| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zonder medeweten afboeken bedragen
Zonder medeweten afboeken bedragen
Ik ben begin dit jaar overgestapt van provider in de hoop dat ik een betere en stabielere verbinding zou krijgen van Tweakdsl naar het toenmalige Orange voor het werd overgenomen.
Hierbij is er van alles fout gegaan en goed ook, ik heb minstens 4 maanden zonder internet gezeten.
Punt 1 is dat de voorgaande provider mij 75 euro aflsluitkosten zomaar van de rekening afgeboekt heeft waar ik pas veel later achterkwam.
Maar de nieuwe provider Orange haalt mij ook een stunt uit en vordert ineens nu in oktober 2008 de toen aan mij beloofde kostenloze aansluiting ineens 75 euro aansluit kosten extra in de maag.
Maar tot mijn verrassing flikt datzelfde orange nu ook een andere stunt op het oude telefoon abbonement.
Ik wou helemaal van die ellende Orange af dus ben naar telecom shop gestapt omdat het contract allang was afgelopen, maar ook daar had ik mij in vergist ze plakken er mooi nog eens 3 maanden extra aan.
Dat niet alleen maar ze boeken ook nog eens zonder elke uitleg zomaar 45 euro extra van mijn rekening terwijl het abbonement de laatste 3 maanden niet eens kon gebruiken.
Kan dit allemaal zomaar ik word er niet goed van.
We worden allemaal bestolen door deze bedrijven zonder dat ze rekenschap hoeven af te leggen lijkt het wel.
En sinds wanneer mogen ze zomaar elk bedrag verzinnen als zogenaamde afsluitkosten.
Hierbij is er van alles fout gegaan en goed ook, ik heb minstens 4 maanden zonder internet gezeten.
Punt 1 is dat de voorgaande provider mij 75 euro aflsluitkosten zomaar van de rekening afgeboekt heeft waar ik pas veel later achterkwam.
Maar de nieuwe provider Orange haalt mij ook een stunt uit en vordert ineens nu in oktober 2008 de toen aan mij beloofde kostenloze aansluiting ineens 75 euro aansluit kosten extra in de maag.
Maar tot mijn verrassing flikt datzelfde orange nu ook een andere stunt op het oude telefoon abbonement.
Ik wou helemaal van die ellende Orange af dus ben naar telecom shop gestapt omdat het contract allang was afgelopen, maar ook daar had ik mij in vergist ze plakken er mooi nog eens 3 maanden extra aan.
Dat niet alleen maar ze boeken ook nog eens zonder elke uitleg zomaar 45 euro extra van mijn rekening terwijl het abbonement de laatste 3 maanden niet eens kon gebruiken.
Kan dit allemaal zomaar ik word er niet goed van.
We worden allemaal bestolen door deze bedrijven zonder dat ze rekenschap hoeven af te leggen lijkt het wel.
En sinds wanneer mogen ze zomaar elk bedrag verzinnen als zogenaamde afsluitkosten.
Re: Zonder medeweten afboeken bedragen
Zet alle bedragen op een rijtje. Dien een schriftelijk aangetekende klacht in en vorder bedrag terug.Dat niet alleen maar ze boeken ook nog eens zonder elke uitleg zomaar 45 euro extra van mijn rekening terwijl het abbonement de laatste 3 maanden niet eens kon gebruiken.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
U kunt restitutie vragen van abonnementsgelden gedurende de periode dat u niet van de dienst gebruik heeft kunnen maken zie Wet telecommunicatie artikel 7.1g
Geeft aan dat mocht terug gevorderde bedragen niet teruggestort zijn op uw rekening binnen 4 weken en/of provider niet reageert, u dit als een geschil voorlegt bij de Geschillencommissie.
In de Telegraaf van gisteren, bldz Digitaal stond een verheugende uitspraak van de Geschillencommissie ten gunste van de consument.