Pagina 1 van 1
ziggo klacht
Geplaatst: 21 okt 2008 13:32
door maria1967
als je de ziggo zit je heel lang de telefoon.
met een mobiel telefoon kost je dat een vermogen.
wat de kosten vallen wel buiten je bundel
Maria1967
Re: ziggo klacht
Geplaatst: 21 okt 2008 14:39
door Dirkie
Klopt helemaal. Daarom stuur ik tegenwoordig maar een mail met de vraag. Kost niets. Het krijgen van een antwoord duurt ongeveer 2 weken en in mijn geval schoot ik er niets mee op, omdat het geen antwoord was op mijn vraag.
Ook hierover weer een mail gestuurd, verwijzend naar het eerste antwoord en na bijna 2 weken alweer een antwoord gekregen. En nu hebben ze daadwerkelijk een antwoord gegeven op mijn vraag.
Gelukkig was het geen dringend probleem, anders had ik helaas echt moeten bellen
Re: ziggo klacht
Geplaatst: 21 okt 2008 14:53
door D1RK
Via buren met Compuserve zoals ik heb mag je dit soort nummers ook bij mijn bellen.
Normale nummers als je ze weet gratis en 0900 zonder extra kosten van prepaid toeslagen die vele rekenen.
Re: ziggo klacht
Geplaatst: 21 okt 2008 16:58
door Maiky-NiSuTe
de koste zijn eeenorm!! 200,- koste me deze maand omdat ZIGGO geen telefoon aan me kan leveren door een technishe foud van hun die ze vertikken te vergoeden. lekker hoor