LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik zoek advies over Geschillencommissie en Uniek Keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Piedro1978

Ik zoek advies over Geschillencommissie en Uniek Keukens

Ongelezen bericht door Piedro1978 »

Ik heb een behoorlijk aantal problemen met mijn keuken die ik gekocht heb bij Uniek Keukens in Roermond. Na herhaaldelijk praten ben ik nu op het punt om de Geschillencommissie van het CBW in te schakelen.
Ik twijfel of de Geschillencommissie van het CBW niet onder 1 hoedje speelt met keukencentra zoals Uniek Keukens.

Kan iemand mij advies geven over de Geschillencommissie van het CBW, wat komt er op mij af en wat moet ik doen.

Bedankt voor jullie hulp!

16again

Re: Ik zoek advies over Geschillencommissie en Uniek Keukens

Ongelezen bericht door 16again »

Denk je dat de geschillencommissie partijdige uitspraken kan doen in deze internet tijd? Dezelfde avond staat eea dan op forums zoals hier te lezen.
Hoeveel berichten over partijdige uitspraken van de geschillencommissie kom je hier tegen?

Wellicht kan er bij Uniek ineens meer als je aangeeft naar de geschillencommissie te stappen.....
Laatst gewijzigd door 16again op 23 okt 2008 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

De geschillencommissie oordeelt onafhankelijk over problemen.

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

schrijf eerst een (aangetekende met ontvangstbevestiging) brief naar uniek-keukens, zet daar in je problemen en geef ze een (redelijke) termijn dat het probleem moet worden opgelost. (nabestellingen zijn meestal ca. 4 tot 8 weken) Zet daar ook in dat, als zij niet reageren of de boel laten versloffen, je een geschillencommissie/juridische stappen inzet.
Mondeling mededelingen zijn altijd moeilijker te controleren.

Gesloten