LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Air Miles stopt
-
Air Miles stopt
Uit zeer betrouwbare bron kan ik melden dat Air Miles gaat stoppen per 31 dec. a.s. De bekende Air Miles winkels zullen sluiten, de Air Miles internet winkel gaat eveneens op zwart. Hoe kan het dat zo'n groot programma dit stilzwijgend kan doen? Het is namelijk niet de bedoeling dat iedereen zijn punten gaat inwisselen in de Air Miles winkels of op www.airmiles.nl. Na 31 dec. kan het dus zo zijn dat je gespaarde punten niets meer waard zijn. Bel maar eens met een Air Miles winkel in Amstelveen, Rotterdam, Utrecht of Eindhoven.
Wissel je punten in! Tip van een ingewijde
-
Re: Air Miles stopt
Van de bankmedewerker bij mijn tante die het had gehoord op de hockeyclub van de kantinejuf welke het hoorde bij de kapper van haar achterachternichtje die d'r beste vriendin's stiefvader's zwart bijklussende schilder ........
Vorig jaar hoorde ik ook al uit zeer betrouwbare bron dat airmiles zou stoppen. En 2 jaar geleden idem ditto. Het is gewoon zo'n regelmatig terugkerend gerucht, net zoals dat de wereld om de zoveel tijd vergaat of er nu toch echt een UFO gaat landen (zou toch gisteren gebeuren).
Laat je niet gek maken. Tip van een uitgewijde.
Laat je niet gek maken. Tip van een uitgewijde.
Tuurlijk en dan bedenken ze bij V & D een spaarpas voor echt hun zelf en daar kun je OOK airmiles op sparen. Heeft ook veel nutr als airmiles er op 31 dec. mee ophoud!
Hoop niet dat ze op 31 Dec.stoppen anders sodemieter
ik met vliegtuig en al naar beneden
ik met vliegtuig en al naar beneden
-
Ik heb gehoord dat de belastingdienst er ook mee stopt per 31 december. Help. wat moeten we nu?????
-
Dag allen die fijntjes hebben gereageerd, Het is geen gerucht. Je bent gewoon te lui geweest om 1 van de genoemde filialen te bellen. Want dan had je het van de medewerkers zelf gehoord en niet van mij. Weet je wat, doe er mee wat je wilt.
En ja het klopt dat dit een terugkerend iets is geweest van de afgelopen jaren alleen is het nu een feit. Nogmaals geen gerucht.
groeten van iemand die heeel dicht bij het vuur zit. Ik wacht af wie de eerste is die mijn verhaal gaat bevestigen. Toe dan bel 1 van de Air Miles winkels en nee niet de algemene Air Miles klantenservice want die zeggen niets aan de hand. Er wordt namelijk pas gecommuniceerd vanaf medio november.
En ja het klopt dat dit een terugkerend iets is geweest van de afgelopen jaren alleen is het nu een feit. Nogmaals geen gerucht.
groeten van iemand die heeel dicht bij het vuur zit. Ik wacht af wie de eerste is die mijn verhaal gaat bevestigen. Toe dan bel 1 van de Air Miles winkels en nee niet de algemene Air Miles klantenservice want die zeggen niets aan de hand. Er wordt namelijk pas gecommuniceerd vanaf medio november.
Beste Airmilesspaarder, je zou al een stuk betrouwbaarder overkomen als je ons vertelde wie jouw bron is en hoe dicht je bij het vuur zit.
Ook de reden van het vermeende stoppen zou al helpen, alsmede waarom men het op deze manier wil afhandelen.
Maar nee, het is niet onze taak om de geruchten die jij hier de wereld in helpt te ontzenuwen.
Ook de reden van het vermeende stoppen zou al helpen, alsmede waarom men het op deze manier wil afhandelen.
Maar nee, het is niet onze taak om de geruchten die jij hier de wereld in helpt te ontzenuwen.
Wat ik begrepen heb is gaan alleen de fysieke winkels van Airmiles dicht. Dat kan ik nog wel begrijpen omdat het in stand houden hiervan te duur is. Volgens mij staan er in de alg. vw van airmiles een termijn genoemd waarop airmiles zijn beeindiging bekend moet maken. Deze termijn is langer als twee maanden.
Maar kom maar op met die bron voordat het te heet wordt zo dicht bij het vuur.....
Maar kom maar op met die bron voordat het te heet wordt zo dicht bij het vuur.....
Geplaatst op 16 Okt 2008 14:48 door Air Miles Spaarder
--------------------------------------------------------------------------------
Dag allen die fijntjes hebben gereageerd, Het is geen gerucht. Je bent gewoon te lui geweest om 1 van de genoemde filialen te bellen. Want dan had je het van de medewerkers zelf gehoord en niet van mij. Weet je wat, doe er mee wat je wilt.
Nee hoor beste Air Miles Spaarder ben niet te lui geweest.
Heb geinformeerd in Amstelveen en wat wordt er gezegd,
man dat is slap GELUL met hoofdletters, ga desalnietemin
door jouw gelul toch al mijn airmails inleveren.
-
Dag allen, daar ben ik weer. Inmiddels kunnen jullie de melding lezen dat de Air Miles winkels gaan sluiten ook op de site van Air Miles lezen (onder tabblad geschenken Air Miles shop). geloof je nu dat ik dicht genoeg bij het vuur zit. Dat er per 1 januari een vernieuwde webshop is klopt. Alleen zijn daar geen producten meer verkrijgbaar zonder verplichte bijbetaling. Of geloof je dit ook niet succes. na 1 januari zit je met je Air Miles punten.
daag
daag
-
Je beweerde eerst dat Airmiles er helemaal de brui aan geeft. Dat je nu ontdekt hebt dat op de site van airmiles aangegeven staat dat slechts de winkels zelf sluiten, wil nog niet zeggen dat je daardoor dichter bij het vuur zit dan de anderen hier.
Het sluiten van 4 winkels is heel wat anders als wat je eerst beweerde:
Bovendien zijn er nog genoeg andere mogelijkheden met je airmiles: vliegtickets, enteekaarten voor bijvoorbeeld Efteling, etc...
En waar haal je vandaan dat alleen nog artikelen met bijbetaling gekocht kunnen worden? Ik lees toch echt:... dat Air Miles gaat stoppen per 31 dec. a.s. De bekende Air Miles winkels zullen sluiten, de Air Miles internet winkel gaat eveneens op zwart.
Beetje te dicht bij het vuur gezeten misschien, waardoor het verhaal iets heter werd als het daadwerkelijk wasRuim 90% van het artikelaanbod zonder bij te betalen.
Bovendien zijn er nog genoeg andere mogelijkheden met je airmiles: vliegtickets, enteekaarten voor bijvoorbeeld Efteling, etc...
-
Doe ermee wat je wilt. Het 90% miles only aspect slaat op het huidige aanbod in de Air Miles Shop. Overige kanalen blijven inderdaad intact o.a. efteling, klm tickets. Alle geschenken waarmee Air Miles bekend is geworden verdwijnen alsmede de miles only constructie.
laatste reactie, einde topic
laatste reactie, einde topic
-
nu het een en ander uit je eerste post niet klopt, krabbel jij terug? Zo werkt dat niet, he?
Na 31 dec. kan het dus zo zijn dat je gespaarde punten niets meer waard zijn. Bel maar eens met een Air Miles winkel in Amstelveen, Rotterdam, Utrecht of Eindhoven.
-
Dag, ik krabbel niet terug maar ben inmiddels de uiterst domme reacties van een aantal mensen beu. gaan jullie verder gezellig zeuren op dit forum door te reageren op ieder bericht dat verschijnt en ga verder met je ongefundeerde meningen. Mijn doel was de cosnument waarschuwen, iets waarvoor deze fora ooit in het leven zij geroepen. Helaas ontstijgt het niet het niveau van reageren als kip zonder kop.
spaar lekker verder en wissel uw punten na 31 december succes.
spaar lekker verder en wissel uw punten na 31 december succes.
MMM
Niks mis met de posting denk ik.
In ieder geval goed bedoeld.
(blijkbaar tegelijk gepost met de topic starter)
T
Niks mis met de posting denk ik.
In ieder geval goed bedoeld.
(blijkbaar tegelijk gepost met de topic starter)
T
Daar heb je zelf hard aan meegewerkt!!!Helaas ontstijgt het niet het niveau van reageren als kip zonder kop.
-
niks ongefundeerde meningen, gewwon een duidelijke constatering dat jij het mis had.en ga verder met je ongefundeerde meningen.
BEËINDIGING AIR MILES PROGRAMMA
Wij behouden ons het recht voor het Air Miles programma te beëindigen. In geval van beëindiging van het programma heeft u nog negen maanden het recht om de op uw rekening bijgeschreven Air Miles in te wisselen.
Dit staat in hun voorwaarden dus hard rennen heeft geen zin.
Ik heb heel de site bekeken doch nergen iets kunnen ontdekken wat onze spaarder bedoelt.
Laat eens weten waar dit staat spaarder...
Wij behouden ons het recht voor het Air Miles programma te beëindigen. In geval van beëindiging van het programma heeft u nog negen maanden het recht om de op uw rekening bijgeschreven Air Miles in te wisselen.
Dit staat in hun voorwaarden dus hard rennen heeft geen zin.
Ik heb heel de site bekeken doch nergen iets kunnen ontdekken wat onze spaarder bedoelt.
Laat eens weten waar dit staat spaarder...