hallo
mijn vraag is over een ex die haar zogenaamde voorgeschoten bedragen tijdens ons samen zijn nu terug wil vorderen omdat wij nu uit elkaar zijn.
wij hadden een en of rekening en mijn salaris is op die rekening gestort vanaf dat wij samen waren.
dingen die zij nu zegt betaald te hebben.
wij hadden niets of iets getekend of afgesproken over terug betaling en hadden geen samenlevingscontract nu is zij naar haar avocaat gestapt en eist de groten uitgaven terug uit onze tijd
kan zij dat maken?heeft iemand hier antwoord op voor mij
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] terug eisen van zogenaamde leningen
Re: terug eisen van zogenaamde leningen
De vraag heeft niets met hypotheken te maken zo te zien, is eerder een juridisch geschil. Ander forum is wellicht aan te bevelen.
Los daarvan: als je ex de boel bij elkaar liegt, dan terugvechten. Als ze een goed punt heeft en eigenlijk, naar alle redelijkheid, nog geld van je tegoed heeft, los dat dan even netjes op en betaal. Je geeft geen informatie hoe de vork in de steel zit.
Los daarvan: als je ex de boel bij elkaar liegt, dan terugvechten. Als ze een goed punt heeft en eigenlijk, naar alle redelijkheid, nog geld van je tegoed heeft, los dat dan even netjes op en betaal. Je geeft geen informatie hoe de vork in de steel zit.
Re: terug eisen van zogenaamde leningen
art. 150 RV
Wie stelt, bewijst. Dus ik zou zo zeggen laat die ex maar komen met bewijzen dat het geen uitgaven bestemd zijn voor diegene.
Jij hoeft de bewijzen te pareren, maar zelf niet te bewijzen.
Wie stelt, bewijst. Dus ik zou zo zeggen laat die ex maar komen met bewijzen dat het geen uitgaven bestemd zijn voor diegene.
Jij hoeft de bewijzen te pareren, maar zelf niet te bewijzen.