LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NIBC-direct Bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

NIBC-direct Bank

Ongelezen bericht door Gregoris »

Kun je je geld wel vertrouwd wegzetten op een spaarrekening bij de NIBC-direct (bank)

Hij geeft een hoge rente maar ik heb gehoord dat deze bank als een van de eersten problemen heeft gehad met de subprime....derivaten?

en dat de bestuursvoorzitter is ontslagen doordat een overname van NIBC niet is doorgegaan?

__oi__
Berichten: 441
Lid geworden op: 16 apr 2008 20:11

Re: NIBC-direct Bank

Ongelezen bericht door __oi__ »

ze zouden in najaar 2007 worden overgenomen door de Ijslandse Kaupthing Bank...... Je weet wel die bank waar het eigen vermogen nu in Ijsblokjes wordt uitgedrukt om het nog iets te laten lijken....

Wellicht een idee om de bestuursvoorzitter die destijds mede verantwoordelijk was voor de afgeketste deal alsnog een bonus te geven? :roll: Alhoewel ik overigens niet vermoed dat hij echt een vooruitziende blik had. Had te maken met andere zaken geloof ik.

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: NIBC-direct Bank

Ongelezen bericht door Gregoris »

Deze bestuurvoorzitter is door minister Bos aangesteld bij de ABN-Bank!

Prikker
Berichten: 142
Lid geworden op: 14 jul 2005 17:19

Re: NIBC-direct Bank

Ongelezen bericht door Prikker »

Lees dit even Elsevier dossier : http://www.elsevier.nl/web/10189108/Dos ... redden.htm mocht je vraag ècht serieus bedoeld zijn.

Maar om kort te zijn, nee natuurlijk niet.
Je spaargeld gaat linea recta naar de miljarden schuldaflossingen van deze bank.

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: NIBC-direct Bank

Ongelezen bericht door Gregoris »

Beste Prikker, mijn vraag is echt serieus en ik dank je hartelijk voor de link naar Elsevier, ik heb mijn spaargeld nu bij de ING geparkeerd.
nogmaals bedankt Prikker!

Gesloten