hotel boeken via internet
Geplaatst: 29 okt 2008 22:18
Via hotelclub.com hebben wij in juli dit jaar een hotel op Sri Lanka geboekt. De retourvlucht hebben we apart geboekt bij Emirates via Vliegwinkel.nl (prima service). We kozen en betaalden voor het all-inclusive arrangement. Echter het hotel bleek niet langer in dat arrangement te voorzien. We moesten bij vertrek de drankjes €143,- afrekenen. Na terugkomst hebben we hotelclub.com middels een klacht gevraagd dat bedrag te vergoeden. Na verschillende keren in Engelse hurktaal (mijn Engels is echt redelijk) duidelijk proberen te maken dat wel all-inclusive geboekt en betaald was, maar niet geleverd, heeft hotelclub.com de mailwisseling gestaakt. Na het eerste mailtje werd de site opvallenderwijs gewijzigd (je kon geen all-inclusive meer boeken).
Consumentenbond (we zijn lid ...) kan en wil ons niet bijstaan: is geen Europees bedrijf. Ambassade kan ook niets doen. Radar wil niets anders doen dan een automatisch antwoord sturen.
Hoe kunnen wij ons recht halen als Nederlander bij een Australisch bedrijf? Het gaat niet om een hemeltergend bedrag, meer om het principe "we gooien de haak dr maar op, zijn we van de klacht af".
Consumentenbond (we zijn lid ...) kan en wil ons niet bijstaan: is geen Europees bedrijf. Ambassade kan ook niets doen. Radar wil niets anders doen dan een automatisch antwoord sturen.
Hoe kunnen wij ons recht halen als Nederlander bij een Australisch bedrijf? Het gaat niet om een hemeltergend bedrag, meer om het principe "we gooien de haak dr maar op, zijn we van de klacht af".