LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
frankhoo
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2011 16:56

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door frankhoo »

Krijg vandaag een schrijven van Lindorff met de melding dat ik al vaker aangeschreven ben door hun mbt een openstaand bedrag.

Bedrag liegt er niet om en van het bedrijf heb ik nog nooit gehoord. Tevens bieden ze me 10% korting als ik binnen een week betaal!

Gaan namelijk om een vordering inzake airfield!! Dit zegt mij 0.0% iets. Heb dus nog nooit van dit bedrijf gehoord, laat staan een vordering mbt airfield!

Verstuurd dit bedrijf namaak vorderingen? Ik vertrouw dit helemaal niets namelijk!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ frankhoo,

het is niet geheel ongebruikelijk dat lindorff onterechte vorderingen stuurt.
Alleen, zij handelen in opdracht.

Zaak is dus hen met klem te verzoeken de voor jou onbekende vordering danwel te staken (en dat te bevestigen) danwel aan te tonen dat er daadwerkelijk een vordering is, door middel van rechtsgeldig bewijs (getekend contract o.i.d.) .

"airfield" is een te vage omschrijving om iets aan te kunnen hangen.
Lindorff dient in deze dan ook de eiser bekend te maken, en de onderliggende stukken te overhandigen als zij van mening zijn dat deze vordering daadwerkelijk bij jou ligt.

Vertel rustig dat hun reputatie bekend is, en dat indien je geen antwoord krijgt binnen 10 werkdagen - je de optie tot aangifte van oplichting danwel fraude openhoud. Te zwart wit? Lees maar verder over Lindorff op dit forum.

Gesloten