LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mega rekening van Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rasim
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2008 20:21

Mega rekening van Telfort

Ongelezen bericht door Rasim »

[/b]

Goedenavond dames, heren, wat voor een ellende ik wel niet heb meegemaakt.
Jaren lang heb ik een contract met 2 spraak en een data/internet abonnement , namelijk de maximaal online.Voor een lange tijd geen gebruik gemaakt van de data kaart. Afgelopen maand september heb ik 2 GB de data limiet overschreden, zo bleek achteraf. Ik kreeg een mega rekening, schrik niet :shock: E 5.500.- waarvan ik enorm schrok. Ik kon met moeite mensen aan de lijn krijgen,... dus een klacht ingediend.Gisteren kreeg ik een afwijzing voor mijn klacht.
Vervolgens belde ik op met de vraag ofdat ik het bedrag in termijnen kon betalen. Nee ook dat kon niet.
Ik snap niet dat er geen wetten bestaan om mensen hiertegen te beschermen.

Hebben er andere mensen zulke ervaringen met maximaal online van telfort :roll:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Mega rekening van Telfort

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ook al handelt Telfort conform de gruwelijke details in hun AV getuigt deze handelswijze niet van enig inleven in uw situatie.

Heeft u de Algemene Voorwaarden gelezen?
Ik vraag me af of u niet tussentijds gewaarschuwd had moeten worden als de overschrijding v.d. datalimiet zo fors overschreden wordt dat dit leidt tot een dergelijke factuur.

Misschien kan een Juridisch Loket u helpen een brief op te stellen waarin u bedingt dat u deze factuur in termijnen betaalt omdat Telfort in gebreke is gebleven u tussentijds te waarschuwen dat u de datalimiet flink overschreed.
Neem de A.V. mee naar het Juridisch Loket of rechtsbijstand als u deze heeft afgesloten.

Rasim
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2008 20:21

Re: Mega rekening van Telfort

Ongelezen bericht door Rasim »

ja, ik heb rechtsbijstand ingeschakeld, dit kan en mag niet, Als je nu een abonnement bij telfort afsluit is het onbeperkte gebruik en geen extra kosten, ach we zullen het wel beleven en zien. Doet Radar hier niest mee was mijn vraag ?
Dank je wel voor de tip

Dragoon
Berichten: 179
Lid geworden op: 19 feb 2006 20:31

Re: Mega rekening van Telfort

Ongelezen bericht door Dragoon »

Heb je de datakaart in het buitenland gebruikt?
In het buitenland gebruik maken van de kaart is namelijk erg duur, de prijs per MB ligt ongeveer rond de 6 á 7 euro en valt niet binnen de bundel.

antoinetteb42
Berichten: 108
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:33

Re: Mega rekening van Telfort

Ongelezen bericht door antoinetteb42 »

Goedeavond Rasim

Ik hoop dat je het niet hoeft te betalen , want dit is echt extreem.
Telfort zit zeker ook in een crisissitutie met die rare fratsen van hun.
Veel succes met de afhandeling.

Uranus
Berichten: 104
Lid geworden op: 28 jan 2006 05:48

Re: Mega rekening van Telfort

Ongelezen bericht door Uranus »

Ik heb ook, net als bij een paar vrienden zo'n nota gekregen. Sloeg nergens op. Ze doen dat bij iedereen. Het is ook al bij een incassobureau Interim Justitia geweest. Alleen ik kan nog vuiler zijn dan Tiscali (heette het toen ik nog klant van ze was). Ik heb geen advocaat in handen genomen, maar een goede bedrijfsjurist en een goede Rechtsbijstandverzekeraar. Verder heb ik ze totaal over het gehele internet en daarbuiten ze volledig aan de schandpaal genageld. Deze lieden zijn het doodschoppen nog niet eens waard en ik kan ze alleen het meest erge toewensen wat ze kunnen overkomen, dat laatste behoeft geen uitleg. Ik hoop dat het naïviteit is, dat ze bij Telfort gesolliciteerd hebben, maar ik heb nog nooit van mijn leven zulke zwijnen meegemaakt.

Ze hebben mijn aangetekende brief genegeerd of ongelezen in de papierversnipperaar gegooid. Daardoor hebben ze het contract laten doorlopen en kregen zij dus geld binnen. Dat betekent, dat de klant van gedachte is, dat alles op een goede wijze is afgehandeld en dat hij op een rustige wijze naar een andere provider kon, maar dan krijg je na drie jaar post van ze en dan zie je nog dat je nog steeds een abonnement hebt lopen, doordat deze niet is stopgezet en dat je dan een rekening moet betalen, die tot 3.500,= (in mijn geval) of 4500,= (van een vriend van mij) en 5500,= ( in het geval van deze meneer of mevrouw hierboven). Ik heb al sinds april 2006 geen Tiscali Internet meer en ik heb keurig 6 weken voor het einde van het contract een aangetekende brief gestuurd, waarvan ik de kopieën van de Print out nog heb en het bewijs dat ik op dat moment een aangetekend schrijven heb gestuurd. Daar kon mijn rechtsbijstand adviseur wat mee.

Mochten er meer mensen zijn, die zulke inheemse valse nota's krijgten van Telfort/Tiscali, dan verzoek ik u niet te betalen.

Bij deze wil ik iedereen te verzamelen, die zo'n valse nota heeft gekregen. U kunt mij mailen onder: [email protected]. Dan kunnen we een tegenoffensief beginnen tegen deze witte boorden criminelen, die daar werken.

Dus stort u gal maar op dit bovengenoemde emailadres. Dit emailadres wordt dagelijks ingekeken. Ik heb nog nooit zulke schoften gezien. Zeer laag.

Groet,

Uranus.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Mega rekening van Telfort

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ben 9 maanden gestalkt door Telfort terwijl ik er nooit een abonnement gehad heb. Dankzij KPN.com is dit rechtgezet.
Mijn aangetekende brieven met ontvangstbevestiging werden genegeerd en in hun e-mails werd ik genegerd. En dat allemaal omdat iemand op de plaats waar mijn gebruikersnaam stond REMOVED enz gezet had.

Spreek mij niet van Telfort :(
Telfort maakt fout op fout

Gesloten