Zeer slechte ervaring met Beter Bed
Geplaatst: 26 okt 2008 14:37
Ik week 31 hebben wij een elektrische boxspring besteld bij Beter Bed ter waarde van 2.600 euro. Ons werd verteld dat het bed in week 37 bezorgd zou worden. Ze konden niet de exacte datum geven, maar het zou zeker week 37 worden omdat ze het in de computer konden zien.
Ik week 36 kregen wij een telefoontje. “Door een fout in onze systeem wordt u bed in week 41 bezorgd” en we hadden twee optie “Annuleren en toch 30% betalen of wachten”. Dus gingen we wachten.
In week 41 werd het bed bezorgd. Echter met de verkeerde nachtkasjes. “Oh, ja dat gebeurt vaker, u krijgt binnen 2 weken een andere” werd ons verteld door Beter Bed. Een week later kregen we een briefje dat het nachtkastje in week 43 bezorgd zou worden. Vrijdag 24 oktober en 1 dag ervoor konden we de bezorgtijd op internet zien.
Donderdag 23 oktober werd aangegeven dat ze vrijdag na 08:30 de nachtkastjes zouden bezorgen. Echter om 14:00 waren ze er nog steeds niet. Na dat ik het hoofdkantoor had gebeld, werd ons verteld “Oh, ja ze zijn zeker vergeten langs te komen, helaas komt het wel eens voor” en wederom gaven ze ons twee keuzes “Annuleren en toch 30% betalen of wachten”. De nieuwe leverdatum is week 48!
Ondertussen is het elektronische mechanisme kapot, het bed is maar 2 weken oud! Beter Bed geeft aan dat het inderdaad onder garantie valt. Ze kunnen het bed komen ophalen en vervangen. Echter wij moeten dan 6 tot 8 weken zonder bed zitten en aangezien de kerstvakantie eraan komt, krijgen we waarschijnlijk ons bed pas in de tweede week van januari terug!
Dus als je een bed bij Beter Bed wil bestellen, wees gewaarschuwd! Ze zijn erg vriendelijk in de winkels, beloven veel dingen die ze niet na komen. Echter zodra je handtekening op het contract staat, kunnen ze maar 1 ding! Verwijzen na hun algemene voorwaarden!
Ik week 36 kregen wij een telefoontje. “Door een fout in onze systeem wordt u bed in week 41 bezorgd” en we hadden twee optie “Annuleren en toch 30% betalen of wachten”. Dus gingen we wachten.
In week 41 werd het bed bezorgd. Echter met de verkeerde nachtkasjes. “Oh, ja dat gebeurt vaker, u krijgt binnen 2 weken een andere” werd ons verteld door Beter Bed. Een week later kregen we een briefje dat het nachtkastje in week 43 bezorgd zou worden. Vrijdag 24 oktober en 1 dag ervoor konden we de bezorgtijd op internet zien.
Donderdag 23 oktober werd aangegeven dat ze vrijdag na 08:30 de nachtkastjes zouden bezorgen. Echter om 14:00 waren ze er nog steeds niet. Na dat ik het hoofdkantoor had gebeld, werd ons verteld “Oh, ja ze zijn zeker vergeten langs te komen, helaas komt het wel eens voor” en wederom gaven ze ons twee keuzes “Annuleren en toch 30% betalen of wachten”. De nieuwe leverdatum is week 48!
Ondertussen is het elektronische mechanisme kapot, het bed is maar 2 weken oud! Beter Bed geeft aan dat het inderdaad onder garantie valt. Ze kunnen het bed komen ophalen en vervangen. Echter wij moeten dan 6 tot 8 weken zonder bed zitten en aangezien de kerstvakantie eraan komt, krijgen we waarschijnlijk ons bed pas in de tweede week van januari terug!
Dus als je een bed bij Beter Bed wil bestellen, wees gewaarschuwd! Ze zijn erg vriendelijk in de winkels, beloven veel dingen die ze niet na komen. Echter zodra je handtekening op het contract staat, kunnen ze maar 1 ding! Verwijzen na hun algemene voorwaarden!