Pagina 1 van 1

kpn geduld en slechte service

Geplaatst: 14 okt 2008 20:25
door gool0486
Heb laatst schrijven van KPN ontvangen dat mijn abonnement ineens verlengd was voor een jaar zonder mijn medeweten. Heb toen gebeld en ben verschillende malen doorverbonden en zelf heeft men de hoorn erop gegooid. Ben al met al 80 minutes bezich geweest om uiteindelijk mijn abonnement weer terug te zetten.

Kan dit zo maar want dit is toch te gek voor woorden om zo lang aan het lijntje te worden gehouden.

guust

Re: kpn geduld en slechte service

Geplaatst: 15 okt 2008 08:10
door TdeHond
Waarschijnlijk is hier sprake van stilzwijgende verlenging.

Re: kpn geduld en slechte service

Geplaatst: 06 nov 2008 22:08
door GoldenIndy
Lees de voorwaarden eens om te beginnen. Ik word zo moe van die mensen die hier op het forum een grote mond hebben over hun "rechten" terwijl ze amper weten wat voor abonnement ze nou eigenlijk hebben.