| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Falen van de rechtspraak
Falen van de rechtspraak
Ik ben nu 2 maal door de kantonrechter in het gelijk gesteld.
In beide gevallen zijn de toegekende vorderingen totaal ontoereikend.
In 1 geval lijkt de vordering niet inbaar.
Door oneigenlijk gebruik van B.V. constructie's en handigheden van faillisementen blijven velen in de kou staan.
Het gerechtelijk systeem lijkt alleen maar opgezet om rechters,
advokaten en deurwaarders aan een boterham te helpen.
Zou het op prijs stellen als hier eens een goede discussie over tot stand kwam.
In beide gevallen zijn de toegekende vorderingen totaal ontoereikend.
In 1 geval lijkt de vordering niet inbaar.
Door oneigenlijk gebruik van B.V. constructie's en handigheden van faillisementen blijven velen in de kou staan.
Het gerechtelijk systeem lijkt alleen maar opgezet om rechters,
Re: Falen van de rechtspraak
Tja, van een kale kip valt niks te plukken, daar helpt geen rechter je natuurlijk bij.In 1 geval lijkt de vordering niet inbaar
Dit heb ik ook aan de hand gehad. Voortaan eerst onderzoeken of er wat te halen valt. Zo niet, geen procedure starten ! Ik wilde niet dat de persoon in kwestie er zo makkelijk mee wegkwam maar het heeft me wel 1500 euro aan incassokosten gekost. Hij is nu falliet verklaard. maar heb nog geen cent terug gezien.
Je haalt twee zaken volledig door elkaar.Het gerechtelijk systeem lijkt alleen maar opgezet om rechters,
Wat kunnen rechters en advocaten er nu aan doen dat de personen van wie jij nog geld tegoed hebt, failliet zijn?
Misschien dacht hij dat als degene die het proces verloren heeft failliet is, dat de rechter uit medelijden het geld uit eigen zak zou dokken?Wat kunnen rechters en advocaten er nu aan doen dat de personen van wie jij nog geld tegoed hebt, failliet zijn?
Is dat niet zo dan?Misschien dacht hij dat als degene die het proces verloren heeft failliet is, dat de rechter uit medelijden het geld uit eigen zak zou dokken?