opzeggen UPC
Geplaatst: 21 okt 2008 10:09
Hallo, misschien kunt u ons helpen?
Ik ben sinds 30 januari 2007 lid van UPC ik heb daar kabel telefoon en internet producten maar nu wil ik deze opzeggen hiervoor heb ik een brief gestuurd naar UPC op 7 september 2008even gewacht maar niks vernomen dus wederom een brief gestuurd op 12 oktober 2008.
Echter helaas geen reactie nu hebben wij vanmorgen maar een gebeld
a € 0,10 per minuut maar hier wordt je helemaal niet normaal te woord gestaan en al helemaal geen oplossing gezocht.
Er wordt verwezen naar Alg. voorwaarden stilzijgend verlengd enz.
Ik heb nu de Alg. voorw. nagelezen en hier staan niks over dat het contract tot einde jaar doorloopt maar dat dit per einde kalendermaand opgezegd kan worden maar dit zijn andere voorwaardes dan ik des tijds heb gehad leggen zij uit maar daar heb ik toch geen boodschap aan? Verder kan iemand ons helpen met andere telefoonummers van het hoofdkantoor je wordt overal naar 0900-1850 doorverwezen en die mensen willen wij juist niet meer aan de lijn hebben?
Hoop dat iemand ons kan doorverwijzen, wij zijn het helemaal zat met UPC en moet er eigelijk per direct uit.
bedankt, Michael Roest
Ik ben sinds 30 januari 2007 lid van UPC ik heb daar kabel telefoon en internet producten maar nu wil ik deze opzeggen hiervoor heb ik een brief gestuurd naar UPC op 7 september 2008even gewacht maar niks vernomen dus wederom een brief gestuurd op 12 oktober 2008.
Echter helaas geen reactie nu hebben wij vanmorgen maar een gebeld
a € 0,10 per minuut maar hier wordt je helemaal niet normaal te woord gestaan en al helemaal geen oplossing gezocht.
Er wordt verwezen naar Alg. voorwaarden stilzijgend verlengd enz.
Ik heb nu de Alg. voorw. nagelezen en hier staan niks over dat het contract tot einde jaar doorloopt maar dat dit per einde kalendermaand opgezegd kan worden maar dit zijn andere voorwaardes dan ik des tijds heb gehad leggen zij uit maar daar heb ik toch geen boodschap aan? Verder kan iemand ons helpen met andere telefoonummers van het hoofdkantoor je wordt overal naar 0900-1850 doorverwezen en die mensen willen wij juist niet meer aan de lijn hebben?
Hoop dat iemand ons kan doorverwijzen, wij zijn het helemaal zat met UPC en moet er eigelijk per direct uit.
bedankt, Michael Roest