| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo all in one plus of is het all in one niks
ziggo all in one plus of is het all in one niks
ca 4 week geleden heb ik gebeld met ziggo om mijn abonement om te zetten naar ziggo all 1 one plus
dit vanwege de snelheid.
vorige week nog niets van ziggo gehoord terwijl mijn colega alles al rond had( op de zelfde dag gebeld)
toen kreeg ik te horen de 15 is uw snelheid hoger de 17 wordt uw digitale onvanger geleverd.
nu de 22e wel digitale ontvager maar nog geen snellere internet.
wel een brief waarin staat dat alles is geregeld.
gebeld met ziggo
daar krijg ik eerst te horen dat het allemaal geregeld is.
daarna dat er een storing in de kabel bij ons thuis is
daarna dat de verhoogde snelheid pas 1 december ingaat.
wat is nu waar ??????????????????????????????????????
weet de helpdesk het zelf wel.
waarom communiceert ziggo niet....
dit vanwege de snelheid.
vorige week nog niets van ziggo gehoord terwijl mijn colega alles al rond had( op de zelfde dag gebeld)
toen kreeg ik te horen de 15 is uw snelheid hoger de 17 wordt uw digitale onvanger geleverd.
nu de 22e wel digitale ontvager maar nog geen snellere internet.
wel een brief waarin staat dat alles is geregeld.
gebeld met ziggo
daar krijg ik eerst te horen dat het allemaal geregeld is.
daarna dat er een storing in de kabel bij ons thuis is
daarna dat de verhoogde snelheid pas 1 december ingaat.
wat is nu waar ??????????????????????????????????????
weet de helpdesk het zelf wel.
waarom communiceert ziggo niet....
Re: ziggo all in one plus of is het all in one niks
Vraag via de site of men u een wijzigingsformulier wilt toesturen van wat u nu afneemt per welke datum bij Ziggo.
Let ook op dat de incasso niet te vroeg verhoogd wordt.
Herhaal indien nodig uw verzoek tot formulier bij u binnen is.
Let ook op dat de incasso niet te vroeg verhoogd wordt.
Herhaal indien nodig uw verzoek tot formulier bij u binnen is.
ik heb bij de helpdesk om een bevestiging via mail gevraagd
maar hier deden ze niet aan.
net als het doorschakelen naar iemand die wel weet wat hij/zij zegt
m.v.g
maar hier deden ze niet aan.
net als het doorschakelen naar iemand die wel weet wat hij/zij zegt
m.v.g
Vraag om *schriftelijke* bevestiging van wijziging d.m.v. wijzigingsoverzicht.
U heeft hier recht op!
Hierop staan vermeld:
Uw gegevens
Abonnementen en tarieven
Totaal abonnementsgeld per maand ( excl korting)
Onderaan vindt u terug de data waarop de diverse abonnementen bij Ziggo ingegaan zijn.
Geeft aan dat mocht u niet binnen 14 dagen een schriftelijke wijzigingsoverzicht ontvangen hebben u hier een klacht over indient bij Consuwijzer wegens in gebreke blijven van de provider u op een vaste gegevensdrager te informeren over wat u afneemt bij hen.
U heeft hier recht op!
Hierop staan vermeld:
Uw gegevens
Abonnementen en tarieven
Totaal abonnementsgeld per maand ( excl korting)
Onderaan vindt u terug de data waarop de diverse abonnementen bij Ziggo ingegaan zijn.
Geeft aan dat mocht u niet binnen 14 dagen een schriftelijke wijzigingsoverzicht ontvangen hebben u hier een klacht over indient bij Consuwijzer wegens in gebreke blijven van de provider u op een vaste gegevensdrager te informeren over wat u afneemt bij hen.
Here the same!,
Check even via "Mijn Ziggo" of ze je niet " per ongeluk " in het Internet Z2 " pakket gezet? dit is een verouderd pakket met een download van 4 Mbit en 1 Mbit Upload,
Dit internetpakket kost € 29.95 per maand,
Check het even, want mij bekruipt het gevoel dat ze u op dezelfde manier bij de neus hebben als in mijn situatie,
M.a.w. maar weer bellen naar Ziggo, en maar hopen dat ze ons nu eens serieus gaan behandelen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Check even via "Mijn Ziggo" of ze je niet " per ongeluk " in het Internet Z2 " pakket gezet? dit is een verouderd pakket met een download van 4 Mbit en 1 Mbit Upload,
Dit internetpakket kost € 29.95 per maand,
Check het even, want mij bekruipt het gevoel dat ze u op dezelfde manier bij de neus hebben als in mijn situatie,
M.a.w. maar weer bellen naar Ziggo, en maar hopen dat ze ons nu eens serieus gaan behandelen,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Bij de alles-in-1 pakketten is de internetsnelheid lager, dan bij de losse internetpakketten.
Mij bekruipt het gevoel dat sommige mensen niet goed lezen of willen lezen wat er staat.
Ik heb ook gekeken voor een alles-in-1 pakket gezien de gustige prijs, maar als ik dan zie dat je een kwart minder snel kon downloaden had ik zoiets van laat maar.
Mij bekruipt het gevoel dat sommige mensen niet goed lezen of willen lezen wat er staat.
Ik heb ook gekeken voor een alles-in-1 pakket gezien de gustige prijs, maar als ik dan zie dat je een kwart minder snel kon downloaden had ik zoiets van laat maar.
Beste Gizmo©,
Check even de Site van Ziggo met het pluspakket,
http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/
Dan zal je lezen dat dit pakket een Downloadsnelheid van 8.000 Kbit/s en de upload 1.600 Kbit/s hoort te hebben,
Wat doet Ziggo?, er wordt niks veranderd, en bij ons wordt het pakket "per ongeluk" omgezet in 3 losse pakketten, internet met het Z2 pakket, en hier hoort inderdaad de snelheden bij die we nu ontvangen,
Slecht werk van Ziggo!, die maar niet kan luisteren naar haar klanten!.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Check even de Site van Ziggo met het pluspakket,
http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/
Dan zal je lezen dat dit pakket een Downloadsnelheid van 8.000 Kbit/s en de upload 1.600 Kbit/s hoort te hebben,
Wat doet Ziggo?, er wordt niks veranderd, en bij ons wordt het pakket "per ongeluk" omgezet in 3 losse pakketten, internet met het Z2 pakket, en hier hoort inderdaad de snelheden bij die we nu ontvangen,
Slecht werk van Ziggo!, die maar niet kan luisteren naar haar klanten!.
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Zojuist is een storing van Ziggo in Regio Haaglanden hersteld.
Vandaag stelde de computer zich in op een ander netwerk wat suggereert dat er door werkzaamheden ( w.s. samenvoegen) Ziggo uit de lucht was.
Ik vraag me af waarom de klanten niet van te voren op de hoogte gesteld worden, waarom de storing niet op het tv kanaal gemeld wordt en wanneer eerst eindeloos geleuterd wordt door een computerstem voordat de computermelding komt dat er "een storing is in uw regio". Uiteraard was ook telefoon uit de lucht dus kostte dit weer onnodig veel geld omdat er mobiel gebeld moest worden.
Vandaag stelde de computer zich in op een ander netwerk wat suggereert dat er door werkzaamheden ( w.s. samenvoegen) Ziggo uit de lucht was.
Ik vraag me af waarom de klanten niet van te voren op de hoogte gesteld worden, waarom de storing niet op het tv kanaal gemeld wordt en wanneer eerst eindeloos geleuterd wordt door een computerstem voordat de computermelding komt dat er "een storing is in uw regio". Uiteraard was ook telefoon uit de lucht dus kostte dit weer onnodig veel geld omdat er mobiel gebeld moest worden.