Dubbel abbonement ziggo
Geplaatst: 22 okt 2008 21:57
Op 4 juli zijn mijn vriend en ik gaan samenwonen. Mijn vriend had van huis uit al internet en digitale tv van ziggo, toen we zijn gaan samenwonen nam ziggo contact met ons op. Of we interesse hadden in een all in one pakket. Hier hadden wij wel oren na.Hun zouden voor ons het oude pakket oversluiten naar het nieuwe all in one.Na een maand of twee toen we alles op orde hadden na de verhuizing kwamen we erachter dat het oude pakket niet was afgesloten en we nu dubbel betaalde. We hebben gelijk gebelt want om 100 euro per maand te betalen is toch wel erg veel. De telefoniste zou het voor ons uitzoeken en oplossen. Hier is het allemaal begonnen we hebben wel twintig keer gebelt met ziggo maar tot op heden geen resultaat. Ze zouden het opzeggen of terugbellen. Tot op heden nog niks ontvangen. We hebben het nu helemaal gehad.Het gaat inmiddels al om meer dan 250 euro dat we teveel hebben betaald. Voor het onnodig oude pakket en voor n tweede smartcard wat we niet wouden. De rekeningen online zijn helemaal niet duidelijk en betwijfelen nu of we de eerste twee maanden wel gratis hebben gehad. Ondertussen zijn we radeloos en bang dat het nog wel even duurt voor dit opgelost word.