misschien handig, een ëigen"onderwerp te starten. Dus een nieuw bericht met dezelde inhoud.
Het trouwe klant zijn maakt niet zoveel uit. Casema/Ziggo maakt kennelijk gebruik van callcentra.
Toen ik nog in Leidschendam woonde, bijna 15 jaar geleden, was ik een van de eersten die kabelinternet van Casema afnam. Een jaar later verkocht Casema haar Internet aan Wanadoo, maar dat kwam enige jaren terug naar Casema.
Dus toen ik mijn klacht indoende, was ik klant vanf de start van Casema, altijd keurig op tijd aan mijn verplichtingen voldaan , maar dat maakt niets uit!

O ja, misschien is het beter om je email-adres te verbergen op het forum. Verder hoop ik dat jullie probleem snel wordt opgelost.
W

whale123b
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2008 13:16

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door whale123b »

Even een 2e account aangemaakt om deze draad actueel te houden.
Dus: Ziggo wenst niets te doen aan oude problemen Casema
Ziggo sancioneert het niet terugbetalen van onder protest gedane betalingen.

Gelukkig is er nu een geschillencommissie.
Jammer genoeg kan ik dit oude probleem niet aankaarten.

Best wel frusterend, maar diefstal is zelden lonend.....
W

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Whale123 »

......en, beste lezer., als u ook even zoekt naar Casema + Intrim Justitia, dan aarzel ik niet Ziggo hier neer te zetten als een ONBETROUWBAAR bedrijf. De wet is er kennelijk niet voor hen.

Gezien de verliezen van Ziggo komt het bedrijf wellicht ook in de problemen.

Maar dan zeg ik: U wordt behandelt zoals u goedwillende klanten hebt behandeld.
Eigen schuld: GESTOLEN GOED GEDIJT NIET !!!!!!!

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Whale123 »

Hieronder kunt u mijn ervaringen met Ziggo (was Casema ) lezen.
Ziggo weigert mij het teveel betaalde geld terug te betalen. Daarom ben ik een kruistocht tegen Ziggo begonnen. Om die 156 Euro? Nee, om de ONEERLIJKHEID, DE MISLEIDING en de NIET NAGEKOMEN BELOFTEN

Ziggo heeft het kabelnet na jarenlang touwtrekken van de Gemeente Leiden volledig kunnen kopen voor een aanvullend bedrag van bijna 5 miljoen Euro. Hierdoor vervalt de 14 jaar geleden gestelde voorwaarde van Leiden, dat KabelTV alleen mocht worden verhoogd in prijster grootte van de inflatiecijfers. Tot heden betaalde men in Leiden 8,59 per maand Dit zal waarschijnlijk rond 16 Euro worden.

Leidenaars, Geeft Digitenne een kans, kost 7,50 per maand, mag u een maand gratis proberen. De gemeente Leiden vindt, dat als positief punt van het jarenlange juridisch touwtrekken het verschijnen van meerdere aanbieders op de markt er nu in ieder geval een keus is. In de Leidse Merenwijk en Leiderdorp rekent Ziggo 15,90 per maand
Ziggo biedt volledige Internetveiligheid aan.
Na installatie onder Windows Vistawerkt dit niet goed in combinatie met Windows Messenger: Het pakketje kost 3,95 per maand.
De ondersteuning kunt u krijgen op het (service)nummer van Ziggo met een enorme wachttijd en niet ter zake kundig personeel.

Het programma Avira is GRATIS, Windows heeft een redelijk goede ingebouwde firewall, Microsoft levert het gratis programma Defender tegen spyware.
Bespaar uzelf ongemak en frustatie en stap over op de GRATIS Internetbeveiliging!!!!!

Neem een abonnement op http://www.waarschuwingsdienst.nl/,
Gratis en van de overheid, en u wordt op de hoogte gehouden van eventuele virusuitbraken en het wapenen daartegen.
Want OOK de Internetbeveiliging van Ziggo zal eerst moeten worden bijgewerkt onm nieuwe virussen te ontdekken: Misschien net te laat voor u.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Dien toch gewoon een geschil in via www.sgc.nl. Op die manier kun je naast je 156 euro ook nog 100 euro schade claimen én krijgen. De procedure is voor jou als klant gratis. Dit is de enige manier om dit tuig (Ziggo) aan te pakken en de enige taal die ze begrijpen: GELD.

Ziggo naait mensen die niet zo mondig zijn om naar SGC te stappen. Ik ken iemand die 200 euro aan Ziggo betaalde (onjuiste Ziggo factuur + incassokosten Intrum Justitia). Ze wist niet hoe ze zich moest verweren tegen de intimidatie van Ziggo en heeft toen maar die 200 euro betaald. Er zijn veel mensen in dit land die zich geen raad weten met onterechte rekeningen en na intimidatie van een incassobureau toch maar betalen. Deze smerige diefstalpraktijken gaan bij Ziggo dag in dag uit door.

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Whale123 »

Helaas, de geschillencommissie behandelt geen geschillen die zijn ontstaan in 2007. Was het maar waar: ik zou volledig in het gelijk gesteld worden want ik had alle relevante documentatie en bewijsstukken gereed.

Hier komt Ziggo goed weg. Maar, ik schreef het al eerder: Gestolen goed gedijt niet!

Ondanks het feit dat De Grote Baas van Ziggo op TV oplossingen toezegde, lost hij alleen de aldaar gemelde problemen op.

En alstublieft, webcare van ZIGGO, reageer hier niet op want webcare van Ziggo voegt niets anders toe dan loze kreten, dat mocht ik ondervinden!!!

hola_01
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 jun 2008 03:20

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door hola_01 »

Ik wil toch even inhaken op een punt wat u noemt, niet van Ziggo maar de antivirus, Verschillende testen hebben uitgewezen dat de gratis Antivirus scanners over het algemeen zeer ondermaats presteren. Betaalde doen dit stukken beter. Ook bij betaalde zijn er duidelijke verschillen. De betere zijn Panda, Kaspersky en F-Secure.

Ziggo zijn antivirus programma maakt gebruik van f-secure.

Whale123
Berichten: 19
Lid geworden op: 05 okt 2008 12:08

Re: Ziggo betaalt onverschuldigde 156 Euro niet terug!!!

Ongelezen bericht door Whale123 »

JA HOOR!!!! Eindelijk gaat er iets gebeuren tegen de praktijken van Ziggo in combinatie met compaan Intrim Justitia!!!!!!!
Zoals ik eerder schreef, meende Casema een vordering van ruim 60 Euro op mij te hebben, de rekening incl. kosten was dus 156 Euro.

Gelukkig komt er nu een regeling waardoor mensen niet meer het slachtoffer kunnen worden van de slechte administratie en kan I.J. straks wel opdoeken.

Nog steeds: Geen goed woord voor Ziggo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@hola_1: Mijn kritiek gold niet F-secure, maar het uitblijven van ondersteuning na aanschaf voor mensen, die niet weten hoe te handelen als er iets niet werkt. Als men bij F-secure zelf koopt, krijgt men WEL behoorlijke ondersteuning!
Het door mij genoemde Avira kost mij 20 Euro per JAAR met prima ondersteuning en in veel testen goede rapportcijfers.De gratis versie heeft wat minder mogelijkheden, scant bijvoorbeeld geen email, maar komt toch steeds redelijk uit de testen

Het gaat mij dus om het feit, dat mensen NIET door Ziggo worden geholpen bij problemen met een of meer software-pakketen en dat diezelfde mensen dan ook veel telefoonkosten moeten maken om dit te mogen horen!!

Gesloten