Mis management KPN
Geplaatst: 30 okt 2008 11:31
Onderstaand verhaal is door mij sterk in gekort.
Uit mijn ISDN tijdperk, had ik de beschikking over 4 nummers.
Bij overstappen IPB aan gegeven dat ik aan één nummer genoeg had.
Ook bij verstappen KPN Internet plus bellen extra, nogmaals aangegeven "telefonisch - naam bekend- "de andere
nummers mogen verdwijnen.
Tot voor kort zijn deze nummers nooit opgevoerd als zijnde extra betalingen.
Wie schets tot mijn verbazing dat bij de rekening overzicht, deze nummers waren opgevoerd als zijnde betaalbaar.
Mijn rekening is daardoor verhoogt met 30 euro extra.
Na 1.5 uur met de helpdesk á 50 cent /min kreeg ik de melding, dat ik maandag maar moest terug bellen.
Omdat deze afdeling nu niet bereikbaar is.
Volgens een e-mail gestuurd, en als antwoord, wat zes weken heeft geduurd, het een en ander is ook via de site te
wijzigen.
Dat werkt in mijn geval dus niet.
Kreeg fout melding.
In de zelfde e-mail stond ook dat er een reactie ticket is aan gemaakt, onder nummer 5347220
Inmiddels 4 maande verder en ongeveer 15 telefoontjes, á 20 minuten, verder situatie ongewijzigd.
En mijn rekeningen komen nog steeds met 30 euro teveel binnen.
Ook op de site is door mij nog steeds niets te wijzigen.
Medewerkers blijven een voor geprogrammeerd verhaaltje afsteken, en als het te moeilijk wordt, dan gaat de telefoon
op de haak.
Al diverse malen mee gemaakt.
Ook harde terug bel afspraken worden niet na gekomen.
Eerste telefonisch contact hier over met kpn dateert van 01-07-2008.
Wees gewaarschuwd voor de administratieve mis management KPN.
gr. Arie
Uit mijn ISDN tijdperk, had ik de beschikking over 4 nummers.
Bij overstappen IPB aan gegeven dat ik aan één nummer genoeg had.
Ook bij verstappen KPN Internet plus bellen extra, nogmaals aangegeven "telefonisch - naam bekend- "de andere
nummers mogen verdwijnen.
Tot voor kort zijn deze nummers nooit opgevoerd als zijnde extra betalingen.
Wie schets tot mijn verbazing dat bij de rekening overzicht, deze nummers waren opgevoerd als zijnde betaalbaar.
Mijn rekening is daardoor verhoogt met 30 euro extra.
Na 1.5 uur met de helpdesk á 50 cent /min kreeg ik de melding, dat ik maandag maar moest terug bellen.
Omdat deze afdeling nu niet bereikbaar is.
Volgens een e-mail gestuurd, en als antwoord, wat zes weken heeft geduurd, het een en ander is ook via de site te
wijzigen.
Dat werkt in mijn geval dus niet.
Kreeg fout melding.
In de zelfde e-mail stond ook dat er een reactie ticket is aan gemaakt, onder nummer 5347220
Inmiddels 4 maande verder en ongeveer 15 telefoontjes, á 20 minuten, verder situatie ongewijzigd.
En mijn rekeningen komen nog steeds met 30 euro teveel binnen.
Ook op de site is door mij nog steeds niets te wijzigen.
Medewerkers blijven een voor geprogrammeerd verhaaltje afsteken, en als het te moeilijk wordt, dan gaat de telefoon
op de haak.
Al diverse malen mee gemaakt.
Ook harde terug bel afspraken worden niet na gekomen.
Eerste telefonisch contact hier over met kpn dateert van 01-07-2008.
Wees gewaarschuwd voor de administratieve mis management KPN.
gr. Arie