van planet naar kpn drama
Geplaatst: 08 okt 2008 09:42
Naar aanleiding van een brief van kpn omtrent overgang planet naar kpn heb ik de klantenservice van kpn gebeld. Ik vroeg of het mogelijk was om van pakket te wisselen (nl. planet IPB-comfort naar KPN IPN premium) dit bleek mogelijk volgens de medewerker (immers mijn contract eindigde in september en het was een upgrade ook nog dus geen probleem) Alles zou binnen ongeveer 5 werkdagen geregeld worden.
Na mijn vakantie begin augustus maar gebeld met KPN omdat er nog niets geregeld bleek te zijn. Om een lang verhaal kort te maken en diverse keren met diverse medewerkers van de "klanten"service gebeld te hebben bleek bestelde pakket (technisch) niet leverbaar te zijn op mijn adres. Advies was om het IPB EXTRA pakket dan te nemen (ook geen probleem , was maximaal haalbare en nog goedkoper ook nog). De medewerker probeerde e.e.a te regelen en beloofde mij ook de gratis laptop welke met de aktie liep. Enfin de klantenservice kreeg de nieuwe bestelling niet in orde en verzocht mij e.e.a zelf via internet te doen. Hahaha was ook niet mogelijk omdat de eerste bestelling er nog in stond (pffff) Weer bellen en bellen >>> lang verhaal kort maken>> na diverse telefoontjes, diverse medewerkers(16!!) , diverse toezeggingen, afspraken en toezeggingen over compensatie en laptop nog steeds niets geregeld to en met gisteren. (overigens werd er op emails van mij totaal niet gereageerd!! ook niet na een klachten-mail via site pfffff) . gisteren mail ontvangen met de volgende inhoud (lachen????) ........
Naar aanleiding van uw vraag over uw abonnement kunnen wij u als volgt informeren:
Volgens onze gegevens is er op 8 juli 2008 een aanvraag voor de wijziging van uw abonnement van InternetPlusBellen Basic naar Premium in behandeling genomen. Deze aanvraag is inmiddels afgewezen. InternetPlusBellen Premium is technisch niet leverbaar op uw adres.
Wel kunt u uw abonnement wijzigen naar InternetPlusBellen Extra; dit is sneller dan uw huidige Basic abonnement maar iets goedkoper (EUR 50,- per maand; de voordeeloptie BelOnbeperkt Altijd is hierbij gratis inbegrepen).
Voor het wijzigen van uw abonnementsvorm en snelheid verwijzen wij uw persoonlijke omgeving op http://www.kpnvandaag.nl
- U gaat naar http://www.kpnvandaag.nl
- U kiest hier Mijn KPN
- Daarna logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
- Klik op Pakketten Wijzigen
- Nu verschijnt een nieuw scherm waarin het nieuwe abonnement gekozen kan worden.
- Vul vervolgens de verdere vragen in en klik op de knop bestellen om uw order definitief te plaatsen.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Herman de Vries
KPN
..............................................................
Nou ja zeg.......Enfin , was toch wel benieuwd naar de status van de bestelling (1e) in mijn account , dus probeerde in te loggen hetgeen niet meer mogelijk was omdat ik geen persoonlijke vraag had ingevuld (??). Pfffffff wat is dit nu weer , dit was aldoor wel mogelijk en nu ineens niet meer?? Nouja dan toch maar weer bellen met de "klanten"service. Wooow wel ff in de wacht natuurlijk...daarna onvriendleijk dame die mij vertelde dat ze daar ook niks aan kon doen, zij er ook niks mee te maken had en dat ik maar een mailtje moet sturen. Ik heb het gesprek maar beeindigd want uiteindelijk wordt je er wel heel depri en gefrustreerd van. Als laatste heb ik KPN maar gemaild met het volgende:
.....
Hallo!!!!!!!!,
wakker worden misschien? Logfile historie eens een keertje doornemen?
Het is niet te geloven , dit was nu juist het probleem. Het systeem
blokkeerde (vanwege het premium verhaal) de bestelling voor
internetplusbellen extra. De klacht ging over het afhandelen hiervan!
Nu na weken komt u met deze oplossing....; enfin , ik probeer nu dan maar
weer in te loggen op mijnkpn etcetera >> blijkt dit helemaal niet meer te
werken (mijn account kent geen personlijke vraag meer en ik kom er dus niet
meer in >> wat een toestand, kan ik nu helemaal niks meer ngaaan terwijl dat
voorheen wel kon!! >>en dit heeft niks te maken met het fenomeen voormalig
planet gebruiker.
Pfffff de klantenervice maar weer gebeld, na weer talloze minuten in de
wacht te hebben gestaan komt er mij een dame vertellen (op een nogal
onplezierige toon) : "ja daar kan ik ook niks mee , hier kan ik ook niks aan
doen, misschien dat u een mailtje kunt sturen.". Dit terwijl op de site
wordt vermeld als ik wil inloggen om de klantenservice te bellen om het op
te lossen!!! HELLLLUUPPPPPPP!!!!!!!.
In ieder geval wil ik jullie nu nog een keer de kans geven om alles te
regelen, voordat ik naar de ombudsman en consumentenorganisaties stap met
dit hele (schandalige en trieste) verhaal. Want ik heb het nu helemaal gehad
(gelukkig heb ik alles vastgelegd)
Vraag:
1) willen jullie nu eindelijk zorgdragen voor de afhandeling van de 2e
bestelling (tw internetplusbellen EXTRA), zonder extra kosten.
2) willen jullie dan ook eindelijk mij onder andere de vele telefoonkosten
naar die verdraaide klantenservice vergoeden vanwege wanprestatie en niet
nagekomen verplichtingen/afspraken.
3willen jullie mij het prijsverschil tussen beide pakketten vanaf augustus
2008 en de gemaakte extra telefoonkosten vanaf augustus vergoeden.
3) willen jullie mij de beloofde (door 2 van jullie medewerkers van de
klantenservice) gratis laptop toezenden.
Kpn laat je eens een keer van de juiste en correcte kant zien nu.
Ik ben benieuwd hoe snel en met wat voor antwoord jullie komen.
een meer dan teleurgestelde en boze al meer dan 25 jaar klant van KPN
.........
Ik wacht maar op een eventueel antwoord van KPN, veel hoop heb ik niet meer. (de kwaliteit van klantenservice is wel erg triest, het nakomen van toezeggingen , afspraken beneden alle peil).
Misschien dat meneer Weis van KPN CARE iets kan regelen??
Na mijn vakantie begin augustus maar gebeld met KPN omdat er nog niets geregeld bleek te zijn. Om een lang verhaal kort te maken en diverse keren met diverse medewerkers van de "klanten"service gebeld te hebben bleek bestelde pakket (technisch) niet leverbaar te zijn op mijn adres. Advies was om het IPB EXTRA pakket dan te nemen (ook geen probleem , was maximaal haalbare en nog goedkoper ook nog). De medewerker probeerde e.e.a te regelen en beloofde mij ook de gratis laptop welke met de aktie liep. Enfin de klantenservice kreeg de nieuwe bestelling niet in orde en verzocht mij e.e.a zelf via internet te doen. Hahaha was ook niet mogelijk omdat de eerste bestelling er nog in stond (pffff) Weer bellen en bellen >>> lang verhaal kort maken>> na diverse telefoontjes, diverse medewerkers(16!!) , diverse toezeggingen, afspraken en toezeggingen over compensatie en laptop nog steeds niets geregeld to en met gisteren. (overigens werd er op emails van mij totaal niet gereageerd!! ook niet na een klachten-mail via site pfffff) . gisteren mail ontvangen met de volgende inhoud (lachen????) ........
Naar aanleiding van uw vraag over uw abonnement kunnen wij u als volgt informeren:
Volgens onze gegevens is er op 8 juli 2008 een aanvraag voor de wijziging van uw abonnement van InternetPlusBellen Basic naar Premium in behandeling genomen. Deze aanvraag is inmiddels afgewezen. InternetPlusBellen Premium is technisch niet leverbaar op uw adres.
Wel kunt u uw abonnement wijzigen naar InternetPlusBellen Extra; dit is sneller dan uw huidige Basic abonnement maar iets goedkoper (EUR 50,- per maand; de voordeeloptie BelOnbeperkt Altijd is hierbij gratis inbegrepen).
Voor het wijzigen van uw abonnementsvorm en snelheid verwijzen wij uw persoonlijke omgeving op http://www.kpnvandaag.nl
- U gaat naar http://www.kpnvandaag.nl
- U kiest hier Mijn KPN
- Daarna logt u in met uw gebruikersnaam en wachtwoord
- Klik op Pakketten Wijzigen
- Nu verschijnt een nieuw scherm waarin het nieuwe abonnement gekozen kan worden.
- Vul vervolgens de verdere vragen in en klik op de knop bestellen om uw order definitief te plaatsen.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Herman de Vries
KPN
..............................................................
Nou ja zeg.......Enfin , was toch wel benieuwd naar de status van de bestelling (1e) in mijn account , dus probeerde in te loggen hetgeen niet meer mogelijk was omdat ik geen persoonlijke vraag had ingevuld (??). Pfffffff wat is dit nu weer , dit was aldoor wel mogelijk en nu ineens niet meer?? Nouja dan toch maar weer bellen met de "klanten"service. Wooow wel ff in de wacht natuurlijk...daarna onvriendleijk dame die mij vertelde dat ze daar ook niks aan kon doen, zij er ook niks mee te maken had en dat ik maar een mailtje moet sturen. Ik heb het gesprek maar beeindigd want uiteindelijk wordt je er wel heel depri en gefrustreerd van. Als laatste heb ik KPN maar gemaild met het volgende:
.....
Hallo!!!!!!!!,
wakker worden misschien? Logfile historie eens een keertje doornemen?
Het is niet te geloven , dit was nu juist het probleem. Het systeem
blokkeerde (vanwege het premium verhaal) de bestelling voor
internetplusbellen extra. De klacht ging over het afhandelen hiervan!
Nu na weken komt u met deze oplossing....; enfin , ik probeer nu dan maar
weer in te loggen op mijnkpn etcetera >> blijkt dit helemaal niet meer te
werken (mijn account kent geen personlijke vraag meer en ik kom er dus niet
meer in >> wat een toestand, kan ik nu helemaal niks meer ngaaan terwijl dat
voorheen wel kon!! >>en dit heeft niks te maken met het fenomeen voormalig
planet gebruiker.
Pfffff de klantenervice maar weer gebeld, na weer talloze minuten in de
wacht te hebben gestaan komt er mij een dame vertellen (op een nogal
onplezierige toon) : "ja daar kan ik ook niks mee , hier kan ik ook niks aan
doen, misschien dat u een mailtje kunt sturen.". Dit terwijl op de site
wordt vermeld als ik wil inloggen om de klantenservice te bellen om het op
te lossen!!! HELLLLUUPPPPPPP!!!!!!!.
In ieder geval wil ik jullie nu nog een keer de kans geven om alles te
regelen, voordat ik naar de ombudsman en consumentenorganisaties stap met
dit hele (schandalige en trieste) verhaal. Want ik heb het nu helemaal gehad
(gelukkig heb ik alles vastgelegd)
Vraag:
1) willen jullie nu eindelijk zorgdragen voor de afhandeling van de 2e
bestelling (tw internetplusbellen EXTRA), zonder extra kosten.
2) willen jullie dan ook eindelijk mij onder andere de vele telefoonkosten
naar die verdraaide klantenservice vergoeden vanwege wanprestatie en niet
nagekomen verplichtingen/afspraken.
3willen jullie mij het prijsverschil tussen beide pakketten vanaf augustus
2008 en de gemaakte extra telefoonkosten vanaf augustus vergoeden.
3) willen jullie mij de beloofde (door 2 van jullie medewerkers van de
klantenservice) gratis laptop toezenden.
Kpn laat je eens een keer van de juiste en correcte kant zien nu.
Ik ben benieuwd hoe snel en met wat voor antwoord jullie komen.
een meer dan teleurgestelde en boze al meer dan 25 jaar klant van KPN
.........
Ik wacht maar op een eventueel antwoord van KPN, veel hoop heb ik niet meer. (de kwaliteit van klantenservice is wel erg triest, het nakomen van toezeggingen , afspraken beneden alle peil).
Misschien dat meneer Weis van KPN CARE iets kan regelen??