Pagina 1 van 1

problemen van arke

Geplaatst: 21 okt 2008 19:27
door jokko
Wij zijn helaas de dupe geworden van de problemen die Arke had doordat er een spaanse luchtvaartmaatschappij failliet ging en zij daardoor 2 vliegtuigen minder hadden. Eerst tickets versturen met onze oorspronkelijke vlucht erop voor de heenreis, vertrek 04.30 uur. En 2 dagen vertrek een mail vol foute informatie met het enige wat helaas waar bleek te zijn een gewijzigde vertrektijd naar 22.10 's avonds. Klantenservice slecht bereikbaar en na een uur in de wacht gezeten te hebben iemand aan de lijn krijgen met geen verstand van zaken, collega's waren al om 17.00 uur naar huis gegaan. Geen enkele medewerking om op een andere vlucht geboekt te worden die vroeger vertrok. Die waren en met lege stoelen conform informatie van een arke medewerker op schiphol. Kreeg te horen dat ze dat niet van plan waren. Kortom boel ellende, vakantie begon daardoor 2 dagen later want we waren uiteindelijk om half vijf 's morgens pas in het hotel dus hele nacht gemist. Uiteindelijk via via gehoord van euclaim.nl en daar ook een claim ingediend. Er zijn vast meer mensen die de afgelopen maanden de dupe zijn geworden van deze arke praktijken. Nog tips ervaringen om te delen want de reiziger is uiteindelijk de dupe hiervan geworden.

Re: problemen van arke

Geplaatst: 23 okt 2008 19:59
door broertje33
wij hadden het probleem op de terugreis wij zouden om 19.00 uur vanaf monastir tunesiƫ vertrekken dat werdt s'nachts om 02.15 uur en niemand wist!!!!!!!! hier van in tunesiƫ. dan kom je om 05.15 aan op schiohol is er niemand aanwezig om de slurf aan het vliegtuig te kloppelen. is dat eindelijk gebeurt ban sta je 1 1/2 uur bij de bagageband
want er was geen personeel om het vliegtuig te lossen. we vlogen terug met een MD90 van Hello een vliegtuigmaatschappij uit zwitserland. toen we de lucht in gingen brak bij die gene die voor mij zat spontaan de rugleuning af.
fijn zo'n terug vlucht