Pagina 1 van 1

Verhuizing TELE2 COMPLEET: BELACHELIJK

Geplaatst: 17 okt 2008 22:13
door middenkwaaii
Eind mei kreeg ik een telefoontje dat ik een nieuwe woning toegewezen gekregen heb. Toen heb ik meteen via de website van TELE2 een verhuizing aangevraagd. Op 12 juni kreeg ik de sleutels al, mijn TELE2 COMPLEET zou dan vanaf 28 juni beschikbaar zijn. Dit was niet het geval. Na veel bellen, chatten en mailen met de klantenservice van TELE2 kreeg ik te horen dat TELE2 COMPLEET niet beschikbaar zou zijn op mijn nieuwe adres. Deze zou ik officieel op moeten zeggen via de opzegservice, met een brief en een kopie van het huurcontract van de woning toegevoegd. Ook zou ik geld terug krijgen van de ondertussen te veel betaalde facturen, aldus klantenservice. Ik heb nu een contract bij UPC afgesloten, aangezien ik toch bereikbaar moet zijn. Een paar weken later kreeg ik een mail van de opzegservice dat ik het contract af zou moeten betalen, omdat er wel internet beschikbaar zou zijn. Achteraf is er een 4MB verbinding beschikbaar en niet TELE2 COMPLEET met een 20MB verbinding. Hier ben ik achter gekomen na weer veel bellen, chatten en mailen met de klantenservice van TELE2. Een lang verhaal en ondertussen heb ik veel geld betaald voor een service die niet verleend is. De klantenservice bekend dat ze mij verkeerd voorgelicht hebben, maar willen geen verantwoordelijkheid dragen voor de kosten die gemaakt zijn. De opzegservice heeft mijn contract opgezegd vanaf 13 oktober. Voor alles mag ik zelf opdraaien. ECHT BELACHELIJK!! (bij reacties staat een opgeslagen chat tussen mij en een verantwoordelijke van de klantenservice van tele2)

Re: Verhuizing TELE2 COMPLEET: BELACHELIJK

Geplaatst: 17 okt 2008 22:18
door middenkwaaii
U chat nu met :?:
:?: : Goedemiddag, zou ik alvast uw postcode en huisnummer mogen om uw gegevens erbij te zoeken?
goedemiddag
:arrow:
:?: : Dank u wel. Chat ik met de heer :arrow: ?
ja dat klopt
:?: : Dag. Waar kan ik u mee van dienst zijn?
ik heb een oververhuizing aangevraagd maar dit bleek afteraf niet mogelijk
nu zou ik het abonnement gratis op kunnen zeggen en facturen die ik teveel betaald heb terug kunnen krijgen
:?: : Oke.
:?: : Ik zie dat u een aantal keer al contact heeft gehad inderdaad.
dat klopt
en het wel maar niet lukken
:?: : Wat wil maar niet lukken?
het opzeggen
iedereen vertelt steeds een ander verhaal
:?: : Ja omdat u op uw nieuwe adres wel een offnet pakket kan krijgen waarschijnlijk. Toch zie ik hier een melding staan dat uw pakket is afgemeld.
:?: : Is opgezegd dus.
:?: : Maar voor opzeggingen moet u bij de afdeling opzeggingen zijn. Daar kan ik u niet heen doorverbinden want zij zijn niet per chat bereikbaar. Ik kan wel een notitie voor u plaatsen bij deze afdeling dan nemen zij nogmaals contact met u op.
dat heb ik al geprobeerd
die vertellen mij een ander verhaal dan die mensen van klantenservice
van klantenservice krijg ik al het geld terug
en van opzegservice is niks mogelijk
die zeggen gewoon dat ik wel internet beschikbaar heb
en dat ze coulant willen zijn en per 13 oktober opzeggen
:?: : Ja. Dan moet u helaas de opzegservice geloven in dit geval.
:?: : Omdat u wel een offnet pakket kunt krijgen.
moet ik mensen niet geloven van klantenservice met wie ik veel contact heb gehad?
echt belachelijk
27 mei heb ik de eerste aanvraag gedaan
alles zou goedkomen
:?: : Ik begrijp dat u liever de klantenservice gelooft in dit geval maar soms zitten collega's er wel eens naast. Dat komt voor.
ik betaal elke maand voor iets wat ik niet krijg
vind u het niet belachelijk?
omdat uw collegas fouten maken
is er misschien een leidinggevende die ik kan spreken?
:?: : Er is een verandering in de procedure doorgevoerd waardoor mijn collega's deze fout hebben gemaakt. Mijn excuses daarvoor.
fouten oke maar ik wil mijn geld terug
:?: : Ik denk niet dat dat mogelijk is. U heeft een contract bij ons afgesloten en zolang leveren wij u ook diensten.
u levert mij geen diensten hoor
er zou geen mogelijk zijn op mijn nieuwe adres het abonnement voort te zetten
en ik zou alleen maar een brief hoeven te sturen met kopie van mijn nieuwe woning
dan kreeg ik mijn te veel betaalde facturen terug en het zou gratis opgezegd worden
:?: : Dat klopt. Alleen er is wel een pakket mogelijk op uw nieuwe adres en daar gaat u dan voor betalen.
:?: : Het teveel betaalde abonnomentsgeld krijgt u inderdaad vergoed.
ik heb geen diensten op mijn nieuwe adres
is mij vertled
daarom heb ik ondertussen upc afgesloten
vind u het zelf niet belachelijk?>
dit is oplichterij
omdat uw collega een fout maakt heb ik 2 abonnementen?
:?: : Ik begrijp dat het vervelend is maar zo is het wel.
en u wilt me niet helpen?
ik heb er alles aan gedaan om erachter te komen
ik wil graag iemand spreken die mij kan helpen
:?: : Zoals ik het begreep kunt u opzeggen per 13 oktober.
:?: : Daar kan ik niets aan veranderen.
:?: : Maar daar mee bent u toch al geholpen?
u heeft geen leidinggevende?
:?: : Ik ben de leidinggevende.
dus u bent verantwoordelijk?
:?: : Ik ben verantwoordelijk.
dan verwacht ik als iemand van uw collegas een fout maakt
dat het probleem door u of uw collegas opgelost word
en niet met mijn geld
:?: : Het is jammer te horen dat u er zo over denkt. Ik kan helaas niets voor u doen. Er wordt zoals ik het begreep reeds een jaar van uw contract kwijtgescholden. Daarmee gaan wij al aardig een stap in uw richting.
ik ben echt niet tevreden
ik krijg informatie van klantenservice die niet juis is
juist
ik was erg tevreden over tele2
:?: : Daarvoor heb ik mijn excuses reeds aangeboden.
wat koop ik ervoor?
:?: : Maar ik begrijp dat dat vervelend is.
ja precies
fouten kunnen gemaakt worden
maar ook verholpen
:?: : Alleen is er in dit geval geen fout gemaakt behalve foute informatie verstrekt. Dat hebben we hopelijk nu recht gezet. Ik kan verder niets voor u doen.
ik kan me niet voorstellen dat u geen contact heeft met afdeling opzeggen?
of overkoepelend
:?: : Nee. Dat bestaat helaas niet. Ik kan een notitie plaatsen of u kunt contact opnemen via 0900 241 1602.
een notitie plaatsen wat houd dat precies in?
ik wil gewoon geholpen worden
:?: : Ik kan een notitie plaatsen om er voor te zorgen dat u wordt terug gebeld.
ja en door wie?
dezelfde opzegservice?
die heb ik al gebeld
u bent verantwoordelijk
:?: : Maar op dit moment moet u bij de verantwoordelijke van de afdeling opzeggingen zijn.
:?: : Daarom bied ik u aan dat zij u terug bellen, dan hoeft u zelf niet te bellen.
oke
en legt u dan uit dat er op uw afdelingen fouten zijn gemaakt?
:?: : Ja hoor dat is inmiddels bekend.
:?: : Een moment aub.
:?: : Ik heb een notitie doorgezet naar de afdeling opzeggingen.
naar de afdelingschef?
:?: : Naar de afdeling.
nou ik hoop dat het goed komt
bedankt voor uw tijd
:?: : U wordt deze week gebeld.
:?: : Graag gedaan.
dag

ONDERTUSSEN BEN IK NOG STEEDS NIET GEBELD :?

Re: Verhuizing TELE2 COMPLEET: BELACHELIJK

Geplaatst: 17 okt 2008 22:23
door Big-V
Je eigen naam weghalen, maar die van je gesprekspartner niet?
Wel zo fatsoenlijk om de medewerker even anoniem te maken.

Re: Verhuizing TELE2 COMPLEET: BELACHELIJK

Geplaatst: 17 okt 2008 22:33
door middenkwaaii
sorry ik zal kijken of ik het nog aan kan passen.het gaat mij niet om een persoon, maar om het onrecht dat mij aangedaan wordt. wel ben ik van mening dat die naam publiekelijk gemaakt wordt in de chat van tele2 en dus ook hier gewoon gebruikt kan worden.
wel bedankt voor de snelle reactie :D

Re: Verhuizing TELE2 COMPLEET: BELACHELIJK

Geplaatst: 17 okt 2008 22:36
door Big-V
Persoonsgegevens mogen hier niet gepost worden :wink:.
Wat ik me afvraag is, of de langzamere verbinding ook een Tele2 Compleet abonnement is.
Indien het een ander abonnement is, hoef je je contract natuurlijk niet uit te dienen.

Re: Verhuizing TELE2 COMPLEET: BELACHELIJK

Geplaatst: 17 okt 2008 22:40
door middenkwaaii
TELE2 COMPLEET houd in: internet, tv en bellen.
De verbinding van 4mb zou betekenen dat ik alleen zou kunnen internetten of alleen bellen. Televisie sowieso niet. Ik ben geen specialist, maar dat is mij verteld aan de telefoon.

Re: Verhuizing TELE2 COMPLEET: BELACHELIJK

Geplaatst: 18 okt 2008 09:02
door TdeHond
Als u er niet uitkomt met Tele2 kunt u uw probleem voorleggen aan de geschillencommissie telecommunicatie.

Re: Verhuizing TELE2 COMPLEET: BELACHELIJK

Geplaatst: 18 okt 2008 14:47
door middenkwaaii
ik heb het inmiddels voorgelegd aan de geschillencommissie. bedankt voor de tip

Re: Verhuizing TELE2 COMPLEET: BELACHELIJK

Geplaatst: 29 apr 2010 16:57
door middenkwaaii
Al mijn geld teruggekregen van Tele2 inclusief de 50,- van de geschillencommisie. Jammer dat je zo voor je eigen geld moet vechten :D