Pagina 1 van 1

Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 16 okt 2008 13:03
door VadeGa
Goedendag,..

Graag wil ik even het volgende met iedereen delen.
Vandaag ontving ik een telefoontje van ene Kenneth van Vught van een filiaal van Poppeliers te Eindhoven. Er werd mij medegedeeld dat onze bank binnen was gekomen. Ik was enigszins verbaasd omdat we de afspraak hadden gemaakt dat we de bank in delen aan het filiaal vooruit zouden betalen en dat als het einde van de betalingen in zicht zouden komen de bank besteld zou worden, Dit heb ik hem ook zo uitgelegd waarop ik als antwoord kreeg (met een zeer onbeschofte en onverschillige toon) wanneer ik de bank nou zou komen halen. Ik heb hem toen gevraagd of hij niet begrepen had wat ik hem zojuist had uitgelegd en kreeg als antwoord weer iets met dezelfde strekking met daarbij een lachje alsof ik het allemaal niet zo begrepen had.Hij vertelde mij dat het niet zo in het "systeem"stond. Ik heb hem uitgelegd dat het "systeem"dan niet juist was. Maar wanneer komt u de bank dan halen was zijn antwoord weer. Ik ben hierop erg boos geworden en heb hem naar zijn baas gevraagd. Die was er niet en hij vertelde mij dat hij op dat moment het aanspreekpunt was. Ik heb hem toen naar zijn naam gevraagd en ook naar de naam van zijn baas en eveneens het telefoon nummer van het hoofdkantoor. Die heb ik van hem gekregen. Ik heb toen direkt naar het hoofdkantoor gebeld maar daar stond ik elle lang in de wacht. Omdat dit alles mij mateloos irriteerde ben ik in de auto gestapt en naar Eindhoven toe gereden om om opheldering te vragen. Ik heb toen persoonlijk gesproken met Kenneth van Vught. Hij reageerde wederom zeer onverschillig en beschuldigde mij van onbehoorlijk gedrag. Hij refereerde ook telkens naar het "systeem"waarop ik hem duidelijk probeerde te maken dat ik niets met het "systeem" te maken had en dat er in mijn ogen gewoon duidelijke afspraken zijn gemaakt.Ik kan u vertellen dat ik eenmaal 100 en eenmaal 500 euro heb betaald en dat in een goede twee maanden tijd. Ook hierover had hij te melden dat hij contact had gehad met het hoofdkantoor en volgens hem was daarover niets bekend. Ik heb hier de bonnen van de betalingen liggen dus dat zit wel goed.Ik heb hem meerdere malen de kans gegeven om zijn excuus te maken voor zijn gedrag ,maar hij vond dat niet nodig. Bij het weer naar buiten gaan van het filiaal riep hij me nog na of ik soms ook de naam van de directeur wilde hebben en probeerde daarmee cynisch te zijn. Ik heb hem toen gezegd dat hij niet zo'n grote smoel moest hebben en dat dit voor hem nog een staartje zou krijgen.
Wederom een staaltje van "service"die bedrijven hebben ,waar ik me zeer aan kan irriteren.Een staaltje van onkunde van een snotneus van een verkoper die niet weet hoe hij met klanten zou kunnen omgaan.Ik ga de bank z.s.m. betalen mits hij helemaal in orde is ,zodat ik niets meer met Poppeliers in Eindhoven te maken hoef te hebben.

Bedankt voor de service ,Kenneth :( :evil:

Re: Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 16 okt 2008 21:04
door sjoegel
De stoom komt uit uw oren :D

Re: Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 17 okt 2008 08:45
door 16again
Systeem...? Wat stond er op de koopbon?
...afspraak hadden gemaakt dat we de bank in delen aan het filiaal vooruit zouden betalen
Lijkt leuk ipv afbetaling achteraf, maar wat gebeurt er als de winkel failliet gaat halverwege? Dan ben je je centjes kwijt! Beter is gewoon eigen spaarpotje...

Re: Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 18 okt 2008 19:44
door Paradiso
Nou, nou VadeGa!

Als ik 't zo inschat, zijn er meer mensen die hun excuses zouden moeten maken! Wat een asociaal gedrag vertoont u, van uw soort (opvliegende en kennelijk snel geirriteerde) mensen zou je inderdaad een punthoofd krijgen als verkoopmedewerker.

Re: Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 18 okt 2008 21:40
door DikkeBertha
Wie gaat er nou in hemelsnaam de bank in termijnen vooruit betalen. Dan zet je toch om de zoveel tijd een bedrag X opzij en als je de bank bij elkaar gespaard heb, ga je hem bestellen

Re: Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 18 okt 2008 21:42
door DikkeBertha
Oh sorry, ik had niet gezien dat u uit Brabant komt

Re: Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 21 okt 2008 18:56
door VadeGa
Even laten weten dat we de excuses van de directie hebben ontvangen in de vorm van een bos bloemen ,en een telefoontje waarbij me duidelijk gemaakt werd dat ze een fout hadden gemaakt.
Verder nog even een reactie op de reacties die ik heb gekregen.
De betalingen die we op deze manier maken zijn betalingen die in het totaal misschien 4 maanden gaan duren. Om dat de levertijd 12-14 weken zouden zijn zou dit mooi met elkaar overeen komen.
Verder heb ik het idee dat er medewerkers van Poppeliers het internet af struinen om hun tegen reacties te geven. Vooral Sjoegel lijkt me niet helemaal pluis. En voor alle anderen ,ïedereen heeft hier recht om hun mening te geven maar doe het dan wel fatsoenlijk.

Re: Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 23 okt 2008 23:59
door elianne
Ik zie niet in wat er mis is met de reactie van Sjoegel.....Dan zou ik me eerder storen aan de opmerking van Paradiso(die naar mijn mening wel gelijk heeft).

Re: Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 08 nov 2008 16:33
door D1RK
Medewerkers horen te melden dat ze daar werken,
maar gezien de provisie die vele verkopers kregen willen ze wel eens buiten de regels gaan.

Ik ga nooit met pubers met dit gedrag onderhandelen en gooi liever de telefoon uit, en bel een andere keer.
Elk bedrijf heeft matige verkopers en dit mailen aan hoofdkantoor zou meer opleveren want hij verpest de al niet zo goede naam.
Dat er veel klachten zijn komt mede omdat ze vaak goedkope meubels willen dus meer kans op problemen en levertijden...
In ruil voor scherpe prijzen moet je wel eens in service inleveren helaas.

Re: Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 27 nov 2008 18:16
door LaaVa
Ik vind anders dat Kenneth ons wel goed geholpen heeft :D
En hij is eigelijk ook best wel cute!!!!

Re: Wangedrag verkoop medewerker

Geplaatst: 29 nov 2008 06:26
door crazyme
ïedereen heeft hier recht om hun mening te geven maar doe het dan wel fatsoenlijk
U kent het woord toch wel : fatsoenlijk ....