Hallo,
ik heb een hele tijd een stukje op deze site gehad staan vanwege een zeer slechte ervaring bij een autogarage. Om andere mensen te helpen heb ik dit stukje erop gezet. Om te voorkomen dat andere mensen een auto bij deze garage zouden gaan kopen. Ik gun namelijk niemand zoveel ellende als ik heb gehad!!!!!
Nu komt het mooie...... IK moet het stukje van de site halen!?!?!?!?!
Hoe komt het dan dat al die andere stukjes van iedereen over die garages er wel op staan?
Heeft niemand anders een 'zaak' lopen bij ene rechtsbijstandsverzekering?
graag een reactie.....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen eigen mening meer formuleren over autogarages?!
Re: Geen eigen mening meer formuleren over autogarages?!
Als ze klanten verliezen willen bepaalde handelaren wel eens gaan dreigen.
Door meerdere slechte berichten onder een niet herkenbare naam en ook het voertuig niet herkenbaar met merk en type word het voor hun lastiger..
Dus verwijderen en plaats onder andere naam eens slechte berichten!
Als ze jou niet kunnen achterhalen maak je ze het extra lastig!
Hier de firma noemen zou ook beter zijn want nu weten we nog niet wie dit soort bedreigingen maakte!
Door meerdere slechte berichten onder een niet herkenbare naam en ook het voertuig niet herkenbaar met merk en type word het voor hun lastiger..
Dus verwijderen en plaats onder andere naam eens slechte berichten!
Als ze jou niet kunnen achterhalen maak je ze het extra lastig!
Hier de firma noemen zou ook beter zijn want nu weten we nog niet wie dit soort bedreigingen maakte!
Re: Geen eigen mening meer formuleren over autogarages?!
Ja dat klopt inderdaad, maar ik heb al 2 meldingen gehad dat ik het bericht moet verwijderen........ En aangezien ik al zoveel problemen heb gehad, wil ik me niet nog problemen op de hals halen!
maar onder een andere naam is inderdaad een goed idee. Vind het sowiezo raar, want het hele forum staat vol met meldingen...wellicht dat ik dat probeer. In elk geval bedankt voor de tip!
michke
maar onder een andere naam is inderdaad een goed idee. Vind het sowiezo raar, want het hele forum staat vol met meldingen...wellicht dat ik dat probeer. In elk geval bedankt voor de tip!
michke