| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Internet Telefonie
KPN Internet Telefonie
Sinds een paar maanden verhuist. verhuis aanvraag bij kpn is al sinds juni opgang gezet (bij kpn). Na het nodige (mobiele)telefoon contact (mail krijgt geen reply) werkt adsl wel maar mijn service lijnen staan nog op het oude adres.
Door de overgang van planet naar kpn is onbeperkt bellen op 4!!telefoon nummers geaktiveerd. Niet door mij ieg. Ik moet nu 50 Euro in de maand meer betalen ipv 10 minder. Het opzeggen van dit kan via internet. Maar ja mijn service lijnen staan op een ander adres. Vragen aan kpn om dit de doen voor mij leiden tot niets.
Meerder klachten ingedient en incidenten aangemeld dit leidt ook tot niets. Op mail word slecht gereageert (ik krijg de uitleg hoe ik mijn abo kan aanpassen, duh) dit tot 2 x aan toe. Als je belt neem dan de tijd want een uur is blijkbaar vrij normaal. Meestal krijg je dan een vriendelijk iemand die je helaas weer moet door verbinden naar een onbereikbare afdeling.
Nog een keer een poging gedaan. De mevrouw zag dat ik die dag al 4x gebelt had. Haar advies; laat het bedrag maar terugstorten.....dit ga ik dan maar doen in de hoop het proces wat te versnellen.
Door de overgang van planet naar kpn is onbeperkt bellen op 4!!telefoon nummers geaktiveerd. Niet door mij ieg. Ik moet nu 50 Euro in de maand meer betalen ipv 10 minder. Het opzeggen van dit kan via internet. Maar ja mijn service lijnen staan op een ander adres. Vragen aan kpn om dit de doen voor mij leiden tot niets.
Meerder klachten ingedient en incidenten aangemeld dit leidt ook tot niets. Op mail word slecht gereageert (ik krijg de uitleg hoe ik mijn abo kan aanpassen, duh) dit tot 2 x aan toe. Als je belt neem dan de tijd want een uur is blijkbaar vrij normaal. Meestal krijg je dan een vriendelijk iemand die je helaas weer moet door verbinden naar een onbereikbare afdeling.
Nog een keer een poging gedaan. De mevrouw zag dat ik die dag al 4x gebelt had. Haar advies; laat het bedrag maar terugstorten.....dit ga ik dan maar doen in de hoop het proces wat te versnellen.
Re: KPN Internet Telefonie
Waardeloos advies!
Hoewel je natuurlijk wel in je recht staat, levert het je waarschijnlijk nog veel meer problemen op dan je nu al hebt.
Je kunt het beste even naar de dichtstbijzijnde Primafoon of KPN Store gaan om een interne klacht in te dienen.
Succes ermee.
Hoewel je natuurlijk wel in je recht staat, levert het je waarschijnlijk nog veel meer problemen op dan je nu al hebt.
Je kunt het beste even naar de dichtstbijzijnde Primafoon of KPN Store gaan om een interne klacht in te dienen.
Succes ermee.
Dien ook een klacht in over dit advies.Nog een keer een poging gedaan. De mevrouw zag dat ik die dag al 4x gebelt had. Haar advies; laat het bedrag maar terugstorten.....dit ga ik dan maar doen in de hoop het proces wat te versnellen.
Storneren leidt tot betalingsachterstand, gevolgd door afsluiten dienst!
Advies Consuwijzer bij probleem met Provider vaste aansluiting:
Als u een klacht heeft over de handelwijze van de aanbieders van uw vaste aansluiting, kunt u het volgende doen.
Stap 1: Dien een schriftelijke klacht in
Stuur een schriftelijke klacht naar uw aanbieder. Als deze de klacht niet naar tevredenheid of niet binnen de daarvoor geldende termijn (zie de algemene voorwaarden bij uw contract, anders kunt u 4 weken aanhouden) afhandelt, ga naar stap 2.
Stap 2: Ga naar de geschillencommissie/ het juridisch loket
Schakel de Geschillencommissie Telecommunicatie (zie www.geschillencommissie.nl) in.
Dien uw klacht schriftelijk aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging in, maak kopie van brief en bewaar verzend- en ontvangstbewijs goed.
Maar het lijkt met toch niet zo moeilijk om het probleem om te lossen als KPN zijnde. Omdat zulke drastiche maatregelen te nemen...
Leest u eens mijn belevenissen met hun dochter Telfort. Overigens wel opgelost dankzij de heer Middeldorp, directeur klantencontact, die zich aan de toezegging hield lang lopende problemen met kpn dochters te helpen oplossen.
Telfort maakt fout op fout
Ik vind het verontrustend als een medewerker van de helpdesk zo'n volkomen verkeerd advies geeft wat alleen zal bijdragen aan vergroten van problemen en kosten, die weer aansluiten met zich meebrengen.
Telfort maakt fout op fout
Ik vind het verontrustend als een medewerker van de helpdesk zo'n volkomen verkeerd advies geeft wat alleen zal bijdragen aan vergroten van problemen en kosten, die weer aansluiten met zich meebrengen.