LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Advertentie Popperliers
Advertentie Popperliers
Afgelopen zaterdag kwamen wij op een aanbieding af bij Poppeliers. Helaas stelde deze aanbieding ons tegen dus keken we verder in de showroom. Daar zagen wij een bank die ons helemaal aanspraak. Bij de bank stond een prijskaartje van 1295 euro. De uitvoering van de bank die erbij stond was is leer. Wij dachten dus dat dit de prijs van de bank was. Wij waren zeer geïnteresseerd en vroegen nadere informatie bijd e verkoper. Deze zei echter dat 1295 niet de prijs was van de bank waarop wij zeiden dat het dan wel erg misleidend is...maar we moesten de kleine lettertjes lezen op het kaartje (dit zijn vanafprijzen en is afhankelijk van de uitvoering). Wij informeerden dus wat dan WEL de prijs was van de bank: 2083 euro. Na een korting van 100 euro in plaats van een fiets als cadeau gingen wij over tot aankoop. Helaas hadden wij onze portmonnee vergeten en hebben wij 2 dagen uitstel gekregen om de aanbetaling te doen. Eenmaal thuis gekomen kijken we nogmaals in de folder. Hierin staat de bank afgebeeld in de uitvoering die wij willen voor 1295! Wij gingen gelijk kijken of er in de kleine lettertjes van de folder iets over de afhankelijkheid van de prijzen te vinden waren maar die waren er niet. Nu vroegen wij ons af of wij niet alsnog aanspraak kunnen maken op onze bank voor 1295...we hebben immers nog geen aanbetaling gedaan. Wel hebben we de koopovereenkomst wel al getekend. Hebben er mensen ervaring met dit soort situaties en wat wordt aangeraden? Verhaal halen en toch proberen af te dingen alsnog?
Re: Advertentie Popperliers
Stof en kunstleder is vaak wel leverbaar en als er wel Echt Leder bij staat mag je dat verwachten, maar leer en leer is ook belangrijk.
Vaak betaal je € 200 tot € 500 extra voor een betere kwaliteit in plaats van Splitleder!
Dus zowel Nep leer als dit Split zal niet zo lang mee gaan, en ze adverteren vaak vanaf of je mag de niet verkoopbare kleur nemen!
De aanbieding is vaak 1 kleur en meerdere stoffen en leder kwaliteiten is tegen meerprijzen!
Dit is al jarenlang in vele winkels dus niet alleen Poppeliers.
Ik heb ervaring dat zonder aanbetaling en bij bezorgen eerst goed controleren of schade vrij en naden recht er veel minder problemen zijn.
Dus eerst uitpakken en dan betalen want haast van Chauffeur is niet mijn probleem.
Als je niet op drukke dag maar rustige ochtend komt hebben zij ook meer tijd om te vertellen hoe het met de kwaliteit zit.
Ik kreeg te horen dat de officiële levertijd zelden klopt indien er een aanbieding in folder is, dus reken 1 a 2 maanden extra.
Zo eerlijk zijn sommige verkopers als ze de tijd voor jou hebben..
Dus koop niet op Zaterdag of koopavond!
Vaak betaal je € 200 tot € 500 extra voor een betere kwaliteit in plaats van Splitleder!
Dus zowel Nep leer als dit Split zal niet zo lang mee gaan, en ze adverteren vaak vanaf of je mag de niet verkoopbare kleur nemen!
De aanbieding is vaak 1 kleur en meerdere stoffen en leder kwaliteiten is tegen meerprijzen!
Dit is al jarenlang in vele winkels dus niet alleen Poppeliers.
Ik heb ervaring dat zonder aanbetaling en bij bezorgen eerst goed controleren of schade vrij en naden recht er veel minder problemen zijn.
Dus eerst uitpakken en dan betalen want haast van Chauffeur is niet mijn probleem.
Als je niet op drukke dag maar rustige ochtend komt hebben zij ook meer tijd om te vertellen hoe het met de kwaliteit zit.
Ik kreeg te horen dat de officiële levertijd zelden klopt indien er een aanbieding in folder is, dus reken 1 a 2 maanden extra.
Zo eerlijk zijn sommige verkopers als ze de tijd voor jou hebben..
Dus koop niet op Zaterdag of koopavond!