Pagina 1 van 1

Playstation 3 defect

Geplaatst: 09 okt 2008 14:28
door Baatje
Mijn playstation 3 is defect ( Leest geen dvd/cds meer) , nu heb ik die via de dixons opgestuurd vorige week , ik denk laat ik eens bellen met de Helpdesk bij PS3 die geven aan dat ik een RMA nummer nodig heb.. ik weer naar dixons bellen die hebben GEEN RMA nummer.Toen weer naar ps3 gebeld en die vriendelijke vrouw gaf aan dat het wel 23 werkdagen kan duren voordat ik een reactie krijg wat er met me playstation aan de hand is.. Laat staan waarneer die gerepareerd is!!

Dit is toch belachelijk? Ik ben student heb lang voor dit ding moeten sparen en ben ik gewoon langer dan een maand kwijt . En ik kan geen status Bekijken van mijn eigen playstation. en als ik vraag om een klacht in te dienen krijg ik te horen nou meneer dat heeft toch geen nut..

ik weet niet wat daar aan de hand is en ik hoop dat ik me PS3 nog terug krijg.

Re: Playstation 3 defect

Geplaatst: 09 okt 2008 18:44
door Lordpoofs
Join the club!

Kijk even in de PS3 thread elders bij Speelgoed.
Heeft Dixons nog jouw console?
Als ik jou was zou ik hem ophalen, zelf Sony bellen voor een RMA nummer en hopen dat je hem binnen enkele weken terughebt.

Succes!

Re: Playstation 3 defect

Geplaatst: 09 okt 2008 18:46
door Baatje
Nee hij is al opgestuurd zeggen ze..

Re: Playstation 3 defect

Geplaatst: 04 nov 2008 09:18
door harrypros
dixons, daar zit de fout. De kans is heel groot dat het product al eens terug was gebracht bij Dixons. Dixons verkoopt het kapotte product gewoon weer. Dit is al bij velen gebeurd, ook bij mij. Dixons maakt hier een gewoonte van en vind het normaal. Waarschijnlijk heb je een kapot apparaat gekocht en wist Dixons ervan.
Jammer genoeg ben ik zelf ook in de dixons truuk getrapt en zit ik met een apparaat diie ik zou moeten opsturen en dan ben ik mijn nieuw gekochte product lang kwijt. Er rest maar 1 mogelijkheid, koop nooit wat bij Dixons, ze proberen je kapot materiaal te verkopen.

Re: Playstation 3 defect

Geplaatst: 29 nov 2008 00:20
door Veldjesgraaf
Mijn Ps3 van 11 maanden oud is stilgevallen en knipperd alleen nog met de LED's.
Het spel wil er niet meer uit,ben er mee naar de Media Markt in Ede teruggegaan.
Nu 2,5 weken later ben ik aangeschreven dat ik hem weer kon ophalen,de medewerker beweerde dat ik een nieuwe zou krijgen.
Ik maakte de doos terplekke open..... en daar kwam mijn oude 40GB met het bekende serienummer weer uit! :roll:
Ook het spel was onvindbaar. :shock:
Twee dagen later liet men weten dat zij hem vermoeddelijk vergeten waren te verzenden....en als ik hen even de tijd wil gunnen komt er een oplossing.
Misschien duurt dit weer zo lang?
Ik hoop het u snel te kunnen melden :!:

Verder valt het aantal technische mankementen in dit forum mij op en begin ik wat te twijfelen aan de deugdelijkheid van dit produkt een garantieverlenging lijkt mij wel wat!