Al onze medewerkers
Geplaatst: 15 okt 2008 22:24
U kent 'm wast wel:
Al onze medewerkers zijn in gesprek....
Je hebt net een duur 0900 nummer gebeld (soms wel tot €0,45 cent per minuut).
Je mag in een menu je keuze kenbaar maken. Die keuzemakerij kan oplopen tot anderhalve minuut...
Je hebt verbinding en een vriendelijke stem meldt af en toe dat alle medewerkers nog steedsi in gesprek zijn
Je betaalt voor het wachten gewoon je Eurootjes!!!!
Hoeveel medewerkers zitten er eigenlijk... Één??? Misschien twee???
Ennuh hoeveel lijnen staan er dan in de wacht geldte verdienen??? 5,10,20???
Je zou gaan denken dat bedrijven expres die wachtrijen laten staan!!!
Eindelijk... verbinding.
Vraag gesteld...
Valt de vraag binnen de FAQ die de medewerker dan heb je geluk.
Valt de vraag niet binnen de FAQ van die medewerker dan kan je eigenlijk niets meer. Want: doorverbinden kunnen ze niet mogen ze niet of willen ze niet. En dan worden ze ook nog es chagrijnig
Wat heb je eraan...
Al onze medewerkers zijn in gesprek....
Je hebt net een duur 0900 nummer gebeld (soms wel tot €0,45 cent per minuut).
Je mag in een menu je keuze kenbaar maken. Die keuzemakerij kan oplopen tot anderhalve minuut...
Je hebt verbinding en een vriendelijke stem meldt af en toe dat alle medewerkers nog steedsi in gesprek zijn
Je betaalt voor het wachten gewoon je Eurootjes!!!!
Hoeveel medewerkers zitten er eigenlijk... Één??? Misschien twee???
Ennuh hoeveel lijnen staan er dan in de wacht geldte verdienen??? 5,10,20???
Je zou gaan denken dat bedrijven expres die wachtrijen laten staan!!!
Eindelijk... verbinding.
Vraag gesteld...
Valt de vraag binnen de FAQ die de medewerker dan heb je geluk.
Valt de vraag niet binnen de FAQ van die medewerker dan kan je eigenlijk niets meer. Want: doorverbinden kunnen ze niet mogen ze niet of willen ze niet. En dan worden ze ook nog es chagrijnig
Wat heb je eraan...