Pagina 1 van 1

Afwijziging Vodafone

Geplaatst: 17 okt 2008 23:42
door Mili0w
Beste mensen,


Ongeveer drie maanden geleden heb ik geprobeerd een abonnement af te sluiten bij Vodafone. Driemaal heb ik geprobeerd daar een contract af te sluiten;

de eerste keer was er iets mis met adres en moest alles overnieuw
de tweede keer bestond mijn sofinummer niet
en de derde keer kwam ik niet door de kredietcheck

Ik heb naar aanleiding van die laatste kredietcheck een brief gestuurd naar Vodafone met een kopie van mijn gegevens uit het BKR. (Wat allemaal in orde is) tevens heb ik vodafone laten weten dat bij mijn huidige aanbieder (T-mobile) nog nóóit één betalingsachterstand is geweest. Daarop kreeg ik een brief terug van Vodafone dat ik nog aanvullende gegevens(loonstrookje, rekeningafschrift) moest opsturen(wat ik nogal ver vind gaan) zodat zij mijn aanvraag opnieuw in behandeling konden nemen. Toen heb ik contact opgenomen met een medewerker van Vodafone die vertelde mij dat ik er niet veel kans op had.

Kunnen zij mij zomaar afwijzen? Als ik overal positief sta geregistreerd en ik mijn rekeningen bij T-Mobile al 2 jaar netjes op tijd betaal?!

Re: Afwijziging Vodafone

Geplaatst: 18 okt 2008 00:14
door areyouben
Geen partij is verplicht een contract aan te gaan, dus ja ze mogen je afwijzen.
Dit gezeur zou een waarschuwing moeten zijn om niet verder met dat bedrijf te gaan. Ik kan het je in ieder geval afraden, en met mij velen hier. ;)

Re: Afwijziging Vodafone

Geplaatst: 18 okt 2008 00:54
door Mirage
Een bedrijf is niet verplicht met jou zaken te doen, dus je hebt in deze geen enkel recht.
Vaak zit het probleem in "rode postcodes". Wijken met veel probleemgevallen (achterstanden in huur- en energienota's) worden vaak "geflagged" in databases waar mobiele providers gebruik van maken tijdens een credit-check.

Maar zoals de andere persoon al schreef, wees blij! Klik maar eens rond in de diverse actieve topics die over Vodafone lopen op dit moment. Je kunt jezelf een hoop potentiele ergernis besparen door lekker op zoek te gaan naar een andere provider. succes