LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Morres meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mares29

Morres meubelen

Ongelezen bericht door mares29 »

zijn er mensen die ervaringen hebben met Morres?

Wij hebben daar een dressoir gekocht tegen een aanzienlijke prijs. Na een half jaar kwam aan 1 kant de bovenlaag los waar een gewone degelijke lamp en tv stonden. Kreeg na klacht bij Morres het bericht: er mogen geen electrische apparaten op de meubelen van Morres want dat brandt in. Geen garantie want dat zou iets zijn wat elke consument zou moeten weten aldus Morres. Toch frappant dat het betreffende dressoir aldus Morres geschikt zou zijn voor Audio. En als je er geen degelijke lamp op kan zetten vraag ik me af wat de kwaliteit is van de meubelen aldaar. Overigens over de eetkamerstoelen van Morres geen klachten.

16again

Re: Morres meubelen

Ongelezen bericht door 16again »

Al sinds 1990 heb ik een morres mandmeubel, daar heeft altijd wel radio/TV spul op gestaan, zonder problemen.

Iedereen heeft radio&TV spul op kastjes staan, hoort er gewoon tegen te kunnen!
tip: Is morres showroom ook opgeleukt met allemaal nep-TVtjes op de meubels, net als bij ikea...?

gewoon aangeven dit voor te leggen bij geschillencommissie, kijken wat dan ineens mogelijk is.

Gesloten