LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
zwollywood
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:59

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door zwollywood »

Ik heb nog nooit zo`n waardeloos bedrijf meegemaakt als ziggo.
Ik heb al heel wat met ze te stellen gehad incl. een rechtzaak.
Via die rechtzaak heeft ziggo mij medegedeeld dat ons geen producten meer verleent werden door ziggo tot onze vreugde maar schijn bedriegt tot mij spijt zit ik weer midden in het gezeur.
Ik heb afgelopen vrijdag 24 okt 2008 een factuur gekregen van ziggo voor kabeltv maar ik heb helemaal niets meer van ziggo.
Ben dus al vanaf vrijdag aan het bellen en krijg maar geen verbinding het is te druk word er verteld en dan word de verbinding verbrokken.
Nu heb ik het nummer 050-8533333 gebeld en tot mijn verbazing kreeg ik ze wel te pakken nu staat er in het oude systeem idd dat ik niets meer heb dus ze snappen er niets van wat er aan de hand is en ze zouden het uitzoeken en mij z.s.m terug bellen.
Dus het wachten gaat nu in ik ben bang met alles dat ik al meegemaakt het met ziggo dat ik niets meer van ze ga horen.
Is er dan helemaal niemand die ziggo kan stoppen met deze oplichtings praktijken??????????????????????????????????????????????????????????????????

met vriendelijke groet zwollywood

zwollywood
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 14:59

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door zwollywood »

Lieve mensen wat ik net al vertelde dat ik al heel veel met ziggo te stellen heb gehad nou ik ben net door ziggo terug gebelt en het probleem is nu al opgelost.


DUS HEEFT U EEN PROBLEEM EN KRIJGT U ZIGGO NIET AAN DE LIJN BEL DAN HET NUMMER 050-8533333.

Ik ben nu wel heeeeeeeeeeeel blij dat ik niets meer te maken heb met ZIGGO ondanks dat het nu zo snel opgelost werd maar dat kwam vast dat er bij mij niets te halen viel. :lol: :lol: :lol:

hum&rem
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 15:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hum&rem »

Geachte heer/mevrouw,

Verrassend was ik toen ik even op de website keek, en zag dat het vanavond over ziggo gaat!
Ik heb namelijk vorige week zaterdag al een alles in 1 pakket aangevraagd omdat het een leuke aanbieding was!
Netjes een bevestigingsbrief in huis gekrijgen afgelopen zaterdag! En tot mijn verbazing gaat ons abbonement al morgen in, maar we hebben nog helemaal geen modem en desbetreffende dingen ontvangen om het aan te sluiten!
We hangen al de hele morgen en middag aan de telefoon...
Maar we krijgen helemaal niemand aan de lijn, we horen alleen maar een ogenblik geduld alstublieft, verschrikkelijk en dat gaat al zo vanaf half elf vanmorgen, en ik bel ook nog mobiel!
Heb al 5 keer een half uur aan de telefoon gehangen reken maar uit de kosten!
Dan hang ik maar weer op want dat geintje kost me veel te veel geld, wat moeten we hier nu mee?
Ik wil alleen maar weten of ik mijn modem voor morgen kan verwachten of morgen zelf, ik ga niet betalen voor dingen die ik niet heb.
Heb ook al een klacht gestuurd naar Ziggo zelf maar daar wordt dom weg niet op gereageerd.... Wat nu????
Herkennen mensen dit???

Groetjes Herma en Remco

hum&rem
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 15:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hum&rem »

Nou zou je het meemaken!
Er staat hier een nummer op de klachtenforum die je kan bellen!!!
Nou beste meneer/mevrouw, die dit nummer doorgegeven heeft nu weet ik zeker dat de klantvriendelijkheid heel ver te zoeken is bij ziggo!!!!
Verschrikkelijk ik kon mijn vraag niet eens afmaken ik werd gelijk naar de callcenter doorverboden!!
Ik ben nu heeel kwaad!!!!
Ik wil alleen maar weten wanneer ik mijn modem kan ontvangen!!!!

smeekes
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 sep 2008 16:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door smeekes »

Beste ziggo fans.
Zal mij benieuwen vanavond welke kul ziggo aandraagt voor het niet handelen zoals men in reclame doet aangeven.
Wij hebben al 31 dagen geen telefoon! Zijn dagelijks bezig met de helpdesk , hebben al meer dan tachtig mails verstuurd en twee aangetekende brieven!
Resultaat nul komma nul niets nada!
Na vanavond zal ik nog een aangetekende brief de deur doen uitgaan.
Jammer dat ziggo niet begrijpt dat een communicatie bedrijf diet te communiceren met zijn klanten.....

sterkte!

jpp
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:53

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jpp »

Wat ik niet wist en pas een week geleden achter ben gekomen, is dat er een forum bestaat voor Ziggo-gebruikers alleen. Dit is de link:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/

Er zijn diverse Ziggo-gebruikers en personeelsleden (of contactpersonen) die je soms verder kunnen helpen. Had ik eerder geweten dat dit er was, dan was ik vast eerder geholpen.

Bara
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 feb 2007 20:04

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Bara »

Sinds ik gedwongen ben overgegaan van WXS naar Wanadoo naar Orange en nu weer naar ZIGGO word ik steeds van het internet gegooid, ik word er niet goed van en dit is allemaal ontstaan na de overgang naar ZIGGO.
problemen zin nog steeds niet opgelost.
wat moet ik doen ??

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door shamyrah »

Goh, ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.
Op 22 juni heb ik, toen nog, @home opgezegd per 01-09-2008, per brief nooit een reactie gehad.
Gebeld, via het internet een klacht ingediend, nooit een reactie.
In augustus hebben ze weer geld van mijn rekening afgehaald voor de maand september en dat heb ik weer laten storneren want ik had toch opgezegd ?
Weer maar eens bellen, krijg is zo'n muts aan de telefoon en die vertelde me dat ik maar moest opzeggen via internet, nou mooi niet dus want ik zit niet bij Ziggo maar bij @home en lukte het wederom niet. Nog maar eens een brief er achteraan gestuurd met de kopie van 22-06-08.
Wat schetst mijn verbazing halen ze in september voor 2 maanden van mijn rekening af, ik weer laten storneren.
Weer maar eens bellen, nu een jonge man die vertelde dat ik toch wel mijn abonnementsgeld moet betalen en dat Ziggo heeft bepaald dat ik per 31-10-08 geen gebruik meer kan maken van hun diensten.
Nou ja zeg, ik heb deze persoon vriendelijk verteld dat ik per 01-09-08 opgezegd heb, nooit iets van hun heb vernomen en dat Ziggo nu maar zelf beslist dat ik per 31-10-08 geen lid meer bent, dit pik ik natuurlijk niet.
Ik heb al vanaf half juli een andere internet provider dus laat ze maar komen, betalen doe ik dus ECHT niet, moeten ze hun zaakjes maar op orde hebben, da's mijn fout niet.

Groetjes Shaymrah.

itske
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 apr 2007 18:59

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door itske »

ik wil even reageren op ziggo als er klanten er problemen mee hebben moeten ze gewoon hun abbonement opzeggen. ik zit bij het net ik geen enkele problemen mee.met internet .

natasja12
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 okt 2008 17:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door natasja12 »

Ziggo is een probleem. zeker met internet.
had altijd Wanadoo via Casema. nooit problemen. Toen werd het Orange, alles ging goed nooit problemen.
Toen werd het Online, nog geen problemen, alles verhuisde gewoon mee, alles bleef hetzelfde.
Nu is het Ziggo, en met de verhuizing hebben ze mijn adressen bestand niet meegnomen. Ben nu dus alles kwijt., kan van voren af aan beginnen. Ook is de opslag capaciteit niet veel. maar 50 MB. bij de anderen had ik 250 MB. nu worden regelmatig veel mailtjes geweigerd omdat de box vol is. Ook het verzenden van foto's als mail bijlage is niet meer mogelijk. een bijlage mag maar 5120KB groot zijn. Maar een foto is al snel 3 MB of meer. moet nu dus eerst alles verkleinen. Vreselijk. Ik heb al twee klachten in gedient, heb nog geen antwoorden gehad. Ik ben hard op zoek naar een andere provider. Wie heeft er nog een goed idee!!!!!!
Laatst gewijzigd door natasja12 op 27 okt 2008 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.

bnijmeij
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 nov 2006 07:35

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door bnijmeij »

Ook ik lig al meer dan een maand in de clinch met Ziggo rond het Alles-in-1-pakket dat ik op 22 september jl. bestelde. De bevestigingsbrief kwam pas 2 weken later. Ik kreeg vlot de digitale decoder voor de tv thuisbezorgd, de voor telefonie geschikte modem kostte wat meer moeite maar dat is na veel bellen en mailen ook gelukt, al betekende het wel een halve dag voor niets wachten op een monteur die niet kwam opdagen. Nu is het wachten nog op de telefoonaansluiting. Zodra de KPN-lijn dood is, schijnen we een Ziggo-aansluiting te hebben.

Het Ziggo-gebruikersforum is erg nuttig en informatief. Langs die weg heb ik een mailprobleem op kunnen lossen. Uitgaande mails werden volkomen ten onrechte door het Ziggo-spamfilter, dat niet uitgeschakeld kan worden, voorzien van een {Spam?}-melding. Dat is nu verholpen. Gelukkig heb ik overigens wel storingvrij internet en digitale tv, tot dusver althans.

Ik heb inmiddels wel een officiële schriftelijke klacht ingediend bij Ziggo en een eis mijn schade tot een bedrag van 100 euro te vergoeden. Daar heb ik uiteraard nog geen bericht op, net als op een aantal berichten via het contactformulier op de website van Ziggo. Maar ik heb nog geen cent betaald en zo lang het hele pakket niet in orde is en niet volledig functioneert betaal ik ook niets. Zo nodig laat ik automatische incasso's storneren.

Ziggo luistert naar je, maar geeft geen duidelijkheid. Ziggo is daarin Zeer Instabiel met veel Grootspraak en Geweldig Onbetrouwbaar. Schaalvergoting en fusies zijn rampzalig voor de klanten, net als bij de zorgverzekeringen en de nutsbedrijven. Ik ben benieuwd naar de uitzending van vanavond

kees-jan.de.jong
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2008 18:40

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door kees-jan.de.jong »

Ook de fotodienst van Ziggo is knudde! Op 15-09-2008 82 stuks foto's besteld. Er kan doorgelinkt worden hoever het er mee staat, maar na twee weken is de site helemaal buiten dienst. Er wordt momenteel ook niet op mailtjes gereageerd. Eén keer reactie "Door de grote drukte" etc. Het geld is wel afgeschreven, maar foto's, ho maar (27-10-2008).
Hoe dit afgewikkeld moet worden?
Kees-Jan de Jong

masdor
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 17:45

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door masdor »

hallo,
ik zit nu al sinds 4 oktober zonder telefoon.
ik bel bijna elke dag naar ziggo maar helaas ik krijg elke keer het zelfde te horen we zijn er nog mee bezig.
heb ook al gezegd dat ik zal overstappen naar een ander en dan zeggen ze doodleuk dat moet je dan maar doen.ik ben er echt schijt ziek van om elke keer het zelfde te horen.dus we kunnen beter overstappen naar een ander.

loderori
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 17:46

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door loderori »

Ook wij kunnen al 4 weken niet gebeld worden !!
Dit nummer bestaat niet, dit nummer kan niet worden bereikt of ingesprekstoon voor een aantal uren !!
Ondanks tientallen mails en telefoontjes wordt en is het nog steeds niet verholpen.
Dit loopt echt de spuigaten uit !!
Hoop dat jullie uitzending toch helderheid brengt.

apdeheus
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 okt 2008 17:06

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door apdeheus »

bij vodafoonvast is het precies het zelfde daar kom je ook nergens bij de klantenservice daar is het helemaal hopeloos ik heb ook verschillende mails gestuurd je krijg gewoon geen antwoord
dus vodafoon is ook helemaal niks

Peter van Selm
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 17:32

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Peter van Selm »

Ik heb een klein makelaarskantoor en als service voor mijn buitenalndse clienten verhuur ik huizen incl. gas, licht, water, telefoon en kabeltelevisie. Bij andere nutsbedrijven worden telefonische afspraken altijd netjes afgehandeld maar bij Ziggo is het één rommeltje. Aanmelden lukt nog wel maar afmelden is een drama. automatische incasso blijven gewoon doorlopen en op aangetekende brieven wordt niet gereageerd. Zelfs voor een adres waar Ziggo reeds maanden contributie van een nieuwe huurder ontving werd bij mij nog geld afgeschreven. Ik moest het zelf maar met de nieuwe huurders verrekenen werd mij tijdens een persoonlijk bezoek aan de klantenservice gemeld. Pas nadat de nieuwe huurders mij kopieën van hun afschrijvingen aan Ziggo hebben gegeven werd het geld door Ziggo aan mij terugbetaald. Dit had Ziggo toch zelf ook kunnen zien in hun administratie. Maar waarschijnlijk is het daar behoorlijk zootje en zien ze zelf ook niet meer de bomen door het bos. Ondertussen ben ik privé al een 3 tal keren onterecht afgesloten geweest en onlangs heb ik nog een brief gekregen van het incassobureau van Ziggo. Als ik niet snel betaal komt de zaak voor de rechter. Nou wat mij betreft heel graag.

hannes46
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2007 14:01

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hannes46 »

ik heb nu al 3 dagen een slechte ontvangst van de kabel tv, vooral nederland 1,2 en 3 zijn zeer slecht, strepen door het beeld, de andere zenders hebben het sinds vandaag ook al, maar in iets mindere mate.
eerder nooit problemen gehad met de ontvangst, heb geprobeerd uit te zoeken waar het fout zit, dus de tv rechtstreeks op de binnenkomende groene coax kabel aangesloten , maar de ontvangst kwaliteit blijft slecht.
ik heb vandaag ca 20 keer gebeld om iemand van ziggo aan de lijn te krijgen, maar na steeds het menu te hebben doorlopen krijg ik uiteindelijk als antwoord: wegens grote drukte moet ik een andere keer maar terug bellen.

nou daar zit je dan met je klacht, niemand te bereiken om e te helpen.........................leve ziggo

daika
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2005 20:15

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door daika »

heb een internetabonnement bij ziggo, wat een ellende zeg, trage verbinding of helemaal geen verbinding, kortom wat was ik blij dat ik vanwege veranderde voorwaarden mijn abonnement mocht opzeggen, hehe, eind november ben ik van die waardeloze ziggo af

geelke
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2006 17:19

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door geelke »

vanaf het begin klant bij multikabel en later dus ziggo, mij bevalt het uitstekend, bijna nooit geen last gehad. En die ene keer dat er wat met de tv was werd ik uiterst vriendelijk geholpen en is alles binnen 5 min opgelost, dus zo kan het ook.
naast de vele negatieve berichten dus hierbij mijn positieve

pijl1
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mei 2008 15:13

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door pijl1 »

Ik ben tevreden met Ziggo en als ik bel moet ik nooit langer dan drie a vier minuten wachten, al mijn verbindengen werken perfect, ik heb geen klachten over Ziggo.
Maar ja met de meeste mensen is het zo als ze een fout maken dan heeft een ander het altijd gedaan, echte beroepskankeraars.
Kortom gezegd ik ben dus dik tevreden met Ziggo, laat dat ook maar eens gezegd zijn.

Gesloten