U chat nu met
: Goedemiddag, zou ik alvast uw postcode en huisnummer mogen om uw gegevens erbij te zoeken?
goedemiddag
: Dank u wel. Chat ik met de heer
?
ja dat klopt
: Dag. Waar kan ik u mee van dienst zijn?
ik heb een oververhuizing aangevraagd maar dit bleek afteraf niet mogelijk
nu zou ik het abonnement gratis op kunnen zeggen en facturen die ik teveel betaald heb terug kunnen krijgen
: Oke.
: Ik zie dat u een aantal keer al contact heeft gehad inderdaad.
dat klopt
en het wel maar niet lukken
: Wat wil maar niet lukken?
het opzeggen
iedereen vertelt steeds een ander verhaal
: Ja omdat u op uw nieuwe adres wel een offnet pakket kan krijgen waarschijnlijk. Toch zie ik hier een melding staan dat uw pakket is afgemeld.
: Is opgezegd dus.
: Maar voor opzeggingen moet u bij de afdeling opzeggingen zijn. Daar kan ik u niet heen doorverbinden want zij zijn niet per chat bereikbaar. Ik kan wel een notitie voor u plaatsen bij deze afdeling dan nemen zij nogmaals contact met u op.
dat heb ik al geprobeerd
die vertellen mij een ander verhaal dan die mensen van klantenservice
van klantenservice krijg ik al het geld terug
en van opzegservice is niks mogelijk
die zeggen gewoon dat ik wel internet beschikbaar heb
en dat ze coulant willen zijn en per 13 oktober opzeggen
: Ja. Dan moet u helaas de opzegservice geloven in dit geval.
: Omdat u wel een offnet pakket kunt krijgen.
moet ik mensen niet geloven van klantenservice met wie ik veel contact heb gehad?
echt belachelijk
27 mei heb ik de eerste aanvraag gedaan
alles zou goedkomen
: Ik begrijp dat u liever de klantenservice gelooft in dit geval maar soms zitten collega's er wel eens naast. Dat komt voor.
ik betaal elke maand voor iets wat ik niet krijg
vind u het niet belachelijk?
omdat uw collegas fouten maken
is er misschien een leidinggevende die ik kan spreken?
: Er is een verandering in de procedure doorgevoerd waardoor mijn collega's deze fout hebben gemaakt. Mijn excuses daarvoor.
fouten oke maar ik wil mijn geld terug
: Ik denk niet dat dat mogelijk is. U heeft een contract bij ons afgesloten en zolang leveren wij u ook diensten.
u levert mij geen diensten hoor
er zou geen mogelijk zijn op mijn nieuwe adres het abonnement voort te zetten
en ik zou alleen maar een brief hoeven te sturen met kopie van mijn nieuwe woning
dan kreeg ik mijn te veel betaalde facturen terug en het zou gratis opgezegd worden
: Dat klopt. Alleen er is wel een pakket mogelijk op uw nieuwe adres en daar gaat u dan voor betalen.
: Het teveel betaalde abonnomentsgeld krijgt u inderdaad vergoed.
ik heb geen diensten op mijn nieuwe adres
is mij vertled
daarom heb ik ondertussen upc afgesloten
vind u het zelf niet belachelijk?>
dit is oplichterij
omdat uw collega een fout maakt heb ik 2 abonnementen?
: Ik begrijp dat het vervelend is maar zo is het wel.
en u wilt me niet helpen?
ik heb er alles aan gedaan om erachter te komen
ik wil graag iemand spreken die mij kan helpen
: Zoals ik het begreep kunt u opzeggen per 13 oktober.
: Daar kan ik niets aan veranderen.
: Maar daar mee bent u toch al geholpen?
u heeft geen leidinggevende?
: Ik ben de leidinggevende.
dus u bent verantwoordelijk?
: Ik ben verantwoordelijk.
dan verwacht ik als iemand van uw collegas een fout maakt
dat het probleem door u of uw collegas opgelost word
en niet met mijn geld
: Het is jammer te horen dat u er zo over denkt. Ik kan helaas niets voor u doen. Er wordt zoals ik het begreep reeds een jaar van uw contract kwijtgescholden. Daarmee gaan wij al aardig een stap in uw richting.
ik ben echt niet tevreden
ik krijg informatie van klantenservice die niet juis is
juist
ik was erg tevreden over tele2
: Daarvoor heb ik mijn excuses reeds aangeboden.
wat koop ik ervoor?
: Maar ik begrijp dat dat vervelend is.
ja precies
fouten kunnen gemaakt worden
maar ook verholpen
: Alleen is er in dit geval geen fout gemaakt behalve foute informatie verstrekt. Dat hebben we hopelijk nu recht gezet. Ik kan verder niets voor u doen.
ik kan me niet voorstellen dat u geen contact heeft met afdeling opzeggen?
of overkoepelend
: Nee. Dat bestaat helaas niet. Ik kan een notitie plaatsen of u kunt contact opnemen via 0900 241 1602.
een notitie plaatsen wat houd dat precies in?
ik wil gewoon geholpen worden
: Ik kan een notitie plaatsen om er voor te zorgen dat u wordt terug gebeld.
ja en door wie?
dezelfde opzegservice?
die heb ik al gebeld
u bent verantwoordelijk
: Maar op dit moment moet u bij de verantwoordelijke van de afdeling opzeggingen zijn.
: Daarom bied ik u aan dat zij u terug bellen, dan hoeft u zelf niet te bellen.
oke
en legt u dan uit dat er op uw afdelingen fouten zijn gemaakt?
: Ja hoor dat is inmiddels bekend.
: Een moment aub.
: Ik heb een notitie doorgezet naar de afdeling opzeggingen.
naar de afdelingschef?
: Naar de afdeling.
nou ik hoop dat het goed komt
bedankt voor uw tijd
: U wordt deze week gebeld.
: Graag gedaan.
dag
ONDERTUSSEN BEN IK NOG STEEDS NIET GEBELD