Pagina 1 van 1

aansluiting internet en telefonie

Geplaatst: 07 okt 2008 13:34
door niecar
ik schrijf dit bericht namens mijn vader, aangezien hij zelf nog steeds niet is aangesloten voor internet en telefonie. hij heeft het totaalpakket aangevraagd, maar onvolledig gekregen op 22 augustus. na meerdere telefoontjes kon eindelijk op 22 september de monteur alles aansluiten. echter hangt de apparatuur, maar moet Ziggo de aansluiting invoeren in hun systeem. Dit zijn zij al sinds 22 september aan het doen, steeds hoort hij per telefoon dat er technische problemen zijn met het overzetten van de klanten van @home naar ZIGGO. Dat kan natuurlijk, al is nu voor de vierde keer de belofte gedaan dat na drie werkdagen de aansluiting actief moet zijn. Vandaag is zelfs gebleken dat zijn gegevens niet eens meer in hun computer staan!! maar toch, als het goed is nog vijf werkdagen wachten, dan moet telefoon en internet het doen. het zou fijn zijn, daar ze al sinds 1 september afhanklijk zijn van mobiele telefoon en internet van familie en vrienden en ZIGGO al wel via machtiging kosten hebben afgeschreven voor een dienst die mijn vader niet heeft gekregen.

Re: aansluiting internet en telefonie

Geplaatst: 07 okt 2008 15:56
door TdeHond
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g:
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat