webshop Azerty
Geplaatst: 16 okt 2008 13:35
Hallo
in mijn speurtocht naar een goede digitale camera voor een scherpe prijs ben ik door vrienden geattendeerd op de webshop Azerty. Zij hebben bij dit bedrijf goede ervaringen met het kopen van computeronderdelen.
In de zoektocht stuitte ik op een wel erg scherpe aanbieding, pentax optio Z10 in de zwarte uitvoering voor wel €2,13
tuurlijk heb ik deze camera besteld, in mijn achterhoofd houdend van morgen krijg ik een mailtje dat het een drukfout betrefd en de camera niet geleverd kan worden voor die prijs. Evt met een aanbieding erbij van een "normale" prijs voor deze camera.
Wel viel me gisteren op dat ze wel erg veel camera's op de webshop hadden staan voor onwaarschijnlijk lage prijzen. Dus dacht, wie weet, zijn wat oudere modellen die in de weg staan , die andere cameras over het algemeen nl oude modellen, dus neem de kans.
Gisteravond ontdekte ik dat de Pentax die ik besteld had van de website verwijderd was.
Vanmorgen ontving in mijn outlook een mailtje wat me toch wel erg verbaasd en blij stemt !
Er wordt met geen woord gerept over een eventuele drukfout of prijsfout op de website. Er wordt me verteld dat de betreffende camera helaas niet meer leverbaar is. En er worden me twee keuzes gegeven. Ik mag als alternatief een ander produkt kiezen wat op voorraad is of op korte termijn leverbaar. Of ik kan de bestelling annuleren.
tja, dacht nou dan wil ik wel een alternatief product ! En wel een gelijkwaardig produkt voor de zelfde prijs natuurlijk .
Ik eerst eens gebeld naar het filiaal zelf. Heb daar verteld van mijn bestelling en in hoeverre ik hun webshop, de daar genoemde prijzen en leveringstermijn serieus moet nemen. Aangezien ik iets besteld had wat op voorraad zou zijn en binnen 2-3 werkdagen bezorgd zou worden, maar ik nu hoorde dat ze niet leverbaar blijken te zijn en ik een alternatief produkt kan uitzoeken. Dus ik vraag gelijk, er staan vele cameras op voor enorm lage prijzen dus wil wel een andere uitzoeken, maar vanaf welke camera is het serieus...
Dus hij zei, nee de camera die u besteld heeft is fout gegaan maar dat gebeurd maar een enkele keer als er bijstaat dat hij leverbaar is dan is hij hier op voorraad in de winkel !!!
Dus ik vraag gelijk naar de Fujifilm FX-S2 Pro, een zeer mooie spiegelreflex camera, wordt niet meer gemaakt of ze die echt nog kunnen leveren...... als die erop staat is hij leverbaar , 4 weken levertijd..de verleiding is groot, want hij kost maar 4 euro 50 !! omdat er in de mail staat dat ik een direct leverbaar of bijna leverbaar product moet kiezen kijk ik verder...
dan kan ik kiezen voor de Fujifilm finepix A700 voor 6,25 euro ! Daar kan ik ook wel mee leven
al is de kwaliteit van deze camera een stuk minder dan de pentax die ik had besteld.....Heb liever een 8 mp en 7 optische zoom maar op is op...
Helaas, de wereld aan cameras daar voor heel scherpe prijzen maar zijn allemaal fout geprijsd, of niet leverbaar terwijl het er bijstaat van wel EN dat de medewerker zegt dat als er bij staat dat ze binnen 2-3 dagen bezorgd worden dat ze bij hen in het filiaal aanwezig zijn !
Ik vraag me ernstig af of Azerty nu gewoon de boel aan het oplichten is , puur dit soort lokkertjes (een heleboel) erop zetten puur om aan adresgegevens en klanten op papier zeg maar te komen of dat ze gewoon een zeer slechte beheerder hebben van de website ?
Opvallend vind ik wel dat dit alleen bij de fotocameras het geval lijkt te zijn.
Maar het looft Azerty dan wel weer dat ze een alternatief produkt aanbieden ipv dat ze zich gaan verschuilen achter typefouten/drukfouten op de website. Vooralsnog ga ik er dus nog steeds vanuit dat ik een alternatief product aangeboden zal krijgen voor dezelfde prijs (desnoods een paar euro hoger maar niet een paar 100% verhoging....)
Ik ben benieuwd hoe Jeroen (volgens de medewerker heet de directeur zo, zijn achternaam bleef vaag uit de mond van de medewerker komen maar volgens mij is het ter Wierik ofzo) dit nu gaat oplossen .
Ik hoop dat hij blij is dat ik eerst hen telefonisch op de hoogte heb gesteld vooor ik het op het www heb gezet, want dat heeft hem veel werk aan bestellingen annuleren gescheeld , misschien heb ik dan toch eens een keer in mijn leven een mazzeltje en kan ik eindelijk mee gaan doen aan de fotowedstrijd die hier is uitgeschreven voor chronisch zieken en gehandicapten
want dat is de reden dat ik een goede camera zoek.
O ja, ze hebben inmiddels een aantal cameras al verwijderd van de site.Ik heb overal wel screen printjes van gemaakt
Groeten Louisa
in mijn speurtocht naar een goede digitale camera voor een scherpe prijs ben ik door vrienden geattendeerd op de webshop Azerty. Zij hebben bij dit bedrijf goede ervaringen met het kopen van computeronderdelen.
In de zoektocht stuitte ik op een wel erg scherpe aanbieding, pentax optio Z10 in de zwarte uitvoering voor wel €2,13
tuurlijk heb ik deze camera besteld, in mijn achterhoofd houdend van morgen krijg ik een mailtje dat het een drukfout betrefd en de camera niet geleverd kan worden voor die prijs. Evt met een aanbieding erbij van een "normale" prijs voor deze camera.
Wel viel me gisteren op dat ze wel erg veel camera's op de webshop hadden staan voor onwaarschijnlijk lage prijzen. Dus dacht, wie weet, zijn wat oudere modellen die in de weg staan , die andere cameras over het algemeen nl oude modellen, dus neem de kans.
Gisteravond ontdekte ik dat de Pentax die ik besteld had van de website verwijderd was.
Vanmorgen ontving in mijn outlook een mailtje wat me toch wel erg verbaasd en blij stemt !
Er wordt met geen woord gerept over een eventuele drukfout of prijsfout op de website. Er wordt me verteld dat de betreffende camera helaas niet meer leverbaar is. En er worden me twee keuzes gegeven. Ik mag als alternatief een ander produkt kiezen wat op voorraad is of op korte termijn leverbaar. Of ik kan de bestelling annuleren.
tja, dacht nou dan wil ik wel een alternatief product ! En wel een gelijkwaardig produkt voor de zelfde prijs natuurlijk .
Ik eerst eens gebeld naar het filiaal zelf. Heb daar verteld van mijn bestelling en in hoeverre ik hun webshop, de daar genoemde prijzen en leveringstermijn serieus moet nemen. Aangezien ik iets besteld had wat op voorraad zou zijn en binnen 2-3 werkdagen bezorgd zou worden, maar ik nu hoorde dat ze niet leverbaar blijken te zijn en ik een alternatief produkt kan uitzoeken. Dus ik vraag gelijk, er staan vele cameras op voor enorm lage prijzen dus wil wel een andere uitzoeken, maar vanaf welke camera is het serieus...
Dus hij zei, nee de camera die u besteld heeft is fout gegaan maar dat gebeurd maar een enkele keer als er bijstaat dat hij leverbaar is dan is hij hier op voorraad in de winkel !!!
Dus ik vraag gelijk naar de Fujifilm FX-S2 Pro, een zeer mooie spiegelreflex camera, wordt niet meer gemaakt of ze die echt nog kunnen leveren...... als die erop staat is hij leverbaar , 4 weken levertijd..de verleiding is groot, want hij kost maar 4 euro 50 !! omdat er in de mail staat dat ik een direct leverbaar of bijna leverbaar product moet kiezen kijk ik verder...
dan kan ik kiezen voor de Fujifilm finepix A700 voor 6,25 euro ! Daar kan ik ook wel mee leven
Helaas, de wereld aan cameras daar voor heel scherpe prijzen maar zijn allemaal fout geprijsd, of niet leverbaar terwijl het er bijstaat van wel EN dat de medewerker zegt dat als er bij staat dat ze binnen 2-3 dagen bezorgd worden dat ze bij hen in het filiaal aanwezig zijn !
Ik vraag me ernstig af of Azerty nu gewoon de boel aan het oplichten is , puur dit soort lokkertjes (een heleboel) erop zetten puur om aan adresgegevens en klanten op papier zeg maar te komen of dat ze gewoon een zeer slechte beheerder hebben van de website ?
Opvallend vind ik wel dat dit alleen bij de fotocameras het geval lijkt te zijn.
Maar het looft Azerty dan wel weer dat ze een alternatief produkt aanbieden ipv dat ze zich gaan verschuilen achter typefouten/drukfouten op de website. Vooralsnog ga ik er dus nog steeds vanuit dat ik een alternatief product aangeboden zal krijgen voor dezelfde prijs (desnoods een paar euro hoger maar niet een paar 100% verhoging....)
Ik ben benieuwd hoe Jeroen (volgens de medewerker heet de directeur zo, zijn achternaam bleef vaag uit de mond van de medewerker komen maar volgens mij is het ter Wierik ofzo) dit nu gaat oplossen .
Ik hoop dat hij blij is dat ik eerst hen telefonisch op de hoogte heb gesteld vooor ik het op het www heb gezet, want dat heeft hem veel werk aan bestellingen annuleren gescheeld , misschien heb ik dan toch eens een keer in mijn leven een mazzeltje en kan ik eindelijk mee gaan doen aan de fotowedstrijd die hier is uitgeschreven voor chronisch zieken en gehandicapten
want dat is de reden dat ik een goede camera zoek.
O ja, ze hebben inmiddels een aantal cameras al verwijderd van de site.Ik heb overal wel screen printjes van gemaakt
Groeten Louisa