LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte sevice bij MediaMarkt

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Diana 1973

Slechte sevice bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door Diana 1973 »

Hallo,
Mijn dochter haar vriendin kocht bij MediaMarkt een digitalefotocamera.
Van haar zuur verdiende geld van haar vakatiewerk.
Deze ging zomaar stuk ze had er niks bijzonders mee gedaan.
Maar heel stom ze was de bon kwijt,maar bij MediMarkt waren ze niet zo klantvriendelijk om te kijken,wat ze als nog voor haar konden doen.
Sterker nog ze zeiden dat ze hem zelf gesloopt had.
Ik was er bij dat hij stuk gign en ze heeft er inderdaad niks raars mee gedaan.
Dat noem ik nou slechteservice,ze hadden op z'n minst kunnen zeggen we houden de camera even hier om te kijken wat er mee is,en probeer nog even goed te zoeken naar de bon.
Niet een meisje van 16 met een kluitje het riet in sturen.

audiofreak1

Re: Slechte sevice bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

En die meid van 16 is precies hun doelgroep! Dit is de manier om ze kwijt te raken. Wist je dat Mediamarkt over het algemeen niet goedkoper is. Slechts de folderartikelen zijn lager geprijst om mensen te lokken. De rest is gelijk of duurder. Volgende keer bij een servicewinkel kopen. Daar wordt je niet voor gek aangezien.

queenfan

Re: Slechte sevice bij MediaMarkt

Ongelezen bericht door queenfan »

Is de camera gepint??? zo ja zoek de afschrift op en ga terug naar de Mediamarkt.

Laat hem eerst gewoon repareren en niet gelijk een nieuwe vragen is namelijk geen recht.

Een nieuwe of een gelijkwaardige voor dezelfde prijs kan pas als je de verkopende partij de mogelijk hebt gegeven om het goed te doen.

Gesloten