LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Inloggen IceSave via truc mogelijk.

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Wim2007

Inloggen IceSave via truc mogelijk.

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Via een truc kan momenteel worden ingelogd bij IceSave. Het lijkt er op dat men wel bij de rekening kan komen. maar dat men geen geld kan opnemen.

Het gaat om deze link:

https://onlinebank.icesave.nl/online-ba ... a=inloggen

dasaliz

Re: Inloggen IceSave via truc mogelijk.

Ongelezen bericht door dasaliz »

Ik heb het zojuist geprobeerd en ondanks dat het traag gaat kom je uiteindelijk wel op de website. Handig voor als je nog snel een afdruk wilt maken van je rekening en mutaties.

Overigens stond mijn Icesave saldo op 0,00 euro ?!

De overboeking die ik maandag op het laatste moment heb doorgevoerd (ergens om half elf 's avonds) staat er in een apart lijstje bij: Overboekingen in behandeling met daarbij 7 oktober, het referentienummer en het totaal bedrag dat ik op de rekening had staan en had willen terug boeken.

Nu maar hopen dat dat geen consequenties heeft dat het saldo op 0,00 staat...

Ali Bensalah

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Webserver is alweer onderuit getrokken :-\

Heb gelukkig m'n overzicht (weet nooit waar het goed voor is)
Hoop voor anderen dat hij weer even online komt.

Bor Komorovski

Ongelezen bericht door Bor Komorovski »

Tja, om geld op te nemen zijn hoe dan ook tevens menselijke handelingen van de medewerkers bij Icesave nodig. En die zitten allemaal thuis. Banken werken nooit 100% geautomatiseerd...

axasjaak

Ongelezen bericht door axasjaak »

Ter info :
Onderstaand bericht verschijnt op NU.nl

AMSTERDAM - De website van de omgevallen internetspaarbank Icesave is komende maandag weer toegankelijk. Geldtransacties zijn niet mogelijk, maar de de 128.000 spaarders kunnen wel hun elektronische afschriften bekijken en uitprinten.

Dat heeft de Nederlandse Icesave-directeur Bas Stoetzer gezegd tegen het zakenblad FEM Business .

Medewerkers van de weblog Hyped waren er al achtergekomen dat spaarders via een truc toch in kunnen loggen op hun rekening. De weblog ontdekte dat de oude inlogsite van IJslandse bank nog steeds online is.

Icesave dat in juni met hoge spaarrentes de aanval op de Nederlandse banken opende, kan sinds vorige week niet meer aan de betalingsverplichtingen voldoen. De IJslandse eigenaar, Landsbanki, was omgevallen door de kredietcrisis. De Nederlandsche Bank (DNB) heeft inmiddels een bewindvoerder benoemd.

Gesloten