Telfort. Hoe vaak kan 1 verhuizing fout gaan?
Geplaatst: 20 okt 2008 22:11
Eind mei heb ik bij Telfort al aangegeven dat ik zou gaan verhuizen. Eerst werd dit bevestigd. Een paar weken voor verhuisdatum kreeg ik een mail dat mijn telefoonlijn op het nieuwe adres niet vrij was. Een beetje vreemd bij een nieuwbouwhuis. Later bleek dat er geen telefoonlijn was. Telfort geeft aan dat een kpn-abonnement niet nodig is. Maar als op een adres nooit een abonnement is geweest dan moet je wel eerst voor een abonnement zorgen anders is er geen telefoonlijn. Na veel bellen voor € 0,30 p/m werden we op 29 juli eindelijk aangesloten. De verhuizing vond al op 5 juli plaats. We waren van isdn op het oude adres naar analoog op het nieuwe adres gegaan. Geen probleem volgens Telfort. Alleen een ander modem. Met een eigen bijdrage van € 70,00 een draadloos modem besteld.
Dat kwam op 9 augustus. Alleen was het een isdn-modem. Helpdesk maar weer gebeld. Half uurtje in de wacht. Inderdaad meneer dat werkt niet. Dan moet u even de adminstratie bellen. Mijn voorstel: Schakel me gerust even door. Nee hoor dat kan niet. Weer een ruim half uur in de wacht. Ik mocht het modem terugsturen. Een maandje later komt er een rekening voor het modem. Ik heb geen modem. Incasso gestorneerd en Telfort maar weer in kennis gesteld. Een weekje later een nieuwe incasso. Toch maar weer gestorneerd en voor de zekerheid meer weer even gebeld. Afgelopen week een betalingsherinnering en het dreigement afgesloten te kunnen worden. Het nummer van Telfort kan ik inmiddels dromen dus maar weer gebeld. Nu ook een kopie van het verzendbewijs opgestuurd en dan maar weer afwachten.
Ben ik de enige die zoveel problemen heeft met Telfort? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Dat kwam op 9 augustus. Alleen was het een isdn-modem. Helpdesk maar weer gebeld. Half uurtje in de wacht. Inderdaad meneer dat werkt niet. Dan moet u even de adminstratie bellen. Mijn voorstel: Schakel me gerust even door. Nee hoor dat kan niet. Weer een ruim half uur in de wacht. Ik mocht het modem terugsturen. Een maandje later komt er een rekening voor het modem. Ik heb geen modem. Incasso gestorneerd en Telfort maar weer in kennis gesteld. Een weekje later een nieuwe incasso. Toch maar weer gestorneerd en voor de zekerheid meer weer even gebeld. Afgelopen week een betalingsherinnering en het dreigement afgesloten te kunnen worden. Het nummer van Telfort kan ik inmiddels dromen dus maar weer gebeld. Nu ook een kopie van het verzendbewijs opgestuurd en dan maar weer afwachten.
Ben ik de enige die zoveel problemen heeft met Telfort? Ik kan het me bijna niet voorstellen.