Fraude door colporteur VODAFONE
Geplaatst: 13 okt 2008 22:45
Ik heb 2 SIM-only abonnementen bij Vodafone.
Begin juli (2008) kreeg ik een nieuw contract thuisgestuurd, met een hogere abonnementsprijs.
In het contract stond dat ik telefonisch toestemming had verleend. Dat is echter pertinent onjuist, want ik was helemaal niet hierover benaderd !
Blijkbaar probeert een colporteur van Vodafone op een gemakkelijke manier aan zijn of haar provisie te komen.
Ik heb de afgelopen maanden 3x een klacht ingediend bij Vodafone (2x per fax, de 3e keer per post), maar Vodafone weigert mijn klacht in behandeling te nemen of het contract te wijzigen.
Zijn er meer mensen die zo'n ervaring hebben met Vodafone?
mvg,
André
Begin juli (2008) kreeg ik een nieuw contract thuisgestuurd, met een hogere abonnementsprijs.
In het contract stond dat ik telefonisch toestemming had verleend. Dat is echter pertinent onjuist, want ik was helemaal niet hierover benaderd !
Blijkbaar probeert een colporteur van Vodafone op een gemakkelijke manier aan zijn of haar provisie te komen.
Ik heb de afgelopen maanden 3x een klacht ingediend bij Vodafone (2x per fax, de 3e keer per post), maar Vodafone weigert mijn klacht in behandeling te nemen of het contract te wijzigen.
Zijn er meer mensen die zo'n ervaring hebben met Vodafone?
mvg,
André