Pagina 1 van 1

klacht ziggo

Geplaatst: 20 okt 2008 22:29
door i.k.siebel
Op uw oproep over klachten aan ziggo, wilde ik doorgeven dat ik sinds jabuari 2006 internet heb. Door een vergissing van ATHome kreeg ik twee internetpaketten. Ik belde hier over op en er werd mij verteld dat ik die ook mocht houden. Daarna werd er iedere keer 2 X € 19,95 van mijn rekening gehaald. Ik heb athome 3 aangetekende brieven hierover geaschreven, nooit antwoord gekregen. Ik heb tig keren gebeld, heb de situatie tientallen keren geprobeerd uit te leggen maar ik betaal nog steeds dubbel. Nu loop ik elke maand naar de bank om 1 X € 19,95 terug te laten boeken.Ziggo is "Horen,zien en zwijgen"

Ook kpn doet aan dergelijke praktijken. Daar ik draadloos internet van de KPN heb. Vooral de medewerkers van de Primafoon zijn erg onbeleefd en moeten altijd gelijk hebben.

I.K.Siebel

Re: klacht ziggo

Geplaatst: 20 okt 2008 22:57
door nijnatten56
Ik heb ook @home, maar sinds het ZIGGO is geworden krijg ik geen antwoord op mijn mail en als ik bel sta ik minimaal 10 minuten in de wacht dus er is zeker geen verbetering opgetereden.
Ik heb ook mijn abbonnement om laten zetten naar alles in een extra, dit heb ik half augustus aangevraagd maar tot op heden is hier nog niets mee gedaan, eerste keer belde ik en dan zou het tussen 3 en 30 augustus om worden gezet(Lekker duidelijk), toen belde ik en zou het 17 september zijn(ook niet dus) weer eens gebeld en zou het de eerste week van oktober zijn(ook niet dus) dus ga ik het morgen nog eens proberen.
wel een rede om over te stappen en ga dit zeker, net als andere,overwegen.
Tot horens
Johan

Re: klacht ziggo

Geplaatst: 21 okt 2008 17:09
door Maiky-NiSuTe
overstappen heeft geen zin... je komt gewoon in de volgende elende terecht. it is gewoon belachelijk gesteld op het gebied van providers hier in nederland.

Re: klacht ziggo

Geplaatst: 21 okt 2008 20:11
door Ulbe
Als ik zo de reacties lees heeft Maiky helaas gelijk..., :(

De hele internetwereld is een grote cowboyhandel geworden met de nodige opstartproblemen, :)

Wanneer je een goed werkende internet en telefoonverbinding hebt, kun je beter even blijven "hangen" tot de "cowboys" de boel op orde hebben, het is nu nog gooi en smijtwerk dat je bij helpdesk en administratie tegenkomt bij de meeste providers, :oops:

Sterkte wanneer je van dit zooitje, jammer dat ik het moet schrijven, het slachtoffer bent geworden, je staat met de kl@t*n voor het blok, en de enigste die je kan helpen, is de helpdesk van de provider zelf!, :cry:

Maar hopende dat er een organisatie opstaat die de providers eens flink aan de tand voelt met de serviceverlening, want die is vaak heel erg ver te zoeken, klanten worden afgepoeierd met loze beloften die niet of veel te laat worden uitgevoerd,

Consumentenbelangenverenigingen buigen zich al over de zaak en proberen de gedupeerde consumenten te helpen, maar vaak is dit ook voor deze verenigingen niet te doen zonder een heel administratief circus,

Sterkte en vriendelijke groeten,

Ulbe.

Re: klacht ziggo

Geplaatst: 28 okt 2008 10:31
door i.k.siebel
Er is maar een oplossing.
Naar de rechter stappen en ALLE providers verplichten hun klanten beter te voorzien van al hun abonnementen en snellere (ECHTE) oplossingen te bieden voor alles wat mis gaat. Alle providers maken er een sooitje van. Ik hoop dat Ziggo in ieder geval zijn belofte houdt.