Wangedrag verkoop medewerker
Geplaatst: 16 okt 2008 13:03
Goedendag,..
Graag wil ik even het volgende met iedereen delen.
Vandaag ontving ik een telefoontje van ene Kenneth van Vught van een filiaal van Poppeliers te Eindhoven. Er werd mij medegedeeld dat onze bank binnen was gekomen. Ik was enigszins verbaasd omdat we de afspraak hadden gemaakt dat we de bank in delen aan het filiaal vooruit zouden betalen en dat als het einde van de betalingen in zicht zouden komen de bank besteld zou worden, Dit heb ik hem ook zo uitgelegd waarop ik als antwoord kreeg (met een zeer onbeschofte en onverschillige toon) wanneer ik de bank nou zou komen halen. Ik heb hem toen gevraagd of hij niet begrepen had wat ik hem zojuist had uitgelegd en kreeg als antwoord weer iets met dezelfde strekking met daarbij een lachje alsof ik het allemaal niet zo begrepen had.Hij vertelde mij dat het niet zo in het "systeem"stond. Ik heb hem uitgelegd dat het "systeem"dan niet juist was. Maar wanneer komt u de bank dan halen was zijn antwoord weer. Ik ben hierop erg boos geworden en heb hem naar zijn baas gevraagd. Die was er niet en hij vertelde mij dat hij op dat moment het aanspreekpunt was. Ik heb hem toen naar zijn naam gevraagd en ook naar de naam van zijn baas en eveneens het telefoon nummer van het hoofdkantoor. Die heb ik van hem gekregen. Ik heb toen direkt naar het hoofdkantoor gebeld maar daar stond ik elle lang in de wacht. Omdat dit alles mij mateloos irriteerde ben ik in de auto gestapt en naar Eindhoven toe gereden om om opheldering te vragen. Ik heb toen persoonlijk gesproken met Kenneth van Vught. Hij reageerde wederom zeer onverschillig en beschuldigde mij van onbehoorlijk gedrag. Hij refereerde ook telkens naar het "systeem"waarop ik hem duidelijk probeerde te maken dat ik niets met het "systeem" te maken had en dat er in mijn ogen gewoon duidelijke afspraken zijn gemaakt.Ik kan u vertellen dat ik eenmaal 100 en eenmaal 500 euro heb betaald en dat in een goede twee maanden tijd. Ook hierover had hij te melden dat hij contact had gehad met het hoofdkantoor en volgens hem was daarover niets bekend. Ik heb hier de bonnen van de betalingen liggen dus dat zit wel goed.Ik heb hem meerdere malen de kans gegeven om zijn excuus te maken voor zijn gedrag ,maar hij vond dat niet nodig. Bij het weer naar buiten gaan van het filiaal riep hij me nog na of ik soms ook de naam van de directeur wilde hebben en probeerde daarmee cynisch te zijn. Ik heb hem toen gezegd dat hij niet zo'n grote smoel moest hebben en dat dit voor hem nog een staartje zou krijgen.
Wederom een staaltje van "service"die bedrijven hebben ,waar ik me zeer aan kan irriteren.Een staaltje van onkunde van een snotneus van een verkoper die niet weet hoe hij met klanten zou kunnen omgaan.Ik ga de bank z.s.m. betalen mits hij helemaal in orde is ,zodat ik niets meer met Poppeliers in Eindhoven te maken hoef te hebben.
Bedankt voor de service ,Kenneth
Graag wil ik even het volgende met iedereen delen.
Vandaag ontving ik een telefoontje van ene Kenneth van Vught van een filiaal van Poppeliers te Eindhoven. Er werd mij medegedeeld dat onze bank binnen was gekomen. Ik was enigszins verbaasd omdat we de afspraak hadden gemaakt dat we de bank in delen aan het filiaal vooruit zouden betalen en dat als het einde van de betalingen in zicht zouden komen de bank besteld zou worden, Dit heb ik hem ook zo uitgelegd waarop ik als antwoord kreeg (met een zeer onbeschofte en onverschillige toon) wanneer ik de bank nou zou komen halen. Ik heb hem toen gevraagd of hij niet begrepen had wat ik hem zojuist had uitgelegd en kreeg als antwoord weer iets met dezelfde strekking met daarbij een lachje alsof ik het allemaal niet zo begrepen had.Hij vertelde mij dat het niet zo in het "systeem"stond. Ik heb hem uitgelegd dat het "systeem"dan niet juist was. Maar wanneer komt u de bank dan halen was zijn antwoord weer. Ik ben hierop erg boos geworden en heb hem naar zijn baas gevraagd. Die was er niet en hij vertelde mij dat hij op dat moment het aanspreekpunt was. Ik heb hem toen naar zijn naam gevraagd en ook naar de naam van zijn baas en eveneens het telefoon nummer van het hoofdkantoor. Die heb ik van hem gekregen. Ik heb toen direkt naar het hoofdkantoor gebeld maar daar stond ik elle lang in de wacht. Omdat dit alles mij mateloos irriteerde ben ik in de auto gestapt en naar Eindhoven toe gereden om om opheldering te vragen. Ik heb toen persoonlijk gesproken met Kenneth van Vught. Hij reageerde wederom zeer onverschillig en beschuldigde mij van onbehoorlijk gedrag. Hij refereerde ook telkens naar het "systeem"waarop ik hem duidelijk probeerde te maken dat ik niets met het "systeem" te maken had en dat er in mijn ogen gewoon duidelijke afspraken zijn gemaakt.Ik kan u vertellen dat ik eenmaal 100 en eenmaal 500 euro heb betaald en dat in een goede twee maanden tijd. Ook hierover had hij te melden dat hij contact had gehad met het hoofdkantoor en volgens hem was daarover niets bekend. Ik heb hier de bonnen van de betalingen liggen dus dat zit wel goed.Ik heb hem meerdere malen de kans gegeven om zijn excuus te maken voor zijn gedrag ,maar hij vond dat niet nodig. Bij het weer naar buiten gaan van het filiaal riep hij me nog na of ik soms ook de naam van de directeur wilde hebben en probeerde daarmee cynisch te zijn. Ik heb hem toen gezegd dat hij niet zo'n grote smoel moest hebben en dat dit voor hem nog een staartje zou krijgen.
Wederom een staaltje van "service"die bedrijven hebben ,waar ik me zeer aan kan irriteren.Een staaltje van onkunde van een snotneus van een verkoper die niet weet hoe hij met klanten zou kunnen omgaan.Ik ga de bank z.s.m. betalen mits hij helemaal in orde is ,zodat ik niets meer met Poppeliers in Eindhoven te maken hoef te hebben.
Bedankt voor de service ,Kenneth